stian123 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Har noen anelse om hvilken sang dette er snakk om? Ukjent sang Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Noen som vet hvilken sang de spiller i reklamen for Beauty and the Geek på TV3? Lenke til kommentar
freakout Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hei! Forleden så jeg en musikkvideo på tven. Det var "Club Night" Theme på Voice TV og de sendte en musikkvideo der en enorm astronaut sto og danset i NYC. Det var en utrolig kul musikkvideo og derfor lurte jeg på om noen visste hva tittelen på sangen er , eller hva gruppa heter!? Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Noen som vet hvilken sang de spiller i reklamen for Beauty and the Geek på TV3? 5056136[/snapback] Det er nok en låt av Pet shop boys. Tittelen er Opportunities (let's make lots of money) Super låt, og utrolig passende lyric:) "I've got the brains, you've got the looks.. Let's make lots of money, untz untz" Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg og en kompis satt å så på thevoice tv her en dag og så en utrolig FET musikk video. Beskrivelse: En "astronaut" kjempe som danser rundt i NYC og gjør fete dance moves. Trur det er Club genre. Noen som har peiling på hva denne sangen/musikk videoen heter? MÅ VITE HJEM SOM HAR DEN!! Mvh Andreas 5045312[/snapback] Det er vel sikkert Moby med "We Are All Made Of Stars" Lenke til kommentar
freakout Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg og en kompis satt å så på thevoice tv her en dag og så en utrolig FET musikk video. Beskrivelse: En "astronaut" kjempe som danser rundt i NYC og gjør fete dance moves. Trur det er Club genre. Noen som har peiling på hva denne sangen/musikk videoen heter? MÅ VITE HJEM SOM HAR DEN!! Mvh Andreas 5045312[/snapback] Det er vel sikkert Moby med "We Are All Made Of Stars" 5060385[/snapback] Nei, er ikke den nei. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Noen som vet hvilken sang de spiller i reklamen for Beauty and the Geek på TV3? 5056136[/snapback] Det er nok en låt av Pet shop boys. Tittelen er Opportunities (let's make lots of money) Super låt, og utrolig passende lyric:) "I've got the brains, you've got the looks.. Let's make lots of money, untz untz" 5060383[/snapback] Thank you. Lenke til kommentar
freakout Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg og en kompis satt å så på thevoice tv her en dag og så en utrolig FET musikk video. Beskrivelse: En "astronaut" kjempe som danser rundt i NYC og gjør fete dance moves. Trur det er Club genre. Noen som har peiling på hva denne sangen/musikk videoen heter? MÅ VITE HJEM SOM HAR DEN!! Mvh Andreas 5045312[/snapback] Det er vel sikkert Moby med "We Are All Made Of Stars" 5060385[/snapback] Nei, er ikke den nei. 5061248[/snapback] Ingen som har peiling på hvilken sang det kan være? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Beastie Boys - Intergalactic Det er det eneste som ringer en bjelle Lenke til kommentar
freakout Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Beastie Boys - Intergalactic Det er det eneste som ringer en bjelle 5061552[/snapback] Det er nok ikke den nei. Denne musikk videoen vil jeg tru er laget mellom 2000 og 2005. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Har noen anelse om hvilken sang dette er snakk om?Ukjent sang 5055618[/snapback] Endret 26. oktober 2005 av stian123 Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg lurer på 2 sanger, skulle tro de ikke er så vanskelige Sangen i reklamen om den ny filmen Goal? Sangen på introen til SSX on tour? send gjerne en PM! takk! Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei! Forleden så jeg en musikkvideo på tven. Det var "Club Night" Theme på Voice TV og de sendte en musikkvideo der en enorm astronaut sto og danset i NYC. Det var en utrolig kul musikkvideo og derfor lurte jeg på om noen visste hva tittelen på sangen er , eller hva gruppa heter!? 5057057[/snapback] Kan det være "Playgroup - Number one"? Hvis ikke så kan du jo sjekke "Rainstar - Breakdown" eller "Chromeo - Needy girl" Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Her er iallefall soundtracket til SSX on tour, håper det hjelper litt iallefall... Lenke til kommentar
freakout Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei! Forleden så jeg en musikkvideo på tven. Det var "Club Night" Theme på Voice TV og de sendte en musikkvideo der en enorm astronaut sto og danset i NYC. Det var en utrolig kul musikkvideo og derfor lurte jeg på om noen visste hva tittelen på sangen er , eller hva gruppa heter!? 5057057[/snapback] Kan det være "Playgroup - Number one"? Hvis ikke så kan du jo sjekke "Rainstar - Breakdown" eller "Chromeo - Needy girl" 5062372[/snapback] Var nok ingen av de nei Genre: Club Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Leter etter to sanger: Den fra Telenor reklamen. Den der han er på et kjøpesenter også ringer telefonen og han later som om han er syk. Lottoreklamen med pensjonistene. Jeg vet det ikke er den orginale som er på reklamen, og det er heller ikke den orginale jeg er ute etter. Håper på svar ^_^ Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 nr2. israel kamakawiwo'ole - somewhere over the rainbow Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) nr2. israel kamakawiwo'ole - somewhere over the rainbow 5064541[/snapback] Jess! Tusen takk Det var en. En igjen. Edit: Mens jeg først er i gang kan jeg vel legge til sangen som er på første episoden av Lost (skal prøve å ikke røpe for mye for de som tar den opp eller noe :o ) Endret 26. oktober 2005 av Plomma2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 dette er vel kanskje litt søkt, men prøver alikevel: på NRK mPetre spilte de for cirka 1-1.5 år siden en sang relativt ofte. det er en ganske heftig disko-sang med en barne/ungdomstemme (gutt) som synger på et eller annet "fremmed" språk. (ikke engelsk, spansk, frask....) Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 dette er vel kanskje litt søkt, men prøver alikevel: på NRK mPetre spilte de for cirka 1-1.5 år siden en sang relativt ofte. det er en ganske heftig disko-sang med en barne/ungdomstemme (gutt) som synger på et eller annet "fremmed" språk. (ikke engelsk, spansk, frask....) 5065328[/snapback] Det første som slo meg var Ozone - Dragostea din tei, kan det stemme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå