Tunky Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Har hørt gjennom mye ræl ¨på Spotify, ja. Får satse på at jeg enda har CDen liggende på rommet hjemme, og at jeg finner den der.. Lenke til kommentar
Vitis Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Leter etter en sang som spilles under en reklame på FEM. Er reklame for ulike serier. Teksten går noe sånt som "ladies in the backseat." Kvinnelig sanger/gruppe i popsjangeren. Noen som vet? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Kan det være "(kikckin' in the front seat) sittin' in the backseat...." Rebecca Black? Sikkert ikke den, men topp låt lell! Lenke til kommentar
Vitis Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Hehe er nok ikke den nei. Lenke til kommentar
Ernienator Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Det er en reklame for Meny som ruller og går på flere TV-kanaler for tida, der de spiller en versjon av Depeche Modes ''Just Can't Get Enough''. Noen som vet hvilken artist det er / har en lenke til sangen utenom reklamen? Kan det være en spesialinnspilling? Lenke til kommentar
Zork Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Om de ikker er kommet en ny versjon (tror de har hatt flere versjoner av den sangen i tidligere reklamer), så er artisten Lewi Bergrud - var ihvertfall den som gikk for noen måneder siden. Tror den er laget for menyreklamen og om det finnes en full versjon, så har de ikke releaset den enda. Endret 8. februar 2015 av Zork Lenke til kommentar
Ernienator Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Om de ikker er kommet en ny versjon (tror de har hatt flere versjoner av den sangen i tidligere reklamer), så er artisten Lewi Bergrud - var ihvertfall den som gikk for noen måneder siden. Tror den er laget for menyreklamen og om det finnes en full versjon, så har de ikke releaset den enda. Fant et Youtube-klipp med sangen her, regner med at det er den samme du beskriver siden klippet er noen måneder gammelt? Lenke til kommentar
Zork Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Nei, den versjonen jeg mente er denne: (den surret og gikk vel i sommer) https://www.youtube.com/watch?v=lFbPLROx9Xw Virker som Meny lager nye småsnutter av denne sangen til reklamene sine relativt ofte. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Ok, en liten nøtt. Jeg vet ikke hva sangen heter, men har sett deler av musikkvideoen. Jeg var på bowling og det gikk en video der. Jeg mener mye av videoen var en man konturen av en man, konturen var farget helt sort. Han danset og sang, lurer på om han kan ha forestilt en cowboy. Det var veldig mye oransje rundt mannen, dette var nok ørken, sol/solnedgang. Musikken må ha vert Pop/dicso/EDM, ganske bra trykk og hastighet i melodien på refrenget. Det er en man som synger. videoen kan nok fort være noen år gammel. Av en eller annen grunn minnet det meg om et pop band som var litt inn for en del år siden, men jeg husker ikke hva dem heter. Det var noen gutter og en jente, de var ganske eksentriske, men dette kan være et villspor. Sorry om forklaringen suger lut, men hjernen min fortalte meg i ettertid at den likte låten, og da må alt taes fra fotografisk minne. Dukket opp: Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Jeg leter etter sangen fra en djuice reklame som går nå eller gikk for en liten stund siden, plastelina figurer og noe med et telt er det jeg husker, det er klassisk musikk, mulig kor, har hørt den før men klarer ikke komme på hvem som har den. Har ikke tv selv men hørte den da jeg var på besøk hos en kompis for en stund siden. Lenke til kommentar
Haugen97 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 https://www.facebook.com/groups/431076050382633/?fref=ts Nynnet på en sang jeg fikk på hjernen. Husker ikke tekst eller navn på den.. Noen hjelpe? Vet at det er en kvinne som synger.. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Sang fra 90/00-tallet. Litt i samme kategori som "cobrastyle - teddybears" eller "jerk it out - ceasers". Minner mye om den her (ihvertfall tempo), som forøvrig er der jeg kom på sangen Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Har en sang som sannsynligvis er fra rundt årtusenskiftet. Vil si det er bubblegum pop, og med refrenget "Baby baby, I've been sleeping too long now / 100 years, but you haven't kissed me". TrackID, Shazam og Soundhound finner heller ikke noe. Noen tips? Hvis du har fila får du sikkert mer hjelp om du laster den opp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 (endret) Noen som vet hva denne låten heter???? 0:30 -> Endret 16. februar 2015 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Har en sang som sannsynligvis er fra rundt årtusenskiftet. Vil si det er bubblegum pop, og med refrenget "Baby baby, I've been sleeping too long now / 100 years, but you haven't kissed me". TrackID, Shazam og Soundhound finner heller ikke noe. Noen tips? Hvis du har fila får du sikkert mer hjelp om du laster den opp. http://sjurvaage.com/musikk/Anne%20-%20Sleeping%20Beauty.mp3 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 http://sjurvaage.com/musikk/Anne%20-%20Sleeping%20Beauty.mp3Ganske bra sang, da. Men artist og sangnavn er sikkert det som står i filnavnet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) Nei, det er ikke det. Det er hva jeg trodde det var da jeg rippa den fra en brent-CD for 12 år siden. Jeg har sjekka opp i ettertid at det ikke er den sangen. e: Hadde det vært så lett, så hadde jeg jo ikke spurt. Jeg spør jo av en grunn. Endret 17. februar 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
ayy Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg leter etter sangen fra en djuice reklame som går nå eller gikk for en liten stund siden, plastelina figurer og noe med et telt er det jeg husker, det er klassisk musikk, mulig kor, har hørt den før men klarer ikke komme på hvem som har den. Har ikke tv selv men hørte den da jeg var på besøk hos en kompis for en stund siden. Vet ikke om du fikk med deg Zork sitt svar, så repeterer: Beethoven 9th symphony - Ode to Joy https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=_-mvutiDRvQ#t=85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå