Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aabLQt

 

 

Noen som har en anelse om hvilken sang dette er? 

 

 

Virker veldig kjent den stemmen der, men ingen apps som Shazam osv klarer å finne ut hvilken det er. Sukk..

 

Jeg fant jeg fant! 

 

http://de.audionetwork.com/browse/m/track/half-alive_90125

 

Aii aii! Hvordan i alle dager fant du den? :D Hærlig!

 

 

Fikk litt hjelp fra Reddit  :whistle:

Men jeg har ikke funnet noe mp3 enda så om du finner den vil jeg gjerne ha en link :)

Ligger ikke på Spotify heller ser det ut som.

Lenke til kommentar

For noen år siden slapp Se og Hør ut en sommer cd med musikk fra Karl og co ( Karl & Co Ferieshow!)

Noe med blant annet Nils Vogt og flere andre skuespillere derifra og jeg har prøvd å finne ut hvilket år/navner på sanger fra den cdn, så håper det er noen som husker litt mere enn meg =)

*edit 

Er det noen som vet hvor jeg kan finne de norske sangene av blant annet Nils Vogt (Har sendt mail til se og hør men siden det er så mange år siden så har jeg ikke store forventninger)

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

"It's all right but it's all right right now" eller noe i den duren. Populær nå.

 

Hva heter sangen? Høres ut som en godt voksen (kanskje svart) mann som synger, med innslag av noe electro.

 

Har søkt igjennom Spotify Viral, Top Norge og Top verden uten noe treff.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sangen jeg lurer på hva heter har en melodi som ofte blir brukt til fotballsanger.

Det kanskje mest kjente eksempelet er sangen Manchester United supportere laget til Andy Cole. Se link fra 1:37.

 

Hva heter originalen av denne melodien? Hørte den på radioen her om dagen, men fikk ikke med meg navnet...

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en sang som er av PJ Harvey. Er temmelig sikker på at det er henne.

Sangen var fra en reklame som gikk på TV2 på 90-tallet. Jeg husker ikke hva det var reklame for, men husker at i slutten av reklame reiser en kvinne seg opp fra et badekar med grønt vann mens han hører PJ Harvey synge "forever.... and ever..."

 

Og det er alt jeg husker. Noen som vet hvilken sang dette er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...