Emancipate Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Prøver å finne første sangen i denne videoen. Ingenting i credits, foreløpig ingen kommentarer.Helt sikkert laget spesifikt for filmen. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Noen som vet hva sangen som spilles i bakgrunnen av "På nevene løs"-promoen til TV2? Den med armbryterne. Jævlig kul beat Lenke til kommentar
Monkeygirl Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med en sang hvor det i første delen flere ganger gjentas "viva la vida", og senere endres takten og det tas i bruk trekkspill. Nå gjentas ordene "vailante" eller noe lignende... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Wisin - Que Viva la Vida - spol til ca 0:40 Endret 15. oktober 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Monkeygirl Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Prøver å finne første sangen i denne videoen. Ingenting i credits, foreløpig ingen kommentarer.Tror sangen heter "reflecting light" med Eddie Silverton. Lenke til kommentar
Monkeygirl Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Wisin - Que Viva la Vida - spol til ca 0:40 Dessverre ikke noen av disse jeg leter etter, men takk likevel! Den jeg leter etter har lite tekst og er brukt mye til trening. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) *Slett* Endret 16. oktober 2014 av iGlenn Lenke til kommentar
jH- Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Tror sangen heter "reflecting light" med Eddie Silverton. Var nok ikke den, dessverre. Letingen fortsetter Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med en sang hvor det i første delen flere ganger gjentas "viva la vida", og senere endres takten og det tas i bruk trekkspill. Nå gjentas ordene "vailante" eller noe lignende... Kan det være den gamle dance slageren Adelante av Sash!? http://www.youtube.com/watch?v=oEsMhxDVVOk Endret 16. oktober 2014 av FrankZito Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Leter etter en sang som bruker melodien til "Hard Knock Life" fra annie, mener det var noe med love moma. Fint hvis noen har noen tips ;D Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ok, en liten nøtt. Jeg vet ikke hva sangen heter, men har sett deler av musikkvideoen. Jeg var på bowling og det gikk en video der. Jeg mener mye av videoen var en man konturen av en man, konturen var farget helt sort. Han danset og sang, lurer på om han kan ha forestilt en cowboy. Det var veldig mye oransje rundt mannen, dette var nok ørken, sol/solnedgang. Musikken må ha vert Pop/dicso/EDM, ganske bra trykk og hastighet i melodien på refrenget. Det er en man som synger. videoen kan nok fort være noen år gammel. Av en eller annen grunn minnet det meg om et pop band som var litt inn for en del år siden, men jeg husker ikke hva dem heter. Det var noen gutter og en jente, de var ganske eksentriske, men dette kan være et villspor. Sorry om forklaringen suger lut, men hjernen min fortalte meg i ettertid at den likte låten, og da må alt taes fra fotografisk minne. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Leter etter en sang som bruker melodien til "Hard Knock Life" fra annie, mener det var noe med love moma. Fint hvis noen har noen tips ;D http://www.youtube.com/watch?v=gjjoXxvhImg Endret 17. oktober 2014 av guttorm Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Leter etter en sang som bruker melodien til "Hard Knock Life" fra annie, mener det var noe med love moma. Fint hvis noen har noen tips ;D http://www.youtube.com/watch?v=gjjoXxvhImg ikke den, den bruker kun melodien ikke noe av teksten hvis jeg husker riktig, var nå nylig på Mp3/p3 jeg hørte den, men finner den ikke :O Fant den nå på Spotify, Mama Said Endret 18. oktober 2014 av Woltox Lenke til kommentar
Brosef Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Lurer på hva sangen i glitter reklamen som vises på tv pr. dags dato heter. Er noe funk/electropop. En mann med auto tune synger i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Har fått deler av en melodi på hjernen nå, som jeg aldri har kunnet navnet på. Det eneste jeg husker er en del av melodien som kommer fra et orgel/fløyte/ocarina (!) (de har sikkert ikke brukt et "ekte instrument"). Ellers mener jeg å huske det var en dance/techno sang. Kan ikke huske om det var noe tekst i den. Den var populær i 2001/2002. Dette er veldig tynt, men hvis noen kan komme på noe, så hadde jeg blitt glad. Google tar meg ikke så veldig langt. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Lurer på hva sangen i glitter reklamen som vises på tv pr. dags dato heter. Er noe funk/electropop. En mann med auto tune synger i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Har fått deler av en melodi på hjernen nå, som jeg aldri har kunnet navnet på. Det eneste jeg husker er en del av melodien som kommer fra et orgel/fløyte/ocarina (!) (de har sikkert ikke brukt et "ekte instrument"). Ellers mener jeg å huske det var en dance/techno sang. Kan ikke huske om det var noe tekst i den. Den var populær i 2001/2002. Dette er veldig tynt, men hvis noen kan komme på noe, så hadde jeg blitt glad. Google tar meg ikke så veldig langt. *dykker i arkivet* Typ originalen til dagens liknende låter? http://youtu.be/nQ6SIUBebgY Endret 22. oktober 2014 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
sykkeljens Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Noen som vet hva beaten her heter? Den som går i bakgrunn til han som synger. https://www.facebook.com/video.php?v=377318179085118&set=vb.100004208176310&type=2&theater Lenke til kommentar
Corey Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Har ikke tilgang til annet enn mobil atm så spør her:Hva heter den klassiske sangen som den der plastelina figuren i telenor reklamen, heter? Edit: heh.. ikke et svar på noe jeg trodde var ganske bankers å få svar på. Det var uansett royal philharmonic orchestra symphony no 9 in d minor. Endret 31. oktober 2014 av Corey Lenke til kommentar
Uxooteeru-a Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Noen som vet hvilken Hellbillies sang jeg siterer fra ? "jeg har både spring og innedo, men jeg finner ingen ro" hørte den på radio, men de sa ikke navnet på sangen og jeg finner den ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå