mobile999 Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) Fantastisk forklaring: Er det denne introen til dynastiet? Denne er løst. Se innlegg #35601 Endret 3. august 2016 av mobile999 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Norsk sang. Tror de synger på dialekt. Ganske sikker på det er nordlandsk dialekt. Tenke kanskje Kråkesølv, men usikker. Sangen har blitt spilt i hvert fall mer enn en gang på P1 de siste ukene. Det er der jeg har hørt den. Og nok til at jeg har fått den på hjernen. Men fant den ikke på ABC-listene som ligger ute. Noe som kanskje betyr at den enten nettopp har kommet eller nettopp har gått ut? Lurer på om de synger noe som "Æ vil aldri gløøøøøm dæææ..." på refrenget. Litt feelgood og energisk. Anyone? Lenke til kommentar
Zork Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Norsk sang. Tror de synger på dialekt. Ganske sikker på det er nordlandsk dialekt. Tenke kanskje Kråkesølv, men usikker. Sangen har blitt spilt i hvert fall mer enn en gang på P1 de siste ukene. Det er der jeg har hørt den. Og nok til at jeg har fått den på hjernen. Men fant den ikke på ABC-listene som ligger ute. Noe som kanskje betyr at den enten nettopp har kommet eller nettopp har gått ut? Lurer på om de synger noe som "Æ vil aldri gløøøøøm dæææ..." på refrenget. Litt feelgood og energisk. Anyone? Om noe går med nordnorsk dialekt på radio for tiden så er vel sannsynligheten stor for at det er Marcus og Martinus... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Norsk sang. Tror de synger på dialekt. Ganske sikker på det er nordlandsk dialekt. Tenke kanskje Kråkesølv, men usikker. Sangen har blitt spilt i hvert fall mer enn en gang på P1 de siste ukene. Det er der jeg har hørt den. Og nok til at jeg har fått den på hjernen. Men fant den ikke på ABC-listene som ligger ute. Noe som kanskje betyr at den enten nettopp har kommet eller nettopp har gått ut? Lurer på om de synger noe som "Æ vil aldri gløøøøøm dæææ..." på refrenget. Litt feelgood og energisk. Anyone? Om noe går med nordnorsk dialekt på radio for tiden så er vel sannsynligheten stor for at det er Marcus og Martinus... Vet ikke om det var et seriøst forslag, men er så klart ikke de. P1 har som regel ganske høy kvalitet på musikken de spiller. Har til gode å høre Katastrofe og Freddy Kalas også. Men nå ble jeg skuffet. Trodde noen hadde funnet ut av sangen... Lenke til kommentar
Zork Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Norsk sang. Tror de synger på dialekt. Ganske sikker på det er nordlandsk dialekt. Tenke kanskje Kråkesølv, men usikker. Sangen har blitt spilt i hvert fall mer enn en gang på P1 de siste ukene. Det er der jeg har hørt den. Og nok til at jeg har fått den på hjernen. Men fant den ikke på ABC-listene som ligger ute. Noe som kanskje betyr at den enten nettopp har kommet eller nettopp har gått ut? Lurer på om de synger noe som "Æ vil aldri gløøøøøm dæææ..." på refrenget. Litt feelgood og energisk. Anyone? Om noe går med nordnorsk dialekt på radio for tiden så er vel sannsynligheten stor for at det er Marcus og Martinus... Vet ikke om det var et seriøst forslag, men er så klart ikke de. P1 har som regel ganske høy kvalitet på musikken de spiller. Har til gode å høre Katastrofe og Freddy Kalas også. Men nå ble jeg skuffet. Trodde noen hadde funnet ut av sangen... Mulig det brister noen illusjoner nå, men Marcus og Martinus har vært spilt på P1 opptil flere ganger... jeg har byttet kanal relativt ofte nettopp på grunn av det. Forøvrig gir et google-søk på ''æ vil aldri gløm dæ' Åge Alexandersen som første innslag. Endret 5. august 2016 av Zork Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Noen som vet hva denne nydelig sangen her heter? https://www.youtube.com/watch?v=fiow7qjYVBI&feature=youtu.be Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 (endret) Norsk sang. Tror de synger på dialekt. Ganske sikker på det er nordlandsk dialekt. Tenke kanskje Kråkesølv, men usikker. Sangen har blitt spilt i hvert fall mer enn en gang på P1 de siste ukene. Det er der jeg har hørt den. Og nok til at jeg har fått den på hjernen. Men fant den ikke på ABC-listene som ligger ute. Noe som kanskje betyr at den enten nettopp har kommet eller nettopp har gått ut? Lurer på om de synger noe som "Æ vil aldri gløøøøøm dæææ..." på refrenget. Litt feelgood og energisk. Anyone? Om noe går med nordnorsk dialekt på radio for tiden så er vel sannsynligheten stor for at det er Marcus og Martinus... Vet ikke om det var et seriøst forslag, men er så klart ikke de. P1 har som regel ganske høy kvalitet på musikken de spiller. Har til gode å høre Katastrofe og Freddy Kalas også. Men nå ble jeg skuffet. Trodde noen hadde funnet ut av sangen... Mulig det brister noen illusjoner nå, men Marcus og Martinus har vært spilt på P1 opptil flere ganger... jeg har byttet kanal relativt ofte nettopp på grunn av det. Forøvrig gir et google-søk på ''æ vil aldri gløm dæ' Åge Alexandersen som første innslag. Kan jo hende det er Sondre Justad? Edit: leste "de". Så det er flere som synger? Endret 6. august 2016 av bruker-343576 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Kan jo hende det er Sondre Justad? Edit: leste "de". Så det er flere som synger? Fucking A. Søkte opp Sondre Justad og hørte at det var rett lyd med en gang, men ikke rett sang. Sjekket siste release, "Tida vi berre va" og voila! Thanks, bro! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Noen som vet hva denne nydelig sangen her heter? https://www.youtube.com/watch?v=fiow7qjYVBI&feature=youtu.be Ingen som har peiling? Irriterer meg noe inni granskauen da jeg har hørt den før ettersom den er "mye" brukt i diverse programmer. Mulig jeg har den fra Top Gear Lenke til kommentar
traskelaske Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Noen som vet hvilken sang dette er? dårlig kvalitetsklipp fra utested i frankrike https://www.youtube.com/watch?v=AI2L1y47tf8 Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Hei. Er det noen som vet hva den sangen TV2 bruker under sending i OL i Rio heter? Det er den bakgrunnsmusikken de ofte har i studio, eller under oppsummering. Det er ingen som synger, kun digg musikk? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Leter etter en melodi, som jeg føler jeg har hørt på en eller annen intro på ett eller annet NRK program. Den går litt som dette: Dududu du dududuuu, dududu du dududuuu Kan være det er fra en trompet, eller lignende blåseinstrument. På forhånd takk! Haha, dette innlegget var som tatt direkte ut av en vitsebok! Lenke til kommentar
Chraas Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Leter etter en melodi, som jeg føler jeg har hørt på en eller annen intro på ett eller annet NRK program. Den går litt som dette: Dududu du dududuuu, dududu du dududuuu Kan være det er fra en trompet, eller lignende blåseinstrument. På forhånd takk! Haha, dette innlegget var som tatt direkte ut av en vitsebok! Det må være spøk? Ler så jeg griner jeg hvertfall, haha. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Tror det er en eldre Elton John sang som går på en påleggspølse-reklame nå. Hvilken...? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 https://www.youtube.com/watch?v=hoskDZRLOCs Lenke til kommentar
Zork Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Kan ikke nevne Tiny Dancer uten å minnes en av filmhistoriens beste scener: 1 Lenke til kommentar
LasH Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Noen som vet hvilken sang de bruker i reklamen for den kommende serien Aber Bergen? Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Noen som vet hvilken sang de bruker i reklamen for den kommende serien Aber Bergen? Sivert Høyem – "Sleepwalking Man" Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Jeg leter mer etter musikkvideoen enn sangen: En soul/RnB-sang fra 80-tallet(?). Sort-hvitt musikkvideo. Mørkhudet mann, uten skjorte, sitter på en stol. Han har en slik supertynn bart. En dame står i bakgrunnen og ser på han. Er ganske sikker på han synger om hvor sexy han selv er. Det må ha vært den mest cheesy musikkvideoen jeg noensinne har sett, og skulle gjerne sett den igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå