DurinVIII Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Ei som spør: "Hjelp! Gammal låt. Litt sånn blå og trist video. Animert. Gikk på MTV. Handler om en kis, bor alene mener jeg. Noe verdensromgreier?! Åh, elendige stikkord, men det er det jeg kommer på." Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 https://www.facebook.com/uniladmag/videos/2605908242765552/ Ingen som tilfeldigvis vet hva låta som er brukt i denne videoen heter? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Sangen som brukes i reprisene på sportssendingene hos NRK, f.eks. nå under skiskytingen. Noen som vet? Lenke til kommentar
Komponisten Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Er på leting etter en sang som jeg ikke vet hva heter. Har ikke så mye å gå på, men jeg prøver likevel: - Jeg tror den er fra 80-tallet - Sjanger - (liste)pop - Refrenget kan deles i fire, og begynner med ganske stort sprang mellom tonene, dette utgjør første halvpart, deretter går melodien opp på en tone som ligger et stykke over den høyeste i første halvpart, og melodien beveger seg nedover, men nå uten tekst, men med noe oh-wow oh-wow oh-wow. - Jeg tror siste ord i første setning i refrenget er "understanding", eller noe som ligner. Hvis noen kan hjelpe blir jeg imponert ? Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Leter etter en sang type 90's eller tidlig 2000... ei dame som synger også er det cirka 1.30 med sånn rolig takt før det. før verset/refrenget kommer synger hun noe sånn "wanna get to ou... wanna get to you" så kommer verset også er det noe som "dont you ever think i wasn't gonna find you out, yeah. Også " like all and all and all and weee, tell me how it really feels" Den mener jeg har gått på en tv reklame og.. takk for all hjelp Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Noen som kjenner igjen musikken på denne videoen? Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Er på leting etter en sang som jeg ikke vet hva heter. Har ikke så mye å gå på, men jeg prøver likevel: - Jeg tror den er fra 80-tallet - Sjanger - (liste)pop - Refrenget kan deles i fire, og begynner med ganske stort sprang mellom tonene, dette utgjør første halvpart, deretter går melodien opp på en tone som ligger et stykke over den høyeste i første halvpart, og melodien beveger seg nedover, men nå uten tekst, men med noe oh-wow oh-wow oh-wow. - Jeg tror siste ord i første setning i refrenget er "understanding", eller noe som ligner. Hvis noen kan hjelpe blir jeg imponert ? Red Box - For America ? 1 Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 På TV2 reklamen er det en slags remix/bergensk versjon av "Du skal få en dag i morgen" noen som vet artist? Lenke til kommentar
Thom9 Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) Jeg er på utkikk etter en sang, men husker kun musikkvideoen. Det er 2 unge gutter som først titter på damer ved et basseng, for deretter og kle seg ut og har audition, så de får damer som danser for dem på denne audition. Sånn jeg har bilde i hodet hvertfall :-) Er i Dance sjangeren. Uten at jeg husker sangen, mener jeg den minner om "My, My, My". Samme typer damer i musikkvideoen jeg tenker på. Hvis jeg ikke er helt på bærtur:-) Tror den er fra rundt 2000-2005. Endret 21. februar 2017 av Thom9 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Jeg er på utkikk etter en sang, men husker kun musikkvideoen. Det er 2 unge gutter som først titter på damer ved et basseng, for deretter og kle seg ut og har audition, så de får damer som danser for dem på denne audition. Sånn jeg har bilde i hodet hvertfall :-) Er i Dance sjangeren. Uten at jeg husker sangen, mener jeg den minner om "My, My, My". Samme typer damer i musikkvideoen jeg tenker på. Hvis jeg ikke er helt på bærtur:-) Tror den er fra rundt 2000-2005. Denne? Ikke basseng men Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 (endret) Jeg er på utkikk etter en sang, men husker kun musikkvideoen. Det er 2 unge gutter som først titter på damer ved et basseng, for deretter og kle seg ut og har audition, så de får damer som danser for dem på denne audition. Sånn jeg har bilde i hodet hvertfall :-) Er i Dance sjangeren. Uten at jeg husker sangen, mener jeg den minner om "My, My, My". Samme typer damer i musikkvideoen jeg tenker på. Hvis jeg ikke er helt på bærtur:-) Tror den er fra rundt 2000-2005. Værsågod! Arman van helden - my my my https://youtu.be/T6_vIZHMAAQ Sieg heil, edit: så ikke at du nevnte my my my ??? Endret 22. februar 2017 av Yob tvaya mat' Lenke til kommentar
nmg123 Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Er på jakt etter en sang som jeg hørte på fest forleden, klarer ikke å finne den.Det er en norsk rap og det blir sunget "eg har damen din på fanget mens eg smoker på noe g." og "ja si meg ka du vet om det" Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Hvilken dialekt gikk det på? Ser veldig bergensk ut. I så fall er vel Vaular et hett stalltips. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Skal ikke se bort i fra at det er noe fra en av disse bergensidiotene, eksempel Kamelen. Ordene høres ut som noe fra han. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Den medaljemelodien i ski-vm, noen som vet hva det er eller tatt fra? Kankje noe som bare er laget for det.Har fått den der helt på hjernen. Lenke til kommentar
alexwaston Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Hallo i luken! Det er en sang jeg så innmari vil finne, men husker verken tekst eller melodi. MEN! Jeg husker noe: 1. Den var populær i 2011-2012. 2. Musikkvideoen er i Las Vegas, og det er et par (2-3..?) menn i musikkvideoen som også er artistene. 3. Musikkvideoen avsluttes med at en fyr hopper i fallskjerm fra et bygg/tårn i Las Vegas. 4. Hele musikkvideoen er som en "fyllevideo" der de drikker seg fulle, vakre damer, en fyr som faller over ei plante i lobbyen osv. Jeg har tilfeldigvis et bilde jeg tok screenshot av musikkvideoen back in the days som jeg legger ved. Kan noen hjelpe meg????? Lenke til kommentar
Gjest member-433500 Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Er det noen som vet hva avslutningsmelodien i filmen Svidd Neger heter? Gruppa Ulver har soundtracket med samme navn som filmen,men akkurat avslutningen finner jeg ikke på den "plata".Filmen ligger nå på YouTube for de som ikke har sett den. Lenke til kommentar
Adrianen Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Hei jeg hørte en sang på NRK klassisk den har klassisk preg over seg og skulle hete "se på det " og det siste som ble sunget i teksten var " så tok vi en fyllekjører te, se på det" ca, men når jeg søker på nett finner jeg ikke noe. Pils hjelp meg, synes sangen hørtes ganske kul ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå