Ordinær Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg lurer da på to sanger. 1. Jeg er sånn passe sikker på at denne er brukt i VG reklamer, men hvis noen av dere har sett på Uti vår hage, epi. 1, riderreiser, så husker dere kanskje det innslaget hvor Bård spiller en blind avisdirektør. Den litt lette jazz sangen som spilles i bakgrunnen er den jeg leter etter. 2. Denne blir nok litt vanskeligere, men hvis noen tilfeldigvis har soundtracket til den japanske anime serien Hellsing, så klarer dere den kanskje. Låta spilles flere ganger i serien, men i epi. 6, når Integra står å skriker mot rådet i sinne vet jeg at den spilles- håper noen vet dette Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Teksten går noe slikt, noen som vet navnet på sangen? Shes got enough, shes got to much But I know you wouldent mind You could have it all if it matters so much But then all, then all, its how to put you down Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Teksten går noe slikt, noen som vet navnet på sangen? Shes got enough, shes got to much But I know you wouldent mind You could have it all if it matters so much But then all, then all, its how to put you down 5032331[/snapback] Razorlight - Golden Touch Lyrics I know a girl with the golden touch She's got enough, she's got too much But I know, you wouldn't mind You could have it all if you wanted You could have it all if it mattered so much But then all they know is how to put you down When you're there, they're your friend But then when you're not around They say, "Oh, she's changed" We know what they mean Well they mean, they're just jealous Because they never do the things That they wish that they could do so well That kind of girl, yes she's never alone You leave a thousand messages on her phone But you know you never get through And you could have it all if you wanted, girl You could have it all if it matters to you But then all they know is how to put you down When you're there, they're your friend But then when you're not around They say, "Oh, she's changed" Oh we know what that means Well it means they're just jealous But they'll never do the things That they wish that they could do so well I saw my girl with the golden touch Give 'em a taste but not too much I just can't listen to the words of fools I don't give away too much Someone will need your golden touch Because all they know is how to put you down When you're there, they're your friend And then when you're not around They say, "Oh, she's changed" And we know what that means Well it means they're just jealous But they'll never do the things That they wish that they could do so well Lenke til kommentar
johnj Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 1. Jeg er sånn passe sikker på at denne er brukt i VG reklamer, men hvis noen av dere har sett på Uti vår hage, epi. 1, riderreiser, så husker dere kanskje det innslaget hvor Bård spiller en blind avisdirektør. Den litt lette jazz sangen som spilles i bakgrunnen er den jeg leter etter. Dave Brubeck Quartet - "Take Five". Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Razorlight - Golden Touch Lyrics I know a girl with the golden touch She's got enough, she's got too much But I know, you wouldn't mind You could have it all if you wanted You could have it all if it mattered so much But then all they know is how to put you down When you're there, they're your friend But then when you're not around They say, "Oh, she's changed" We know what they mean Well they mean, they're just jealous Because they never do the things That they wish that they could do so well That kind of girl, yes she's never alone You leave a thousand messages on her phone But you know you never get through And you could have it all if you wanted, girl You could have it all if it matters to you But then all they know is how to put you down When you're there, they're your friend But then when you're not around They say, "Oh, she's changed" Oh we know what that means Well it means they're just jealous But they'll never do the things That they wish that they could do so well I saw my girl with the golden touch Give 'em a taste but not too much I just can't listen to the words of fools I don't give away too much Someone will need your golden touch Because all they know is how to put you down When you're there, they're your friend And then when you're not around They say, "Oh, she's changed" And we know what that means Well it means they're just jealous But they'll never do the things That they wish that they could do so well 5032352[/snapback] Jepp, takk! Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Er det noen som kan hjelpe meg litt? Jeg så nettopp "Simpsons 13x22 - Papa's Got a Brand New Badge [rl]". I den episoden er den en sinnsyk kul sang som jeg har leitet lenge etter. Lurte altså på om noen vet hva den heter? 5031862[/snapback] Spør her http://www.tv.com/the-simpsons/show/146/forums.html Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Dave Brubeck Quartet - "Take Five". smile.gif Den var det ja! Tusen takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 I de fleste western-filmer kommer det somregel en velkjent sang når to cowboyer (ofte en god og en ond) står og skal til å trekke pistolene for å skyte den andre.Har lett en stund etter sangen uten å finne den, så nå søker jeg "expert hjelp". Noen som vet hva den sangen heter? EDIT: Den lyder omtrent som dette. dadidaaa dadadaaa dadidaaa dadadaaa osv (bokstavene er ikke noter) Tatt fra et innlegg av meg som jeg poistet tidliggere, men som desverre ble stengt. Kan noen svarer meg på dette? Nei, det er ikke "The ecstacy of the gold" Lenke til kommentar
gustav Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 I de fleste western-filmer kommer det somregel en velkjent sang når to cowboyer (ofte en god og en ond) står og skal til å trekke pistolene for å skyte den andre.Har lett en stund etter sangen uten å finne den, så nå søker jeg "expert hjelp". Noen som vet hva den sangen heter? EDIT: Den lyder omtrent som dette. dadidaaa dadadaaa dadidaaa dadadaaa osv (bokstavene er ikke noter) 5034195[/snapback] Kan det være Bonanza? Den brukes i mange westernfilmer Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hva heter sangen i denne filmen? WONDERWALL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 I de fleste western-filmer kommer det somregel en velkjent sang når to cowboyer (ofte en god og en ond) står og skal til å trekke pistolene for å skyte den andre.Har lett en stund etter sangen uten å finne den, så nå søker jeg "expert hjelp". Noen som vet hva den sangen heter? EDIT: Den lyder omtrent som dette. dadidaaa dadadaaa dadidaaa dadadaaa osv (bokstavene er ikke noter) 5034195[/snapback] Kan det være Bonanza? Den brukes i mange westernfilmer 5034210[/snapback] Nei det er ikke den. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hva heter sangen i denne filmen? WONDERWALL 5034215[/snapback] Slenger meg på ønsket, jævla rå sang Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 I de fleste western-filmer kommer det somregel en velkjent sang når to cowboyer (ofte en god og en ond) står og skal til å trekke pistolene for å skyte den andre.Har lett en stund etter sangen uten å finne den, så nå søker jeg "expert hjelp". Noen som vet hva den sangen heter? EDIT: Den lyder omtrent som dette. dadidaaa dadadaaa dadidaaa dadadaaa osv (bokstavene er ikke noter) Tatt fra et innlegg av meg som jeg poistet tidliggere, men som desverre ble stengt. Kan noen svarer meg på dette? Nei, det er ikke "The ecstacy of the gold" 5034195[/snapback] The Good, The Bad and the Ugly theme, tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Noen her som kan si meg navnet på en Moby sang? Husker ikke så mye av den, men så musikkvideo'n for noen år siden. Han (Moby) sitter i rullestol på et gamlehjem og synger hvertfall. Klarer dere å si meg hvilken sang det er utifra det? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Noen her som kan si meg navnet på en Moby sang? Husker ikke så mye av den, men så musikkvideo'n for noen år siden. Han (Moby) sitter i rullestol på et gamlehjem og synger hvertfall. Klarer dere å si meg hvilken sang det er utifra det? 5034515[/snapback] Den heter "Natural Blues". Og videoen baserer seg faktisk på et mareritt David LaChapelle hadde om at han var gammel og satt i rullestol Endret 20. oktober 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Tusen takk for kjapt svar! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Moby - Natural Blues edit: Tenk at noen var raskere enn meg! :O Endret 20. oktober 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Tenk at noen var raskere enn meg! :O men benytter sjangsen til å bumpe mitt spørsmål, siden det har drukna helt inni her I en sang jeg hørte her om dagen er det en dame som synger "hear the message take the key come on follow me to wonderland altogether hand inhand" Noen som vet hvilken sang det er? Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hva heter sangen i denne filmen? WONDERWALL 5034215[/snapback] Slenger meg på ønsket, jævla rå sang 5034316[/snapback] Iron Maiden - Afraid to shoot strangers. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Klubbingman - Wonderland Can you feel the energyHere the massage Take the key Come and follow me to wonderland All together hand in hand Everybody come on take a chance Feel the secret of romance You will find there in wonderland All together hand in hand Here we go Can you feel it Hands in the air Can you feel it All together Follow me to wonderland Can you feel the energy Here the massage Take the key Come and follow me to wonderland All together hand in hand Everybody come on take a chance Feel the secret of romance You will find there in wonderland All together hand in hand Here we go Can you feel the energy Here the massage Take the key Come and follow me to wonderland All together hand in hand Everybody come on take a chance Feel the secret of romance You will find there in wonderland All together hand in hand Can you feel it Hands in the air Can you feel the energy Here the massage Take the key Come and follow me to wonderland All together hand in hand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå