Jernlov Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Pen Jakke? Eller For sommern er herlig i fredrikstad? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Noen som vet hva den fredrikstad sangen heter?? 5044218[/snapback] Noen av disse? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hvem har laget låta og hva heter den. den spilles på slutten av en av Matrix filmene. den hvor han går ut av en telefonkiosk og tar på seg briller. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hvem har laget låta og hva heter den.den spilles på slutten av en av Matrix filmene. den hvor han går ut av en telefonkiosk og tar på seg briller. 5044614[/snapback] http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...390556?v=glance Dra deg ned til samples og hør, kanskje den er der. Da har du i alle fall tittel. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 takk, men linja vår takler ikke dette. Så hadde vært fint om jeg fikk direkte. Om noen kunne tenke seg? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Hvem har laget låta og hva heter den.den spilles på slutten av en av Matrix filmene. den hvor han går ut av en telefonkiosk og tar på seg briller. Det er ihvertfall Wake Up med Rage Against The Machine Endret 22. oktober 2005 av Dimitrij Lenke til kommentar
freakout Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg og en kompis satt å så på thevoice tv her en dag og så en utrolig FET musikk video. Beskrivelse: En "astronaut" kjempe som danser rundt i NYC og gjør fete dance moves. Trur det er Club genre. Noen som har peiling på hva denne sangen/musikk videoen heter? MÅ VITE HJEM SOM HAR DEN!! Mvh Andreas Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Edit: Fant det ut. Endret 23. oktober 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Haha.. flink til å plystre Lenke til kommentar
arianar Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg og en kompis satt å så på thevoice tv her en dag og så en utrolig FET musikk video. Beskrivelse: En "astronaut" kjempe som danser rundt i NYC og gjør fete dance moves. Trur det er Club genre. Noen som har peiling på hva denne sangen/musikk videoen heter? MÅ VITE HJEM SOM HAR DEN!! Mvh Andreas 5045312[/snapback] Jeg tenkte med en gang på Beastie Boys - Intergalactic. Mener å huske det var en eller annen robot der, men er lenge siden jeg har sett den, så skal ikke si noe sikkert. Lenke til kommentar
freakout Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Haha.. flink til å plystre 5045810[/snapback] Nei, er ikke den jeg tenker på. Denne er ny. =) Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 http://www.kvikmynd.is/myndband.asp?id=1771 Vet noen hva denne sangen heter? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg trenger klassisk hillbilly-banjomusikk, gjerne up-tempo... Noen med tips til artister eller konkrete låter verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 lurte på om noen kjenner igjen dette: This is the police speaking, this club is closed for ever.. hvilken sang er dette? (snakker techno stil) takker:) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 lurte på om noen kjenner igjen dette: This is the police speaking, this club is closed for ever.. hvilken sang er dette? (snakker techno stil) takker:) 5047739[/snapback] Prezioso Feat Marvin - Emergency 911 kanskje? Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 nei, var ikke den asså, men takk uansett noen andre som har forslag? som sagt starter med: "this is the police speaking, this club is closed for ever" Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 nei, var ikke den asså, men takk uansettnoen andre som har forslag? som sagt starter med: "this is the police speaking, this club is closed for ever" 5047940[/snapback] hmm, trur det er: Scooter-Inspector Gadget (Techno Remix) Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg trenger klassisk hillbilly-banjomusikk, gjerne up-tempo...Noen med tips til artister eller konkrete låter verdt å sjekke ut? 5047473[/snapback] heh, det var litt av et ønske Har du et eksempel på sanger du tenker på? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 themes - dueling banjos ^^ Blir ganske rask etterhvert. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg trenger klassisk hillbilly-banjomusikk, gjerne up-tempo...Noen med tips til artister eller konkrete låter verdt å sjekke ut? 5047473[/snapback] heh, det var litt av et ønske Har du et eksempel på sanger du tenker på? 5048309[/snapback] Har funnet noe fullt brukbart, men kom gjerne med det hvis andre har bedre forslag Det jeg var på jakt etter var klassisk, stereotyp banjomusikk som for eksempel figurerer i Futurama- og Simpsons-episoder. Ikke ulikt dette klippet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå