TMB Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 http://www.tv2.no/v/1079085/ 1:00 ut i filmen. 80's pop låt, prøvd shazam flere ganger uten treff :/ Nå vil jeg også vite det, digger slike sanger Jeg sendte en e-post til TV2 så får vi se hva de sier Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg er desperat! Jeg er på utkikk etter en sang, og jeg behøver sårt deres hjelp! Jeg er hellig overbevist om at sangen er fra 90-tallet. Det er en forholdsvis rolig sang (men ingen klissete ballade, men den er rolig sammenlignet med for eksempel Vengaboys etc), og det er ei dame som synger. Denne dama har en relativt mørk stemme, men du hører fortsatt at det er ei dame. Jeg husker dessverre ikke særlig mye av teksten, da jeg var ganske ung da denne sangen hadde sin storhetstid på radio, men jeg er temmelig sikker på at det i refrenget/bridgen blir sunget "tell me" flere ganger etter hverandre, altså "tell me, tell me, tell tell me, tell me" eller noe i den duren. Dette har holdt meg våken i litt for mange netter til at det er komfortabelt å innrømme det, så alt av innspill mottas med stor takk! Skudd i mørket, men denne? Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg er desperat! Jeg er på utkikk etter en sang, og jeg behøver sårt deres hjelp! Jeg er hellig overbevist om at sangen er fra 90-tallet. Det er en forholdsvis rolig sang (men ingen klissete ballade, men den er rolig sammenlignet med for eksempel Vengaboys etc), og det er ei dame som synger. Denne dama har en relativt mørk stemme, men du hører fortsatt at det er ei dame. Jeg husker dessverre ikke særlig mye av teksten, da jeg var ganske ung da denne sangen hadde sin storhetstid på radio, men jeg er temmelig sikker på at det i refrenget/bridgen blir sunget "tell me" flere ganger etter hverandre, altså "tell me, tell me, tell tell me, tell me" eller noe i den duren. Dette har holdt meg våken i litt for mange netter til at det er komfortabelt å innrømme det, så alt av innspill mottas med stor takk! Skudd i mørket, men denne? Takk for forslaget, men det var dessverre ikke den. Den jeg er på utkikk etter er ganske rolig, ikke rocka på noe vis, og ganske downbeat, egentlig. Om du har flere forslag mottas de med takk! Lenke til kommentar
deleted Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 http://www.tv2.no/v/1079085/ 1:00 ut i filmen. 80's pop låt, prøvd shazam flere ganger uten treff :/ Nå vil jeg også vite det, digger slike sanger Jeg sendte en e-post til TV2 så får vi se hva de sier Hørte du noe fra TV2 eller? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Nope, ikke fått noe svar! Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Intro-sangen i denne videoen. De første 5 sekundene. Noen som vet? Endret 18. november 2016 av JarAxe Lenke til kommentar
batteri96 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 I'm gonna work harder Sunget av en dame, norsk. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 http://www.tv2.no/v/1079085/ 1:00 ut i filmen. 80's pop låt, prøvd shazam flere ganger uten treff :/ Høres ut som en instrumentalversjon av Jermaine Stewart's we don't have to take our clothes of. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 http://www.tv2.no/v/1079085/ 1:00 ut i filmen. 80's pop låt, prøvd shazam flere ganger uten treff :/ Høres ut som en instrumentalversjon av Jermaine Stewart's we don't have to take our clothes of. Godt forsøk. Lignet litt men er dessverre ikke den. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Kan minne litt om Living in a box også, men er vel ikke helt den heller... Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Hei Leter etter en sang som var popluær i 2015. Husker ikke teksten, men tror synger "work" jeg er litt usikker, kan hende de synger noe annet.. Er en mann som synger, og jeg tror også det er flere som synger på sangen. Selve sangen kan minne litt om "infinity" av Guru Josh Project. Vet det litt lite info om sangen, men kanskje noen har noen ideer? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Hei Leter etter en sang som var popluær i 2015. Husker ikke teksten, men tror synger "work" jeg er litt usikker, kan hende de synger noe annet.. Er en mann som synger, og jeg tror også det er flere som synger på sangen. Selve sangen kan minne litt om "infinity" av Guru Josh Project. Vet det litt lite info om sangen, men kanskje noen har noen ideer? Hm den var ikke lett, kanskje denne? Lenke til kommentar
k9s Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Jeg er desperat! Jeg er på utkikk etter en sang, og jeg behøver sårt deres hjelp! Jeg er hellig overbevist om at sangen er fra 90-tallet. Det er en forholdsvis rolig sang (men ingen klissete ballade, men den er rolig sammenlignet med for eksempel Vengaboys etc), og det er ei dame som synger. Denne dama har en relativt mørk stemme, men du hører fortsatt at det er ei dame. Jeg husker dessverre ikke særlig mye av teksten, da jeg var ganske ung da denne sangen hadde sin storhetstid på radio, men jeg er temmelig sikker på at det i refrenget/bridgen blir sunget "tell me" flere ganger etter hverandre, altså "tell me, tell me, tell tell me, tell me" eller noe i den duren. Dette har holdt meg våken i litt for mange netter til at det er komfortabelt å innrømme det, så alt av innspill mottas med stor takk! Skudd i mørket, men denne? Takk for forslaget, men det var dessverre ikke den. Den jeg er på utkikk etter er ganske rolig, ikke rocka på noe vis, og ganske downbeat, egentlig. Om du har flere forslag mottas de med takk! kanskje det var Tell him og ikke tell me ? Lenke til kommentar
k9s Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Har også lurt på en sang selv ganske lenge. For kanskje 10 år siden så gikk det en norsk versjon av shaggy sin It wasn't me på radio, på bergensk. I stedet for "it wasnt me" var det " det vasje meg" Er det noen som vet navnet på de som hadde den/eventuelt hvor jeg kan finne den? Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Hei Leter etter en sang som var popluær i 2015. Husker ikke teksten, men tror synger "work" jeg er litt usikker, kan hende de synger noe annet.. Er en mann som synger, og jeg tror også det er flere som synger på sangen. Selve sangen kan minne litt om "infinity" av Guru Josh Project. Vet det litt lite info om sangen, men kanskje noen har noen ideer? Hm den var ikke lett, kanskje denne? Hei! Takk for svar. Er dessverre ikke den, men digger sangen Fant ut av at det var Avicii- The nights. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 http://www.tv2.no/v/1079085/ 1:00 ut i filmen. 80's pop låt, prøvd shazam flere ganger uten treff :/ I begynnelsen spiller de litt av Huey Lewis & the News, "Power of Love". Et tips kan være at de fortsetter å spille på CDen, som kan være soundtracket til "Back to the Future"...? Lenke til kommentar
deleted Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 http://www.tv2.no/v/1079085/ 1:00 ut i filmen. 80's pop låt, prøvd shazam flere ganger uten treff :/ I begynnelsen spiller de litt av Huey Lewis & the News, "Power of Love". Et tips kan være at de fortsetter å spille på CDen, som kan være soundtracket til "Back to the Future"...? Hørte igjennom plata nå uten treff dessverre. Takk for tips. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) snip Slående like faktisk, men ikke helt 100% match tror jeg. Morsomt at du linka den, har lyttet mye på den etter jeg så black mirror Endret 12. desember 2016 av WiRe Lenke til kommentar
ComaJim Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 En nyere catchy sang som høres ut om en blanding og inspirasjon av disse 2 sangene; Warren G sin Regulate og Paul Hardcastle sin 19 De synger på stavangersk. Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Jeg satt og så på NRK-dokumentaren Et folkeeventyr da jeg hørte en melodi som virket velkjent, likevel greier jeg ikke å sette fingeren på hvor jeg har den fra eller hva i all verden den heter. https://tv.nrk.no/serie/skiskyting-vm Melodien starter etter omtrent 56:35. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå