toth Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Hørte en litt småklein sang, som jeg skulle gjerne funnet. Det eneste jeg kan huske var "Jeg så en seniorita, jeg tenkte stakkars lita" Ikke mye å gå på men.. Den gikk på P1 om det skulle hjelpe noe som helst. Google hjelper null, men har du sjekket spillelistene til P1? Hvis du husker når du hørte den http://radio.nrk.no/hjelp/1.11561152 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Hørte en litt småklein sang, som jeg skulle gjerne funnet. Det eneste jeg kan huske var "Jeg så en seniorita, jeg tenkte stakkars lita" Ikke mye å gå på men.. Den gikk på P1 om det skulle hjelpe noe som helst. Hehe Småklein sang og med den teksten... Tenker med en gang på Arnie "Skiffle-Joe" Norse jeg Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Noen som vet hva denne heter? Lenke til kommentar
LohneASA Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Hva heter denne sangen?: Olav Thon, verdt mer enn en million.. Går mye på radio for tiden :-) Refrenget tror jeg går slik: du kan ikke stå i ro (bababa) du kan ikke stå i ro(bababa) osv.. Irriterer meg at jeg ikke finner tittelen:-( Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Hva heter denne sangen?: Olav Thon, verdt mer enn en million.. Går mye på radio for tiden :-) Refrenget tror jeg går slik: du kan ikke stå i ro (bababa) du kan ikke stå i ro(bababa) osv.. Irriterer meg at jeg ikke finner tittelen:-( Lenke til kommentar
LohneASA Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Hva heter denne sangen?: Olav Thon, verdt mer enn en million.. Går mye på radio for tiden :-) Refrenget tror jeg går slik: du kan ikke stå i ro (bababa) du kan ikke stå i ro(bababa) osv.. Irriterer meg at jeg ikke finner tittelen:-( Haha, den er det ja, takk :-) Merker at jeg har hørt feil på teksten :-D Lenke til kommentar
Aunekris Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Hei, jeg hørte en gammel tysk sang idag som heter "Tränen lügen nicht" fra 70-tallet. Med en gang jeg hørte melodien så minnet den meg nøyaktig om en norsk sang som jeg tror har den samme melodien, men som jeg ikke husker navnet på. Den norske hørte jeg for mange år siden på en kassett. Sangen var av en kristen artist sikkert fra 70-tallet den også. Vet noen om det faktisk har vært en norsk versjon av denne sangen eller om jeg bare blander den med noe annet? https://www.youtube.com/watch?v=gAi-KVsfQ9U Lenke til kommentar
Zork Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 (endret) "When a child is born" (som den heter på engelsk) er gjort et utall ganger, så den er helt sikkert gjort på norsk også. Edit: Italiensk orginal, i Norge har ihvertfall Sissel Kyrkjebø gjort en versjon ifølge: http://en.wikipedia.org/wiki/When_a_Child_Is_Born Endret 24. mars 2015 av Zork 1 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Noen som vet hva sangen som er i reklamen til Gossip.no heter? Den gikk på TV3 nå nettopp. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Vil så gjerne vite hva touch of cloth theme sangen er. Noen som vet? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Noen som vet hva denne heter? Ville sjekket ut Hans Zimmer, men er ikke sikker. Endret 2. april 2015 av guttorm Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Jeg så denne nylig på TV: Jeg vet ikke om hele sangen er en parodi, men fra 00:22 hørtes den veldig kjent ut. Noen som vet hvilken sang de parodierer her? Endret 3. april 2015 av Therawyn Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Queen kanskje. Den bicycle race sangen. I want to ride my bicycle. Så synger de noe om supermann. Endret 3. april 2015 av ClarkGable Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Kom faktiske også på Queen, men da Bohemian Rhapsody. Partiet fra ca 3:10 og utover. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Syntes det hørtes ut som guttekoret i Home Alone sin julesang. Carol of the Bells heter den. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Det var det, Corey. Tusen takk. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Leter etter en rockesang der de synger noe med mama helt i begynnelsen av sangen. Det er ikke Bohemian Rhapsody Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Nei, ikke den heller. Er litt "tyngre" med mer gitar. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Det er ikke denne powerballaden/countryflørten til Ozzy Osbourne da? (ikke særlig tung, men melodramatisk nok) https://www.youtube.com/watch?v=dvNXF7aGP2s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå