Jeg_ruler Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Noen som har sett Napoleon Dynamite? I filmen når broren (KIP) flørter med Law Fanda (sin kjæreste) og de sitter ute og drikker milkshake? Har sett filmen mange ganger, men jeg finner ikke hva den sangen heter? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Hva heter låta som spilles i Izzat-reklamen som går på tv for tida? Endret 17. oktober 2005 av galskapen Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hva heter låta som spilles i Izzat-reklamen som går på tv for tida? 5020529[/snapback] Kan det være noe av Gluecifer :/ Må innrømme at jeg ikke har sett den reklamen Det blir ikke akkurat dårligere når lydbildet suppleres med tidenes beste musikk festet til norsk film, med energisk Gluecifer-rock i front Lenke til kommentar
hemo Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Musikken i reklamefilmen "Trådløs Familie"Har du sett reklamefilmen som Netcom har på TV2 for tida? Det er den om "Trådløs Familie", der ein liten gut ringer itl mor si. Ho dett igjennom veggen og landar på gutterommet. Du veit kva for ein? Musikken som kjem på slutten, er i følgje Netcom arkivmusikk som ikkje har noko namn eller er tilgjengeleg på den opne marknad. Veldig dumt i grunn, for akkurat dei tonene har ei nerve som eg likte kjempegodt. "Dette vil eg høyre meir av", tenkte eg... Så om nokon har tips til utgitt materiale med same type tonar, blir eg veldig glad for evt. tilbakemelding! Krysspost. 5003473[/snapback] Er det nokon her som har høyrt tonar som liknar musikken i Netcomreklamen for "Trådløs Familie"? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Finnes det noen replay av Queen - Under Pressure? En som er i litt bra kvalitet og litt tøffere enn originalen Lenke til kommentar
hojo Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hva heter Sangen/melodien som spilles på slutten av siste episode sesong 1 av LOST ? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hvilken symfoni er det som spilles i denne videoen? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) I en sang jeg hørte her om dagen er det en dame som synger "hear the message take the key come on follow me to wonderland altogether hand in hand" Noen som vet hvilken sang det er? Endret 18. oktober 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Sangen er fra Returkartong reklamen sår går på tv. Lyric : I’ve been here before Seeing open door Find a way into your heart All you have inside is just a sacrifice Just a way to make us stop I don’t know why So hard to find Is this really love Is this really love Is this really love Is this really love That I’m feeling for you I’ve been walking round Try to hold it down It just the way it was being tie I don’t want too much Jus to feel your touch Any chance to make you mine Wasn’t my life I open my eyes Is this really love Is this really love That I’m feeling Is this really love Is this really love Cause I’m feeling for you Is this really love Is this really love Cause I’m feeling Is this really love Is this really love Cause I’m feeling for you Har søkt en del på nett. Finner ikke noe. Hjelp? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hva heter Sangen/melodien som spilles på slutten av siste episode sesong 1 av LOST ? 5023834[/snapback] Bob Marley - Redemption Song, hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
sull Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hvis noen av dere har sett "Eolithic tribute" cs-filmen, så har dere hørt den siste sangen? Jeg lurte på om noen her visste hva sangen heter og hvilke versjon av den som er riktig, for det er viktig at jeg får nøyaktig den versjonen som er på filmen.. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Sangen er fra Returkartong reklamen sår går på tv. Lyric : I’ve been here before ... ... ... Cause I’m feeling for you Har søkt en del på nett. Finner ikke noe. Hjelp? 5026300[/snapback] Hei Låten heter "Is this really love" og er skrevet av Craig Joiner og finnes på cd'en Chap 233 (Chappell). Endret 19. oktober 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har hørt en sang som jeg synes var bra men jeg vet ikke hva den heter!! Sangen har salvation og relation i seg, og kan minne litt om Nightwish!! Hjelp! Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har hørt en sang som jeg synes var bra men jeg vet ikke hva den heter!! Sangen har salvation og relation i seg, og kan minne litt om Nightwish!! Hjelp! 5028902[/snapback] LINK her har du en begynnelse men JEG gidder ikke å lete når det ikke er mer du vet om den sangen hehe Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hva heter låta som spilles i Izzat-reklamen som går på tv for tida? 5020529[/snapback] Det er: Gluecifer - Desolate City digg sang Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 http://www.suldal.gs.rl.no/jelsa/TG/Sang.wav Hva heter'n? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 hva heter themesangen til CSI? eller var det CSI miami? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 hva heter themesangen til CSI? eller var det CSI miami? 5031189[/snapback] Her er hva alle de sangene heter til de forskjellige CSI seriene CSI Las Vegas: The Who - Who Are You CSI Miami: The Who - Won't Be Fooled Again CSI New York: The Who - Baba O'Riley Lenke til kommentar
hojo Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hva heter Sangen/melodien som spilles på slutten av siste episode sesong 1 av LOST ? 5023834[/snapback] Bob Marley - Redemption Song, hvis jeg ikke tar feil. 5026437[/snapback] Er du sikker på dette?? Jeg mener melodien som blir spilt på helt på slutten av siste episode av sesong 1 (den blir spilt når vi ser alle går inn i flyet) Jeg fikk ikke den sangen du kom med, til å stemme helt! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Er det noen som kan hjelpe meg litt? Jeg så nettopp "Simpsons 13x22 - Papa's Got a Brand New Badge [rl]". I den episoden er den en sinnsyk kul sang som jeg har leitet lenge etter. Lurte altså på om noen vet hva den heter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå