Knutgrus Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Noen som vet hvilken Hellbillies sang jeg siterer fra ? "jeg har både spring og innedo, men jeg finner ingen ro" hørte den på radio, men de sa ikke navnet på sangen og jeg finner den ikke. Hellbillies - So som so 1 Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Noe som vet hva sangen på 8:48 heter? Spasibo брат Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Står jo playlist i videobeskrivelsen da. Lenke til kommentar
PatrickMLGStar Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 1:06, står ikke i beskrivelsen Håper noen finner den! Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Youtube... 1:06, står ikke i beskrivelsen Håper noen finner den! Sorry, det vet jeg ikke... Men det må være sånn helvete høres ut... Lenke til kommentar
PatrickMLGStar Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Youtube... 1:06, står ikke i beskrivelsen Håper noen finner den! Sorry, det vet jeg ikke... Men det må være sånn helvete høres ut... XD Skal bruke det til en montageparody! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Lurer på om noen har hørt sangen før/kan identifisere den på en måte. Er fra 19:15-19:43 i filmen. http://unimundo.tv/media-gallery-video/53-a-cancun-diary-by-travel-bum Lenke til kommentar
jH- Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 1:06, står ikke i beskrivelsen Håper noen finner den! Kommentarfeltet leverer: Lenke til kommentar
PatrickMLGStar Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 1:06, står ikke i beskrivelsen Håper noen finner den! Kommentarfeltet leverer: aha, tusen takk Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 I swear, its true..... Også ett eller annet sier de i sangen. En dame og en mann. Er ikke så mye tekst i sangen, også kommer det noe techno greier innimellom. Kan tenke meg at teksten er fra en gammel låt eller noe. Noen som vet? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=e-ORhEE9VVg#t=22 Deler ligner forferdelig på en annen sang som jeg ikke klarer å plassere, det er kanskje mest fremtredende fra 22-25ish. Tror til og med at teksten er lik også: "love's a game". Endret 21. november 2014 av ^fmj Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=e-ORhEE9VVg#t=22 Deler ligner forferdelig på en annen sang som jeg ikke klarer å plassere, det er kanskje mest fremtredende fra 22-25ish. Tror til og med at teksten er lik også: "love's a game". Mye likt, Beyoncé - Halo ? Men toneleie ligger mer på: Avril Lavigne - Complicated Endret 21. november 2014 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg lurer på om noen vet hva den sangen Netflix bruker i sine reklamer (bla på YouTube) nå om dagen heter? Har forsøkt å søke meg frem, men de bruker forskjellige sanger og reklamer på tvers av land, logisk nok. Får ikke fatt på link. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) En rolig sang, litt indie-aktig, med en kvinnelig sanger. Hun synger ofte "All in all ..." i refrenget. EDIT: Jeg fant det ut, det er Air - All I Need. Endret 26. november 2014 av Coffey Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 trenger hjelp til å finne en sang.. eneste teksten jeg husker er: i need to know, i need to know.. mener den er ganske rolig og det er en dame som synger den.. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 trenger hjelp til å finne en sang.. eneste teksten jeg husker er: i need to know, i need to know.. mener den er ganske rolig og det er en dame som synger den.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Håper noen her inne kan hjelpe meg i å finne en sang jeg har lett litt etter. Det eneste jeg husker av selve teksten er det jeg tror er refrenget, og det går i noe sånt som "Hold kjæft, det e vi som e Trondhjæm" Noen som sitter på artist/sangnavn? - Novair Bumper denne da jeg lurer på akkurat det samme, og såvidt jeg klarte å se kom det ikke noe svar...? Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Håper noen her inne kan hjelpe meg i å finne en sang jeg har lett litt etter. Det eneste jeg husker av selve teksten er det jeg tror er refrenget, og det går i noe sånt som "Hold kjæft, det e vi som e Trondhjæm" Noen som sitter på artist/sangnavn? - Novair Bumper denne da jeg lurer på akkurat det samme, og såvidt jeg klarte å se kom det ikke noe svar...? Nja... Denne var vanskelig. Kan det være noe av Pedahl? Sjekk ut Sir Trøndelag av Pedahl, er noe i samme gate i alle fall. Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Håper noen her inne kan hjelpe meg i å finne en sang jeg har lett litt etter. Det eneste jeg husker av selve teksten er det jeg tror er refrenget, og det går i noe sånt som "Hold kjæft, det e vi som e Trondhjæm" Noen som sitter på artist/sangnavn? - Novair Bumper denne da jeg lurer på akkurat det samme, og såvidt jeg klarte å se kom det ikke noe svar...? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå