Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Jeg fant! Og for de som lurer.. Lenke til kommentar
trekasse Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Dette er trolig ca 200 sanger, men tenker på en jeg hørte igår. Vet bare at det var "du du du", flere ganger, i en noe rolig melodi. Mener det var i en css/csgo video. Prøver å finne den. Har funnet en haug treff på google osv, men ingen har vært rette til nå. Kan sikkert også beskrives som "na na na na"/"dun dun dun dun".Lys stemning i den. Det første som slo meg var The Cranberries med Ode to my family. Er ikke sikker på om det er rett da, spesielt ettersom jeg selv aldri har sett på den som lystig. * Ikke den. Frykter jeg hørte den i en stream på twitch. Hører sikkert igjen en gang. Har glemt melodien (døde litt og litt etter hver nesten-lik sang jeg har hørt), så har ingen andre måter å finne igjen på enn å høre den. Vet ikke engang om den er god, vet bare jeg likte de ca 3-4 sekundene av den jeg hørte. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Noen som vet hva trance sangen Telenor bruker i bakgrunnen på reklamen sin ? https://www.youtube.com/watch?v=8f0jAsIRbeI Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Nevermind... Endret 30. juni 2014 av Myst Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Tidligere i år ble det spilt en låt på P3? Mulig det var en urørt? Men finner ikke noe på sidene deres. En litt rolig melodiøs sang sunget av en dame. "...Oh Lord won't you have mercy on me..." Mener det synges "To have and to hold" og "to sell or be sold" også. PS! Er ikke Elin Sofye - Have Mercy On Me. Arg, denne dukker opp i hodet innimellom, selv etter så lang tid. Hadde vært noe å funnet ut hvem det er Endret 1. juli 2014 av Nervevrak Lenke til kommentar
abyssopelagisk Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Endret 13. mars 2015 av abyssopelagisk Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Noen som kan hjelpe meg med den som spilles på 2:15 i denne videoen: Dexpedition 2 - Episode 5: El Paso? Jeg fant denne siden som angivelig lister musikken i videoen, men sliter med å finne de. Har også prøvd Shazaam og SoundHound... Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Det er en sang jeg har lagt merke til. Tror den er reklame for tv serier, husker ikke hvem selskap, men tror jeg så den på nat geo. Jeg hørte noe sånt som 'Hold on, change is coming', men når jeg søker opp, får jeg en latterlig versjon jeg ikke har smak for. Noen som vet? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Fant ut! Stars av Young.. Hawke Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Noen som vet hva trance sangen Telenor bruker i bakgrunnen på reklamen sin ? Vet ikke om du har sett Telenor sin respons i kommentarfeltet allerede, men sangen er egenprodusert for reklamen. Jupp så det etter jeg hadde kommentert såklart, men det suger litt da Telenor burde lage en fullverisjon og slippe ut gratis til de som vil ha blir god reklame av sånt! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Sang begynner på 2:27 - jeg har hørt den før, men kommer ikke på artist! https://www.youtube.com/watch?v=aNVHbzlzUS8 Ah, kom på det nå. Svaret er Burzum (enmansband av Varg "Greven" Vikernes) Endret 4. juli 2014 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Sang begynner på 2:27 - jeg har hørt den før, men kommer ikke på artist! https://www.youtube.com/watch?v=aNVHbzlzUS8 Burzum - Rundgang um die transzendentale Säule der Singularität sto i kommentarene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WVSGN Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Hei, nå har jeg vært å leitet i flere dager og har enda ikke funnet navnet på sangen. Denne sangen jeg leter etter har gått på radioen på p3 noen ganger. Jeg har sett den på youtube, men det er så lenge siden at den ikke vises i historikken lenger, på musikkvideoen for denne sangen er det liksom en gutt som løper fra oslo til bergen, husker ikke helt hovedgrunnen til løpinga men det er det som skjer. Har lett og lett og dette driver meg til vanvidd hahaha Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 noen som vet hva sangen som spilles når man starter playstation move? også lurer jeg på den som på reklamen for luksesfellen sverige nå for tiden? takk for svar.! Lenke til kommentar
Turbofan Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Ute etter navnet på en (reklame?)sang som ligner litt på Lite Og Stort av No. 4. Det er litt tilsvarende melodi og stemme, men det synges om stedsnavn i Norge. Trodde det var reklame for Widerøe, men fant ikke noe. Den har gått på TV i år. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Folkens, lurer på en Jan Garbarek-låt. Følgende video fra ca. 5 minutter uti: Noen som vet navnet på låta? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 The Creek, fra albumet Visible World. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 noen som vet hva sangen som spilles når man starter playstation move? også lurer jeg på den som på reklamen for luksesfellen sverige nå for tiden? takk for svar.! Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) De første sekundene, før hu starter å synge (0:15), av sangen minner meg veldig om en annen sang. Dette er en sang jeg tror er rimelig kjent, men er det noen som klarer å plassere det? Endret 13. juli 2014 av TB-GORGONPLEX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå