Aes456 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Har hørt sang men har ikke anelse om hva den heter. Den går litt rolig og det er en dame som snakker. Hun sier masse rart om mennesker, blant annet at mange folk har dødd på grunn av at de har tatt et 9 volts batteri på tunga. I refrenget synger de "this is who we are this is what we do..." EDIT: Fant den... Den heter "Lazy Boy - Facts Of Life" Endret 20. oktober 2005 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hva heter sangen i denne filmen? WONDERWALL 5034215[/snapback] Slenger meg på ønsket, jævla rå sang 5034316[/snapback] En annen versjon enn studioversjonen av Iron Maiden - Afraid to shoot strangers Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hvilken symfoni er det som spilles i denne videoen? 5024716[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 I de fleste western-filmer kommer det somregel en velkjent sang når to cowboyer (ofte en god og en ond) står og skal til å trekke pistolene for å skyte den andre.Har lett en stund etter sangen uten å finne den, så nå søker jeg "expert hjelp". Noen som vet hva den sangen heter? EDIT: Den lyder omtrent som dette. dadidaaa dadadaaa dadidaaa dadadaaa osv (bokstavene er ikke noter) Tatt fra et innlegg av meg som jeg poistet tidliggere, men som desverre ble stengt. Kan noen svarer meg på dette? Nei, det er ikke "The ecstacy of the gold" 5034195[/snapback] The Good, The Bad and the Ugly theme, tenker jeg. 5034432[/snapback] Det var den ja! Tusen takk Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Klubbingman - Wonderland Can you feel the energyHere the massage Take the key Come and follow me to wonderland All together hand in hand Everybody come on take a chance Feel the secret of romance You will find there in wonderland All together hand in hand Here we go Can you feel it Hands in the air Can you feel it All together Follow me to wonderland Can you feel the energy Here the massage Take the key Come and follow me to wonderland All together hand in hand Everybody come on take a chance Feel the secret of romance You will find there in wonderland All together hand in hand Here we go Can you feel the energy Here the massage Take the key Come and follow me to wonderland All together hand in hand Everybody come on take a chance Feel the secret of romance You will find there in wonderland All together hand in hand Can you feel it Hands in the air Can you feel the energy Here the massage Take the key Come and follow me to wonderland All together hand in hand 5034796[/snapback] Riktig vokal iallefall, men den stemmer ikke helt overens med hva jeg hørte... Sikkert en eller annen remix jeg har hørt.. Takk allikevel Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 hvem har den sangen som går sånn "vil du være med meg hjem i natt, skal vi sove i samme seng i natt.... blablabla"? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) hvem har den sangen som går sånn "vil du være med meg hjem i natt, skal vi sove i samme seng i natt.... blablabla"? 5039375[/snapback] Søk i tråden The Kids - Vil du værra me' mæ hjem i natt Endret 21. oktober 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Proximus Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Leter etter en artist som synger cover låten crazy til seal. Og det er ikke alanis morisette,men tror d er et hokjønn. ja d er d.. never gonna survive,unless... we get a little crazy Endret 21. oktober 2005 av Proximus Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Har hørt sang men har ikke anelse om hva den heter. Den går litt rolig og det er en dame som snakker. Hun sier masse rart om mennesker, blant annet at mange folk har dødd på grunn av at de har tatt et 9 volts batteri på tunga. I refrenget synger de "this is who we are this is what we do..." EDIT: Fant den... Den heter "Lazy Boy - Facts Of Life" 5035829[/snapback] Fant ut hvilken det var... Det var 2002-versjonen av Iron Maiden - Afraid To Shoot Strangers, og ikke 1992 eller når det var Endret 21. oktober 2005 av stian123 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Klubbingman - Wonderland 5034796[/snapback] Riktig vokal iallefall, men den stemmer ikke helt overens med hva jeg hørte... Sikkert en eller annen remix jeg har hørt.. Takk allikevel 5038142[/snapback] Dj Pulse - Wonderland Original April 2004.mp3 [2:43] DJ Pulse rocker. Endret 21. oktober 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) noken som veit ka orginal sangen til "Hit Mania Dance 2005 - 03 - Nice Cream - Song 2" heiter? takker på forhand Edit: fant den "Blur - Wahoo" Endret 21. oktober 2005 av Tonickup Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Noen som vet fra hvilken sang KLM tok melodien fra: På en bondegård ? Tror sangen er ganske kjent. 5038647[/snapback] "In the summertime" med Mungo Jerry? Lenke til kommentar
gustav Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hvilken symfoni er det som spilles i denne videoen? 5024716[/snapback] Det er nok ingen symfoni Det er overtyren til operetten "flaggermusen" av Johann Strauss. Selve overtyren er på bortimot 10 minutter, så dette er bare et lite utdrag av den mest berømte parten av denne overtyren. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Edit: fant den "Blur - Wahoo" 5041000[/snapback] Den heter da ikke Wahoo! "Blur - Song 2" er vel den du tenker på. Godt mulig den du lastet ned er samme sang, bare under feil navn. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Lurer på hvilken sang dette er : Artisten har en rap/Dance-type og sier hele tiden : Alcohol and ....... Tror det er en litt gammel sang Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg trenger en sang som ALLTID brukes i filmer når 2 homofile ser på hverandre (komedier) Lenke til kommentar
johnj Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg trenger en sang som ALLTID brukes i filmer når 2 homofile ser på hverandre (komedier) 5041639[/snapback] Noe i gaten Jane Birkin/Serge Gainsbourg - "Je T'aime (Moi Non Plus)" du tenker på? Hvis ikke, har du eksempler på hvilken type musikk du trenger? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Er det noen som kan hjelpe meg litt? Jeg så nettopp "Simpsons 13x22 - Papa's Got a Brand New Badge [rl]". I den episoden er den en sinnsyk kul sang som jeg har leitet lenge etter. Lurte altså på om noen vet hva den heter? 5031862[/snapback] Jeg gjetter på at du sikter til Alabama 3 - Woke Up This Morning Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Noen som vet hva den fredrikstad sangen heter?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå