Βlur Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Hva heter det sangen om kokain som er blitt så populær i det siste? En spesiell stemme som synger kokain. Kaveh - Snufs. 1 Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg er ute etter en sang hvor refrenget går noe sånt som "wow mc dony, Pamela" eller "oh mc dady, pameland". Jeg er med andre ord usikker på hva som sies. Refrenget går om igjen flere ganger etter hverandre i et up-beat tempo. Typisk spinning-sang. Sangen er laget før februar 2009 (jeg hørte Steinar Sagen synge på den i en RR-podcast fra februar 2009). Ram Jam - Black Betty? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Ram Jam - Black Betty? Jaaaa. Takk. E: det er forøvrig "Whoa, Black Betty (bam-ba-lam)" som blir sunget på refrenget, ikke "wow mc dony, Pamela". Endret 9. januar 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Noen som har peiling på hva denne sangen heter? http://www.tacky.no/skateboard/video/?id=18657 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Noen som har peiling på hva denne sangen heter? http://www.tacky.no/skateboard/video/?id=18657 Rachel's - Water From The Same Source. Du burde laste ned Shazam;) Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Hva heter sang som begynner rundt 6:00 i denne filmen Har det på tungen men husker det ikke http://www.youtube.com/watch?v=UnsphKs-8K8 Endret 12. januar 2014 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Moby - Porcelain forøvrig, folk må skaffe seg soundhound eller shazam, da hadde denne tråden minska betraktelig... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Moby - Porcelain forøvrig, folk må skaffe seg soundhound eller shazam, da hadde denne tråden minska betraktelig... Det er jo litt kjekt med denne tråden syns jeg, for da kan jeg kikke på musikk som jeg ellers aldri hadde oppdaget, samt folk får brukt hjernen litt i denne ellers så PC bestemte hverdagen. Utrolig hvor mye ny musikk jeg har fått meg fra denne tråden. =) 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Jeg har leter etter en litt spesiell låt. Jeg har kun hørt litt av den. Det er Karin Boyes dikt "I rörelse", men det er elektromusikk som ligger oppå diktet. Noen som vet? Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Lurer på en sang: Kom ut for noen år siden, 08-09 ish. Musikkvideoen er veldig inspirert av Killswitch Engage - My Curse sin video. Sangen er typsik metal-core, med plutselige disco/electronic mot slutten av sangen. Sangen hadde relativt dårlige ratings på youtube, og det finnes flere .gif fra den aktuelle musikk-videoen. Noen som husker? Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Hei! Er en technoartist fra Nederland som har et par kjempebra låter. Er noen år siden jeg hørte de, og har forsøkt Google, men uten hell. Han har to musikkvideoer som er kjempebra. I den ene foregår handlingen på en elv i en båt hvor det er en bombe. Refrenget er "save me" tror jeg. Den ender med at ei deilig dame trykker på utløseren. Den andre er på en flyplass. Er to smekre biler hvor den ene jager den andre så vidt jeg husker. Det hadde vært gøy å se disse to igjen, ikke minst pga. drømmedamene. Endret 13. januar 2014 av Skrueduck Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Hei! Er en technoartist fra Nederland som har et par kjempebra låter. Er noen år siden jeg hørte de, og har forsøkt Google, men uten hell. Han har to musikkvideoer som er kjempebra. I den ene foregår handlingen på en elv i en båt hvor det er en bombe. Refrenget er "save me" tror jeg. Den ender med at ei deilig dame trykker på utløseren. Den andre er på en flyplass. Er to smekre biler hvor den ene jager den andre så vidt jeg husker. Det hadde vært gøy å se disse to igjen, ikke minst pga. drømmedamene. Fant ikke musikkvideoen men tror jeg fant den ene låten http://www.youtube.com/watch?v=AFA6tB944fY Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Fant ikke musikkvideoen men tror jeg fant den ene låten http://www.youtube.com/watch?v=AFA6tB944fY Takk for hjelpen, men det er ikke den. Er mer technopreget de jeg sikter til. Lenke til kommentar
randreas69 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 En marimba snutt fra Selskapsreisen har vært en kilde til frustrasjon. Kan noen si hva sangen på 0:30 heter? https://www.youtube.com/watch?v=ARSwhMHyXpE Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Noen som vet navnet på komposisjonen som spilles mens hun går på skøyter? http://tv.nrk.no/direkte/nrk2#start=21:20:50 Edit: Fant det ut, John Williams - Schindler's List theme Endret 17. januar 2014 av FraXinuS Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Takk for hjelpen, men det er ikke den. Er mer technopreget de jeg sikter til. Hehe er jo en techno sang , sikker du ikke tenker på trance? Men er utrolig mange techno sanger som har tittelen "save me" men dette er den eneste jeg vet som er fra Nederland Endret 18. januar 2014 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Ganske sikker på at det er techno ja. Vet ikke om tittlen er "save me". Når jeg tenker meg om så synger hun "rescue me" på repeat mens hun sitter sitter i en flott båt med en bombe i. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Lurer på en sang: Kom ut for noen år siden, 08-09 ish. Musikkvideoen er veldig inspirert av Killswitch Engage - My Curse sin video. Sangen er typsik metal-core, med plutselige disco/electronic mot slutten av sangen. Sangen hadde relativt dårlige ratings på youtube, og det finnes flere .gif fra den aktuelle musikk-videoen. Noen som husker? Endret 18. januar 2014 av Lycantrophe Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hørte en sang forleden dag, men rakk ikke ta opp Shazam før det var for sent. Uansett, sangen jeg er ute etter er en egentlig altfor kjent sang jeg mener er fra 80- eller 90-tallet. Det er en ganske rolig sang, er på engelsk, sunget av en mann, og hele refrenget går i bunn og grunn slik: lalalai, lalalailalalalai, lalalai osv. Er ikke overrasket hvis denne sangen blir sett på som en klassiker innen (soft) rock. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hørte en sang forleden dag, men rakk ikke ta opp Shazam før det var for sent. Uansett, sangen jeg er ute etter er en egentlig altfor kjent sang jeg mener er fra 80- eller 90-tallet. Det er en ganske rolig sang, er på engelsk, sunget av en mann, og hele refrenget går i bunn og grunn slik: lalalai, lalalailalalalai, lalalai osv. Er ikke overrasket hvis denne sangen blir sett på som en klassiker innen (soft) rock. Piano man? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå