Delvis Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Helt sikker på den teksten? Burde kommet noe opp ved googling. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Jeg vet....merkelig... Vi er nå 3stk som har lett... Gir opp jeg, imorgen er låta veldig uinteressant, den var ment for denne stunden.. (: Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Hørte den første gang på Lydverket, i sammenheng med låta "on th regular" med Shamir. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Om du husker når du har hørt den på P3, så legger de ut liste over når som har blitt sendt hva i det minste http://p3.no/spillelister/ Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Det høres jo egentlig ut som du leder etter en Nicki Minaj-sang, etter beskrivelsen din Endret 6. mars 2015 av Hargo Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Uuuææææ.....hjelp meg!!Blir sprø her! ------------- imorgen er låta veldig uinteressant God natt Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Nå kom jeg på den jeg først tenkte på da jeg så teksten din: Det er langt i fra ordrett riktig, men det tror jeg ikke du finner heller. I hvertfall av en sang de spiller mye. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Nei folkens. Teksten jeg siterte går gjennom omtrent hele låta... Cant miss it om den først er blitt hørt...Lol... Takk for mange gode forslag folkens, nå er det andre ting som er viktigere...Lol... Gir tilbakemelding her når jeg finner ut av det Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Hehe, nei da så. Om teksten du anga går gjennom hele låta, så er det neppe en kjent sang, da den ikke er mulig å finne gjennom diverse lyrics-sider. Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Sang 1. Denne hørte jeg på løyntnatn v show på mp3. En disco/pop sang fra 90 tallet. Har ingneng tekst, vet ikke om det er noe vokal heller. Eneste jeg har er at gruppa eller sangen heter noe med "blue" eller "brothers" Sang 2. Denne er fransk og ble spilt mye på hotell tven. Teksten husker jeg ikke noe av, men musikkvideoen viste noen gutter som gikk gatelangs i paris og fikk øye på en dame på en balkong. Sangen var fra 1989ø Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Og jeg trodde "jeg" var vanskelig... (: 3 Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Har en ny forespørsel, her har vi enda en video: https://www.youtube.com/watch?v=OxrKBTvKJ3U Noen som klarer å finne ut navnet på lydklippet som blir benyttet i tidsintervallet 04:03 - 06:52? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Har en ny forespørsel, her har vi enda en video: Noen som klarer å finne ut navnet på lydklippet som blir benyttet i tidsintervallet 04:03 - 06:52? Letum Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Letum Takker igjen for respons:) Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Hva heter sangen som begynner 20 sekunder ut i videoen? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Jeg spør dere ikke lenger... .....er bare vanvittig hvor mange timer jeg nå har brukt på slik en drittlåt.... "...i`m the kind of girl that you dont wanna fuck with, fuck with, fuck with, you dont wanna fuck with....." Lenke til kommentar
papillion_91 Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Noen som vet sangen/musikken til denne reklamen, Sportamore? Har lett og lett, men finner den ikke! Setter stor pris på hjelp. Her er link til reklamen: Lenke til kommentar
jH- Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Hva heter sangen som begynner 20 sekunder ut i videoen? http://www.youtube.com/watch?v=NQXVzg2PiZw Endret 15. mars 2015 av jH- 1 Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 www.tv3play.no/programmer/paradise-hotel/580251?autostart=true Fengende house/elektro låt som starter ca 1:27, noen som vet? Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Hørte en litt småklein sang, som jeg skulle gjerne funnet. Det eneste jeg kan huske var "Jeg så en seniorita, jeg tenkte stakkars lita" Ikke mye å gå på men.. Den gikk på P1 om det skulle hjelpe noe som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå