Bruker-158599 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hei noen som kan hjelpe meg med hva denne sangen her i slutten av videosnuttet heter når det gjenstår 1.44 min igjen. ??? Klarer ikke finne ut av det og er jo en så sykt kjent melodi..... Leg gjerne ved en link om du finner den noe sted å spille....http://www.vgtv.no/#!/video/74619/episode-14-kavalkade Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg har hørt en sang på p3. Jeg tror det er artisten som heter Preacher, evt. låten som heter det. På YouTube og Spotify finner jeg Preacher av One Republic, og artisten Manic Street Preachers, men jeg tror ikke at det er noen av disse som har laget den sangen jeg likte. Er det en populær sang med tittel eller artist som ligner på ordet Preachers? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg har hørt en sang på p3. Jeg tror det er artisten som heter Preacher, evt. låten som heter det. På YouTube og Spotify finner jeg Preacher av One Republic, og artisten Manic Street Preachers, men jeg tror ikke at det er noen av disse som har laget den sangen jeg likte. Er det en populær sang med tittel eller artist som ligner på ordet Preachers? Hva slags sjanger ville du sagt dette er? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Problemet er at jeg husker veldig lite av sangen, det var først etter den var ferdig at det slo meg at jeg likte den. Jeg tror det er en pop-sang, med kvinnelig vokal på refrenget. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg bare tenkte om det kunne være Aretha Franklin - Son of a preacher man, den er ikke akkurat ny men p3 kan vel finne på å spille den så er det itilegg ikke den første du får opp. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hehe, nei den kjenner jeg godt til. Men uansett takk for forsøket Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Jeg fant, jeg fant! The Preatures (ganske likt) - "Is This How You Feel?" Endret 24. november 2013 av knipsolini Lenke til kommentar
FredrikUG92 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) En ganske trist/vakker norsk sang, tror den handler om en bror, muligens lillebror som har gått bort. Tror det blir nevnt noe om en eng, og at man ser på stjerner/himmelen muligens. Handler hvertfall om at man ikke får se denne personen igjen, men på en veldig fin/vakker måte.Noen som vet hvilken sang dette kan være? Endret 26. november 2013 av FredrikUG92 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Vet ikke om noen har nevnt det, men tenkte jeg bare skulle tipse om sangen i denne reklamefilmen... http://www.youtube.com/watch?v=ccI7-hRlX2k Sangen er Diplo med Set It Off Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 En ganske trist/vakker norsk sang, tror den handler om en bror, muligens lillebror som har gått bort. Tror det blir nevnt noe om en eng, og at man ser på stjerner/himmelen muligens. Handler hvertfall om at man ikke får se denne personen igjen, men på en veldig fin/vakker måte. Noen som vet hvilken sang dette kan være? Det kan fort være noe av Jonas Alaska. October eller If Only As a Ghost. Lenke til kommentar
FredrikUG92 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det kan fort være noe av Jonas Alaska. October eller If Only As a Ghost. Som sagt, så skulle den være norsk Men jeg fant ut hvem det var, den heter Vuggesang Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Som sagt, så skulle den være norsk Men jeg fant ut hvem det var, den heter Vuggesang Greit nok, men Jonas Alaska er norsk. Du sa jo strengt tatt ikke at sangteksten skulle være på norsk. Det var uansett bra at du fant sangen! Lenke til kommentar
Anonymbruker123 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hva heter denne sangen?!?! Driver meg til vanvidd... Tatt med ipad(dårlig lydkvalitet) Takk :-) trim.D30480CC-ABFF-4085-BF64-7FD8B8E2AB24.MOV Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 http://www.dagbladet.no/2013/11/27/kultur/dbtv/twerk/twerking/30520701/ Hva heter sangen desse jentene danser til? Blir frustrert av å ikke finne det ut! Ligner litt på Robin Thicke til tider. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Hva heter denne sangen?!?! Driver meg til vanvidd... Tatt med ipad(dårlig lydkvalitet) Takk :-) "Parody Fails" - Jepp, helt riktig! Klippet er en parodi på Disney Pixar's Up og sangen heter "Married Life" av Michael Giacchino: http://www.youtube.com/watch?v=9yjAFMNkCDo Endret 28. november 2013 av Teds 1 Lenke til kommentar
Anonymbruker123 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Tusen takk!!! Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Noen som så på Ingen grenser igår? Var en "Hans zimmer'ish" sang der. Noen som vet no mer? Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg hørte en sang på spinningtimen forrige uke, kanskje noen vet hva den heter. Den har plystringen til River Kwai, lyden av taktfaste marsjstøvler, en heftig bassryme og en tøff mansstemme som synger "Walk with me". Har søkt på alle mulige måter men finner ikke denne versjonen. Lenke til kommentar
HuskyHaugen Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ettersom jeg har så vilt gode plystre egenskaper (det i fet skrift var ironisk til dere som ikke skulla skjønne det) har jeg spilt inn en liten lydfil på en house/electro sang jeg har hatt på hjernen lenge. Den er nok ganske kjent Noe nicky romero, shm,sebastian ingrosso relatert. Dere kan jo høre sang.mp3 Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Leter etter to stanger som starter tilnærmet likt som disse: (De første 5 sekundene?) Matisyahu – King Without A Crown - Live Album Version Matisyahu – One Day - New Album Version Tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå