Eirikboms Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Leter etter en gammel, vulgær visesang. Norsk, med mannlig vokalist. En skikkelig grov en! Plukket opp noen bruddstykker fra låta. Sangen inneholder noe slikt: - Det var to piker, på en cafè, jeg spurte om de ville være med. - Jeg tok dem begge med meg hjem og den rødhårete jenta viste fitta frem... tror det var sånn.. Teksten i refrenget lød noe ala det her : ååååå stille deg inn i klysji/knesky?? Lenke til kommentar
Eirikboms Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Kom til å nynne på en gammel låt jeg husker fra jeg var mindre. Sikkert flere som har hørt den. Inneholder: Det var to piker, på en cafè, jeg spurte om de ville være med. Jeg tok dem begge med meg hjem og den rødhårete jenta viste fitta fram... tror det var sånn.. åsså noe sånn: ååååå stille deg inn i klysji eller noe:P Noen MÅ vite hvilken sang det er? Fant du det noen gang ut? Hørte denne for første gang for en drøy uke siden, og har leita som en gal siden. Låta er jo helt overlegen! ? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Kom til å nynne på en gammel låt jeg husker fra jeg var mindre. Sikkert flere som har hørt den. Inneholder: Det var to piker, på en cafè, jeg spurte om de ville være med. Jeg tok dem begge med meg hjem og den rødhårete jenta viste fitta fram... tror det var sånn.. åsså noe sånn: ååååå stille deg inn i klysji eller noe:P Noen MÅ vite hvilken sang det er? Fant du det noen gang ut? Hørte denne for første gang for en drøy uke siden, og har leita som en gal siden. Låta er jo helt overlegen! Kjenner ikke sangen, men kan det ha vært Arnie "Skiffle-Joe" Norse? Han er jo en grisegutt av rang. Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Noen som vet om sanger som ligner på denne? https://www.youtube.com/watch?v=T_K__3OKkFg Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Sangen eller melodien? og er det en spesiell du leter etter? The Lumineers - Ho Hey Lenke til kommentar
Mariabella Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Hei, kan noen være så snill og fortelle meg om hvilken musikk spilles i bakgrunnen på følgende dokumentar: Etter at 9 minutter har gått: 9:00 https://tv.nrk.no/serie/99-norsk/DKOA21000615/sesong-1/episode-6 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Try me - jason derulo (ft matoma) Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Jason Derulo - Try Me Endret 21. februar 2016 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Hei, kan noen være så snill og fortelle meg om hvilken musikk spilles i bakgrunnen på følgende dokumentar: Etter at 9 minutter har gått: 9:00 https://tv.nrk.no/serie/99-norsk/DKOA21000615/sesong-1/episode-6 Jason Derulo - Try me (ft. Jennifer Lopez & Matoma) https://open.spotify.com/track/4tg1G3X26wDTmQbipgxhp5 Står i rulleteksten. Redigert: ups. Brukte litt for lang tid på den... Endret 21. februar 2016 av Knutgrus Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Jeg hørte en sang på radioen tidlig i Januar. Det var en kvinnelig vokalist, og jeg mener sangen var på samisk. Det var iallefall joiking i den. Er det noen som vet om kvinnelige joikemusikere som har vært på radioen i det siste? Jeg husker at jeg likte sangen, men ikke hvordan den hørtes ut. Lenke til kommentar
ayy Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Jeg hørte en sang på radioen tidlig i Januar. Det var en kvinnelig vokalist, og jeg mener sangen var på samisk. Det var iallefall joiking i den. Er det noen som vet om kvinnelige joikemusikere som har vært på radioen i det siste? Jeg husker at jeg likte sangen, men ikke hvordan den hørtes ut. kan kanskje ha vært denne? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Evt. Lovisa Negga - Mihá Ja Gievrra Mari Boine & Herman Rundberg - Fillii Fillii Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Har ikke mye å gå på, men hørte den på nrk p3 eller radionorge. Har sett på spille lista på nrk p3, men finner den ikke. Det er trompeter i låta pluss ei dame som synger innimellom, ikke mye info. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Har ikke mye å gå på, men hørte den på nrk p3 eller radionorge. Har sett på spille lista på nrk p3, men finner den ikke. Det er trompeter i låta pluss ei dame som synger innimellom, ikke mye info. Muligens? Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Har ikke mye å gå på, men hørte den på nrk p3 eller radionorge. Har sett på spille lista på nrk p3, men finner den ikke. Det er trompeter i låta pluss ei dame som synger innimellom, ikke mye info. Muligens? Nei, det var ikke den. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Okei. Var det trompeter eller saksofon? Hørtes den østeuropeisk ut? Har du hørt den før, eller tror du den er ny? Techno-stil? Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Okei. Var det trompeter eller saksofon? Hørtes den østeuropeisk ut? Har du hørt den før, eller tror du den er ny? Techno-stil? Hørten den før, østeuropeisk trur jeg ikke den er, trur den er nermere techno-still. Kanskje det var saksofon som vart brukt en trompeter. Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Okei. Var det trompeter eller saksofon? Hørtes den østeuropeisk ut? Har du hørt den før, eller tror du den er ny? Techno-stil? Hørt den før, østeuropeisk trur jeg ikke den er, trur den er nermere techno-still. Kanskje det var saksofon som vart brukt istedenfor trompeter. Endret 25. februar 2016 av mrMarL Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Noen som vet hva denne sangen/musikken heter? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Noen som vet hva denne sangen/musikken heter? Hepp: https://www.youtube.com/watch?v=d6npM-DD0O8 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå