Tarzan93 Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 (endret) Hei! Har en sang jeg lurer på hva heter som jeg har hørt på tv i høst. Tror det er på NRK jeg har hørt den i en reklame for kanalen eller for et program for kanalen. Det er en vakker, rolig sang med en kvinne som synger på engelsk og den er instrumental. Den er litt sørgmodig på en måte. Har hørt den i andre sammenhenger også. Den kan være 10 år gammel såvell som 40 år gammel. Vet at det er et tynt grunnlag her, men er det er alt jeg kommer på.. Sikkert feil, men er verdt et forsøk. Denne er ganske kjent da. Endret 30. november 2015 av Tarzan93 Lenke til kommentar
Continum Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Noen som vet hva sangen som Elkjøp bruker i sin julereklame heter? Reklamen sendes ganske ofte om dagen, men klarer ikke å finne ut hvilken sang det er. Lenke til kommentar
IceBear Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Hei! Har en sang jeg lurer på hva heter som jeg har hørt på tv i høst. Tror det er på NRK jeg har hørt den i en reklame for kanalen eller for et program for kanalen. Det er en vakker, rolig sang med en kvinne som synger på engelsk og den er instrumental. Den er litt sørgmodig på en måte. Har hørt den i andre sammenhenger også. Den kan være 10 år gammel såvell som 40 år gammel. Vet at det er et tynt grunnlag her, men er det er alt jeg kommer på.. Sikkert feil, men er verdt et forsøk. Denne er ganske kjent da. Var desverre ikke denne.. Men tusen takk for forsøket! 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Noen som vet hva sangen i den reklamen der to ungdommer nesten kysser før faren skifter sang til en eller annen barnesang? Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Noen som vet hva sangen i den reklamen der to ungdommer nesten kysser før faren skifter sang til en eller annen barnesang? M83 – "Wait" Endret 15. desember 2015 av bleue Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Noen som vet hva sangen i den reklamen der to ungdommer nesten kysser før faren skifter sang til en eller annen barnesang? M83 – "Wait" Thænks Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Hei! Har en sang jeg lurer på hva heter som jeg har hørt på tv i høst. Tror det er på NRK jeg har hørt den i en reklame for kanalen eller for et program for kanalen. Det er en vakker, rolig sang med en kvinne som synger på engelsk og den er instrumental. Den er litt sørgmodig på en måte. Har hørt den i andre sammenhenger også. Den kan være 10 år gammel såvell som 40 år gammel. Vet at det er et tynt grunnlag her, men er det er alt jeg kommer på.. En kvinne som synger, men samtidig instrumental? NRK er særs bra på å svare på slike spørsmål om man feks spør pr. mail. Post gjerne svaret her Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Jeg har prøvd å finne ut hva denne sangen i bakgrunnen heter siden sommeren, men kommer ingen vei!! Noen som vet? Utrolig irritetende, har prøvd alt mulig... Plis hjelp meg Jeg har prøvd å finne ut hva denne sangen i bakgrunnen heter siden sommeren, men kommer ingen vei!! Noen som vet? Utrolig irritetende, har prøvd alt mulig... Plis hjelp meg Er det fra en film eller serie? I så fall er det et godt utgangspunkt. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) Nokken som kjenner til en svensk sang, som handler om å gå gjennom livet å refleksjon rundt eller noko rundt det temaet der. Ganske rolig er alt eg husker. Gikk på radioen for ei stund sia, men eg klarte ikkje å få med meg artisten. 'jag och min far' av Olle Ljungström evt som best med Magnus Uggla? Endret 21. desember 2015 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Long shot det her, men. Jeg hørte mye på et band for snart 15 år siden som jeg ikke har sjans å finne igjen. Det var en i klassen som hadde 40 000 MP3-filer (han var kul as!) på PCen sin, og jeg fant det på den måten. Så jeg har ikke så mye å gå etter. Jeg tror enten bandet eller en av platene deres het Utopia, og det var en kvinnelig vokalist i bandet. Mulig det var et norskt band, men de sang på engelsk. Musikken lignet på musikk som fra band som Katatonia og Anathema. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Kan sverge på at jeg har hørt rytmen i denne sangen før: https://www.youtube.com/watch?v=D3Q7LadHNRc Enten så hørte jeg samme sangen for mange år siden ut at jeg visste det, eller så var det en helt annen sang. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Zork Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Long shot det her, men. Jeg hørte mye på et band for snart 15 år siden som jeg ikke har sjans å finne igjen. Det var en i klassen som hadde 40 000 MP3-filer (han var kul as!) på PCen sin, og jeg fant det på den måten. Så jeg har ikke så mye å gå etter. Jeg tror enten bandet eller en av platene deres het Utopia, og det var en kvinnelig vokalist i bandet. Mulig det var et norskt band, men de sang på engelsk. Musikken lignet på musikk som fra band som Katatonia og Anathema. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Kan sverge på at jeg har hørt rytmen i denne sangen før: Enten så hørte jeg samme sangen for mange år siden ut at jeg visste det, eller så var det en helt annen sang. Noen som har peiling? https://www.youtube.com/watch?v=F3RYvO2X0Oo Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Nop, tror ikke det er i nærheten :/ Lenke til kommentar
Zork Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) I nærheten bør del ihvertfall være all den tid det faktisk er den sangen har han tatt utgangspunkt i? Han prøvte seg først med en sample direkte fra den, men fikk ikke rettighetene så han laget en 'egen' versjon av musikken. Endret 21. desember 2015 av Zork Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Mente at den jeg er på utkikk etter ligner mye mer på "Hailie's song" enn den du nevnte. Beatles sin har lavere tempo og er mer avslappet. Tror ikke jeg har hørt på den før. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Er på utkikk etter en duett på norsk mellom en mann og en dame ble spillt på Radio Metro i mellom 02:30 og 03:00 28.12.15. Eneste strofen fra sangen som jeg husker er reffrenget: "det jeg ikke kan forstå er hvorfor vi ikke gjør som vi vil". Ser ikke ut som Radio Metro legger ut spillelistene sine på nettet. Shazam ga heller ingen treff :-( Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Er på utkikk etter en duett på norsk mellom en mann og en dame ble spillt på Radio Metro i mellom 02:30 og 03:00 28.12.15. Eneste strofen fra sangen som jeg husker er reffrenget: "det jeg ikke kan forstå er hvorfor vi ikke gjør som vi vil". Ser ikke ut som Radio Metro legger ut spillelistene sine på nettet. Shazam ga heller ingen treff :-( Stemmer ikke med teksten, men langskudd i blinde; Werner og Bettan - 'Duett' Lenke til kommentar
Zork Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Er på utkikk etter en duett på norsk mellom en mann og en dame ble spillt på Radio Metro i mellom 02:30 og 03:00 28.12.15. Eneste strofen fra sangen som jeg husker er reffrenget: "det jeg ikke kan forstå er hvorfor vi ikke gjør som vi vil". Ser ikke ut som Radio Metro legger ut spillelistene sine på nettet. Shazam ga heller ingen treff :-( Om det var akkurat de ordene som ble sunget så stemmer det ikke, men 'tematikken' i ordene kan jo stemme med Eidsvåg/Nikolaisen og Floden: Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) På jakt etter en svensk låt, tror den er fra tidlig 2000-tallet, relatert til kjærlighet om jeg ikke tar helt feil og inneholder teksten "Når du ser på mig", mann som synger også er det en pop sang av et eller annet slag mener jeg. Prøvd å søke på frasen jeg husker, men ikke noe av det jeg funnet til nå er riktig, så kan jo hende jeg husker feil. Edit: Kan jo legge ved litt nynning, om det hjelper noen: http://vocaroo.com/i/s1IXFKkBp7d4 Edit2: Björn Rosenström - Het, den satt langt inne, men etter litt hjelp fra en svensk grabb så kom vi frem til riktig til slutt Endret 2. januar 2016 av Nitrius 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå