abyssopelagisk Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) Endret 13. mars 2015 av abyssopelagisk Lenke til kommentar
ollebolle123 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Hei! Noen som vet navn på artist/track på reggaesangen som går i bakgrunnen her? Beaten er den samme, men uten kule rappere. 1.41-1.51 er der man hører best. m.youtube.com/watch?v=fgB6zoo8h0M Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Har prøvd å finne en sang i noen måneder. Er Tsjekkisk polka techno. med to blonde kvinnelige sangere og en dude med trekkspill og mørk bassstemmer. I musikkvideoen har damene på seg sykehus uniformer ( sånn stripper type), og de driver å koser med en lam pasient full av bandasje. Husker han bass fyren synger "shake it boom boom" og jenene synger " do you wanna have some fun ++ masse på tsjekkisk og engelsk. Noen som vet? Endret 19. mars 2014 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 ^ Vet ikke, men den vil jeg også høre! 3 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Denne kan være litt vrien, men for de som har sett auditionrundene til Norske talenter så var det et stort kor med en gammel dame som dirigent. De sang en låt som kan minne litt om afrikainspirert låt eller kanskje til og med enya-ish. Går no sånn som aryaarya araaa arya arya aaaah, arya arya aana nanana.... ehm.. ja. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Denne kan være litt vrien, men for de som har sett auditionrundene til Norske talenter så var det et stort kor med en gammel dame som dirigent. De sang en låt som kan minne litt om afrikainspirert låt eller kanskje til og med enya-ish. Går no sånn som aryaarya araaa arya arya aaaah, arya arya aana nanana.... ehm.. ja. Mest sannsynlig Karl Jenkins med Adiemus: Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Denne kan være litt vrien, men for de som har sett auditionrundene til Norske talenter så var det et stort kor med en gammel dame som dirigent. De sang en låt som kan minne litt om afrikainspirert låt eller kanskje til og med enya-ish. Går no sånn som aryaarya araaa arya arya aaaah, arya arya aana nanana.... ehm.. ja. Mest sannsynlig Karl Jenkins med Adiemus: Korrekt, takk. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) Noen som vet hva sangen i en viasat reklame heter? Har søkt litt på lyricsen å det som kom frem var denne sangen, .men jeg tror ikke det er den. Jeg søkte på "nothing to do, nothing to say" Det er det jeg klarte å få meg i reklamen. I reklamen så høres det ut som flere synger i refrenget. Noen som vet ? Fant sangen! Var visst stor forskjell, men blir litt annerledes når man hører den på reklame. Her er sangen hvis noen er interesserte. Endret 22. mars 2014 av -Twix- Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hørte en låt i dag, litt Mark Knopfler stil. I refrenget synger han "I can see the color of your aura, baby. Color if your aura baby" Ganske sikker på at det er aura han synger. Noen som har peil? Bumper denne, hørte den en gang til. Tror de synger "In the garden, the kids are free to play. In the garden, the kids are free to stay". Og noe med "desert", men husker ikke helt sammenhengen. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Har prøvd å finne en sang i noen måneder. Er Tsjekkisk polka techno. med to blonde kvinnelige sangere og en dude med trekkspill og mørk bassstemmer. I musikkvideoen har damene på seg sykehus uniformer ( sånn stripper type), og de driver å koser med en lam pasient full av bandasje. Husker han bass fyren synger "shake it boom boom" og jenene synger " do you wanna have some fun ++ masse på tsjekkisk og engelsk. Noen som vet? Fant den Fant også denne gobiten 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Har prøvd å finne en sang i noen måneder. Er Tsjekkisk polka techno. med to blonde kvinnelige sangere og en dude med trekkspill og mørk bassstemmer. I musikkvideoen har damene på seg sykehus uniformer ( sånn stripper type), og de driver å koser med en lam pasient full av bandasje. Husker han bass fyren synger "shake it boom boom" og jenene synger " do you wanna have some fun ++ masse på tsjekkisk og engelsk. Noen som vet? Fant den Fant også denne gobiten Offtopic, men du kommer til å like denne siden. Tips: kan bytte sang oppe i høyre hjørne: http://proteys.info/404/ Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Har prøvd å finne en sang i noen måneder. Er Tsjekkisk polka techno. med to blonde kvinnelige sangere og en dude med trekkspill og mørk bassstemmer. I musikkvideoen har damene på seg sykehus uniformer ( sånn stripper type), og de driver å koser med en lam pasient full av bandasje. Husker han bass fyren synger "shake it boom boom" og jenene synger " do you wanna have some fun ++ masse på tsjekkisk og engelsk. Noen som vet? Fant den Fant også denne gobiten Offtopic, men du kommer til å like denne siden. Tips: kan bytte sang oppe i høyre hjørne: http://proteys.info/404/ Hehe takk takk mye bra der men var det russisk? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Blanding av russisk/moldivisk/romansk osv tror jeg Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Ok . Men har også nå funnet ut at bandet Atomik Armonik ikke er Tjekkisk men Slovensk så regner med det er slovensk de synger Endret 22. mars 2014 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Leter etter en sang som har blitt spilt litt på P3 i det siste. Den er ganske rolig, litt house-aktig tror jeg. Det høres ut som det er en som synger "we don't need, what the fuck, what the fuck". Det er sikkert ikke riktig, men det er det eneste jeg kan hukse. Jeg kan ikke huske sist jeg hørte den, så det var ikke mye hjelp å lete gjennom spillelistene til P3. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Nei. Mye roligere, den er ikke inne på ABC-listene heller. Det er en mann som synger, litt lyst. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Noen som husker hvor dette bildet er fra? Jeg greier ikke huske navnet på sangen... Lenke til kommentar
tøffelhelt Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Hei! Hjelper en venn med å finne navnet på denne sangen. Begge har hørt den en den ganger, men klarer aldri/har ikke sjangs til å komme på navnet. Sender link til en liten video, beklager for dårlig lyd+bildekvalitet, men det er fullt mulig å høre sangen for det! Takk! Sang: https://www.youtube.com/watch?v=ytSS-c-Fq2Q&feature=youtu.be edit: så først nå at det er en egen tråd for sånne innlegg. Endret 24. mars 2014 av tøffelhelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå