Lami Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Hørt to ganger i det siste. Visst poppis. Fengende låt (pop tror jeg), der det høres ut som ihvertfall, er flere barn som synger sammen. Åå husker ikke mer! Endret 25. juli 2014 av Lami Lenke til kommentar
JRL Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Hørt to ganger i det siste. Visst poppis. Fengende låt (pop tror jeg), der det høres ut som ihvertfall, er flere barn som synger sammen. Åå husker ikke mer! Faul & wad - changes, kanskje. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Hørt to ganger i det siste. Visst poppis. Fengende låt (pop tror jeg), der det høres ut som ihvertfall, er flere barn som synger sammen. Åå husker ikke mer! Donkeyboy - Crazy Something Normal? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Hva heter sangen som blir brukt i reklamene til Chess som går nå? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hørt to ganger i det siste. Visst poppis. Fengende låt (pop tror jeg), der det høres ut som ihvertfall, er flere barn som synger sammen. Åå husker ikke mer! Faul & wad - changes, kanskje. Ja var den! Jippi - tusen takk Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Er på jakt etter ett band fra slutten av 90/begynnelsen av 2000 tallet. De hadde en sang som starter med noen rare lyder og så begynte sangen med noe sånt som whichhunter from space. Bandet var kledd opp i noen sykt fargerike klær og ga vel ut 1 eller 2 album. Navnet var todelt og lignet på looney toones mins jeg. Takk for svar! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) fant det selvfølgelig rett etterpå. Cartoons het dem. Endret 27. juli 2014 av PerOpusen Lenke til kommentar
EndreK Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Noen som kjenner til en sang som er en mix av prayer in c, boten anna og minst en sang til som jeg ikke husker? Lenke til kommentar
Smørkniv Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Er det noen som vet hvilken sang som spiller @ 1.36 i denne videoen?https://www.youtube.com/watch?v=D6BKoQgPVo0 Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Har 2 spørsmål:Hvilken låt er det som blir brukt i den korte annonsen på youtube filmene for lexus nx?Og hvilken låt er det som blir spilt her?Driven 2 Drift 2014: Miami Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Leter en sang men jeg husker ikke teksten på den. Eneste jeg husker er at det er en type rap sang, fra nittitallet med veldig distinkt pianospilling i seg, og muligens et barnekor eller barn som synger refrenget. Takk på forhånd :-) Lenke til kommentar
JRL Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Leter en sang men jeg husker ikke teksten på den. Eneste jeg husker er at det er en type rap sang, fra nittitallet med veldig distinkt pianospilling i seg, og muligens et barnekor eller barn som synger refrenget. Takk på forhånd :-) Kan være Nas - I can Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Hva heter sangen som blir brukt i reklamene til Chess som går nå? Dette sto på reklamesanger.no: Musikken er laget for reklamefilmen og ikke tilgjengelig for kjøp eller strømming. Endret 30. juli 2014 av Nettels Lenke til kommentar
Gåvekk123 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Prøver å finne en sang som jeg hørte på radioen i dag. Dem synger på et annet språk og Olé Olé Olé blir nevnt flere ganger i sangen. Kan høres ut som en fotball sang ellerno. Takk på forhånd Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Prøver å finne en sang som jeg hørte på radioen i dag. Dem synger på et annet språk og Olé Olé Olé blir nevnt flere ganger i sangen. Kan høres ut som en fotball sang ellerno. Takk på forhånd ? Lenke til kommentar
Gåvekk123 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Prøver å finne en sang som jeg hørte på radioen i dag. Dem synger på et annet språk og Olé Olé Olé blir nevnt flere ganger i sangen. Kan høres ut som en fotball sang ellerno. Takk på forhånd https://www.youtube.com/watch?v=TGtWWb9emYI ? Fant den selv:) den het Magic in the air. Men takk likavell! 1 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Leter en sang men jeg husker ikke teksten på den. Eneste jeg husker er at det er en type rap sang, fra nittitallet med veldig distinkt pianospilling i seg, og muligens et barnekor eller barn som synger refrenget. Takk på forhånd :-) Kan være Nas - I can Ja!! Takk!! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Leter en sang men jeg husker ikke teksten på den. Eneste jeg husker er at det er en type rap sang, fra nittitallet med veldig distinkt pianospilling i seg, og muligens et barnekor eller barn som synger refrenget. Takk på forhånd :-) Hard knock life? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Leter en sang men jeg husker ikke teksten på den. Eneste jeg husker er at det er en type rap sang, fra nittitallet med veldig distinkt pianospilling i seg, og muligens et barnekor eller barn som synger refrenget. Takk på forhånd :-) Hard knock life? Sjekker ut etterpå ! Takk takk så mye ! Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Noen som vet hva denne heter? Nvm, jeg fant den i description, glemte å sjekke den først Endret 1. august 2014 av Captain Kuijt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå