untouch4ble Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Noen som kan hjelpe meg med denne? Er ikke ute etter Swing-Savage, men det som ikke er rap. Takknemlig for svar Er det The Verve - Bittersweet Symphony du tenker på? Lenke til kommentar
Bane Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 P3 har en liten vignett for dagen der en stemme sier "Ny musikk på p3" og den siste sangen de spiller i vignetten klarer jeg ikke finne selv om jeg hørte gjennom flere fulle radioprogrammer på p3.no/spillelister. Noen som har merket dette og vet hvilken sang det er? Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Dette kommer sikkert til å bli trådens dummeste og pinligste innlegg, men jeg leter altså etter en sang/album. Det gikk som en farsott på vår skole i 2009 muligens. Det var et album som lå på Spotify, hvor en kvinne snakket erotisk om kåthet, våthet og kjønnsorganer og lignende. Det var muligens på gammel norsk eller færøysk? Det minnet mer om stev/folkevise, men albumet var veldig variert. Har lett som en gal etter dette, men finner ingenting! Jeg blir helt sprø! Hjelp! Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg leter etter en sang, men husker egentlig bare noen elementer fra musikkvideoen. Jeg tror sangen kom for 7-10 år siden (den ble i hvert fall vist en del på Svisj). De sang på engelsk. Mannlig vokalist. Sjangeren er rock, muligens også noe tyngre enn "vanlig". I musikkvideoen er det barn med. Disse barna har en viktig rolle i videoen. Om jeg ikke husker feil tror jeg handlingen i videoen ble knyttet opp mot teksten (glemte, forsvunnede eller forsømte barn eller noe i den gata). I en scene var de inne på et (forlatt?) sykehus eller annen lignende institusjon, og de var blant annet i korridorene der. De var også ute i mørket, tror jeg, på et eller annet tidspunkt. Handlinga i videoen var på en måte barnas kamp mot noen eller noe. Vet dette ikke er mye å gå etter, men håper samtidig det er nok til å få hjelp her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Er det The Verve - Bittersweet Symphony du tenker på? Jepp, tusen takk skal du ha Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Vet ikke hvordan jeg skal forklare, men er en techno ish beat låt med et rart instrument, høres ut som et slaginstrument av tre med mange forskjellige toner som det spilles fort på. Lyden minner litt om når man "knipser med tunga" De har spilt den på MP3 og har med et klipp av den i en slags jingel med forskjellige låter de spiller.. Ja har sjekka listen på MP3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Vet ikke hvordan jeg skal forklare, men er en techno ish beat låt med et rart instrument, høres ut som et slaginstrument av tre med mange forskjellige toner som det spilles fort på. Lyden minner litt om når man "knipser med tunga" De har spilt den på MP3 og har med et klipp av den i en slags jingel med forskjellige låter de spiller.. Ja har sjekka listen på MP3 Contiez Feat. Treyy G - Trumpsta (Djuro Remix)? Kan ikke komme på noen andre lignende låter som blir spilt på MP3 på dagtid. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Nei er ikke trumpsta motherfucker :-P De synger ingenting så har ikke noe å gå etter.. Samme lyder som i denne bare rask beat Endret 20. november 2013 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=gCYcHz2k5x0 ? Akkurat samme lyden igrunn... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Akkurat den jeg leta etter! Tusen takk Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Noen som skjønner hvilken låte jeg prøver å finne? Tror den var på en av tommorrowland eller tilsvarende tilstelning og det er mannlig vocal. Hardstyle og og låta har noe med weekend. . Mener å huske han synger noe om å ha jobba hele uka og nå er det helg. . Engelsk/austalsk tekst Scooter- Weekend? 1 Lenke til kommentar
Vekter2509 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hei! Jeg har lenge leitet etter en sang. Den spilles i youtubevideoen jeg legger ved link til under. Spol fram til 1:30. Der begynner sangen, og den slutter 2:00. Hadde satt SÅ stor pris på hvis noen fant ut hva den heter! Link til video: Lenke til kommentar
Eirikg89 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Hei! Noen som vet hva sangen i denne youtube-videoen heter? Endret 21. november 2013 av Eirikg89 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hei! Noen som vet hva sangen i denne youtube-videoen heter? Høres ut som en rmx av Bakermat - Vandaag... Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Trenger hjelp til en sang.. Problemet er at jeg har ingen lyric (tekst) ettersom det er rap. Det høres ut som Lil Wayne og jeg har hørt den på radioen på P3 før. Den går litt sånn passe sakte, har litt sånn "skumle" toner som går opp og ned, litt sånn.. Chiller mens man sitter å puffer på en joint style. Hvis dere forestiller dere denne sangen, bare at det er en annen melodi og andre toner selvsagt også ett saktere tempo så kanskje dere vet hva den heter: http://www.youtube.com/watch?v=1aEImx74gLA Det er bakgrunnstonene som går opp og ned på melodien. For en stund siden var jeg hysterisk fordi det var en råkul rap sang som gikk på radioen som jeg ikke husket navnet på.. Nå har det seg slik at mens jeg jobbet nattskift igår så kom den på NRK P3 faktisk Da var jeg så heldig at en kompis hadde både mobil og shazam liggende rett ved og da ble det great success http://www.youtube.com/watch?v=8-ejyHzz3XE måtte bare dele denne gleden med dere Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Hei! Noen som vet hva sangen i denne youtube-videoen heter? Bakermat-Uitzicht Endret 22. november 2013 av ovzer Lenke til kommentar
Lars1984 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hei noen som kan hjelpe meg med hva denne sangen her i slutten av videosnuttet heter når det gjenstår 1.44 min igjen. ??? Klarer ikke finne ut av det og er jo en så sykt kjent melodi..... Leg gjerne ved en link om du finner den noe sted å spille....http://www.vgtv.no/#!/video/74619/episode-14-kavalkade Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hei noen som kan hjelpe meg med hva denne sangen her i slutten av videosnuttet heter når det gjenstår 1.44 min igjen. ??? Klarer ikke finne ut av det og er jo en så sykt kjent melodi..... Leg gjerne ved en link om du finner den noe sted å spille....http://www.vgtv.no/#!/video/74619/episode-14-kavalkade Den minnet meg veldig om denne. Lenke til kommentar
Lars1984 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Det er ikke den se.men takk for tipset:) men irriterer meg så sykt at ikke finner den for den er så kjent egentlig Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Det er ikke den se.men takk for tipset:) men irriterer meg så sykt at ikke finner den for den er så kjent egentlig Never mind Endret 23. november 2013 av TMB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå