Vindros Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Leter etter en gammel sang av Ivar Medaas, han synger "veslesysters undulat er dau, han ligg er så kald og stiv" Tror faktisk sangen heter Veslesysters undulat, men finner *ingen* info om sangen på hele wwweb'en.. Noe spesiell forespørsel, men var en vorspiel-schläger i studenttida som jeg plutselig fikk på hjernen..! oyvindrosmer(a)gmail.com. Mottas med stor takk! Er det en coverversjon av denne Corneliis schlägeren ? He he, dette var en stund siden. Er fremdeles på jakt etter "Veslesysters undulat" jeg Og ja; det er samme melodien som denne fra Wreeswijk, så da har nok gamle Medaas "lånt" den der og lagt på en fornorsket tekst 1 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Hørte en låt igår på Norwegians Innlands Fly. Den gikk på skjermen som musikkvideo og ble spilt ved avgang og ankomst... Tror det var MØ eller noe lignende.. Solo artist, dame som sang, teksten var noe iform av : Everybody wants to dance - no one wants to leave" eller noe... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Hørte en låt igår på Norwegians Innlands Fly. Den gikk på skjermen som musikkvideo og ble spilt ved avgang og ankomst... Tror det var MØ eller noe lignende.. Solo artist, dame som sang, teksten var noe iform av : Everybody wants to dance - no one wants to leave" eller noe... Denne? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Hørte en låt igår på Norwegians Innlands Fly. Den gikk på skjermen som musikkvideo og ble spilt ved avgang og ankomst... Tror det var MØ eller noe lignende.. Solo artist, dame som sang, teksten var noe iform av : Everybody wants to dance - no one wants to leave" eller noe... Denne? Ja ! Bjutifull! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Noen som vet hvor vignetten til NRK-programmet Akkurat Nå fra 1997 stammer fra? https://tv.nrk.no/serie/akkurat-naa Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Var en sang jeg hørte på, veldig populær sang! Ordene var "is it reebok or nike" Takker! 1 Lenke til kommentar
vegard12345 Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Navn på techno sangen i denne videoen? Er matcha med en anna sang, ganske irriterende. https://youtu.be/OaWLvuMfXYc Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Var en sang jeg hørte på, veldig populær sang! Ordene var "is it reebok or nike" Takker! Denne er da enkel ! 2 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Var en sang jeg hørte på, veldig populær sang! Ordene var "is it reebok or nike" Takker! Denne er da enkel ! Hahaha, den jeg tenkte på ja! 1+ Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Hørte en sang på en klubb i NY som jeg likte. Vil si det er hip-hop. I refrenget er det først en del som går som: I see it Im on it, I spot it Im on it Så kommer; I work hard Im on the tail ...Noen som vet? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Noen som vet hvor vignetten til NRK-programmet Akkurat Nå fra 1997 stammer fra? https://tv.nrk.no/serie/akkurat-naa Svarer selv her da den dukket opp i et annet TV-program som krediterte den i rulleteksten. Svaret var Dag Kolsrud - Olympia. Dessverre ser den ikke ut til å finnes på noen av strømmetjenestene eller noe annet sted på nettet enn denne Youtube-videoen med middels kvalitet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Denne bør være lett: Hva heter den populære 80s sangen med det velkjente synthriffet som har hun dama med "raspy" stemme? Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Hørte en sang på en klubb i NY som jeg likte. Vil si det er hip-hop. I refrenget er det først en del som går som: I see it Im on it, I spot it Im on it Så kommer; I work hard Im on the tail ... Noen som vet? Fant den! Var en remixet coverversjon av Beyonces Formation. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Denne bør være lett: Hva heter den populære 80s sangen med det velkjente synthriffet som har hun dama med "raspy" stemme? Her tror jeg du må utbrodere litt men jeg flesker til med "push it" med Salt'n Pepa. 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 (endret) Denne bør være lett: Hva heter den populære 80s sangen med det velkjente synthriffet som har hun dama med "raspy" stemme? Cyndi Lauper? Eurythmics? Endret 21. april 2016 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 DurinVIII er spot on! Takk! Aner ikke hvorfor jeg plutselig fikk den på hjernen, men det plaget meg virkelig at jeg ikke visste navnet på sangen. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Noen som vet hva den sangen de synger heter? Lenke til kommentar
Zork Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 (endret) Endret 23. april 2016 av Zork Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Takk skal du ha, Zork! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå