Andzel Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Hei! Noen som vet hvilken sang det er i Lego movie traileren? Lurer bare på den første sangen de andre vet jeg om "everything is awesome, everything is cool~. Hjelp :! Endret 5. november 2013 av Andzel Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ok, nå må jeg spørre her. Jeg har en sang på hjernen, og har hatt den i mange år. Den gikk en del på radio for noen år siden (for kanskje fire-fem år siden; tida går så fort!), men har ikke hørt den i det siste. Teksten er jeg ikke i stand til å gjengi, da sangen er på fransk. Det som kjennetegner sangen er i mitt hodet at den er fast-paced, og har ganske tydelig bruk av trekkspill. Og før dere foreslår den: det er ikke snakk om Stereo Love, men den er i samme gata. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Å jeg vet akkurat hvilken du mener, jeg skal prøve å finne den Ok, nå må jeg spørre her. Jeg har en sang på hjernen, og har hatt den i mange år. Den gikk en del på radio for noen år siden (for kanskje fire-fem år siden; tida går så fort!), men har ikke hørt den i det siste. Teksten er jeg ikke i stand til å gjengi, da sangen er på fransk. Det som kjennetegner sangen er i mitt hodet at den er fast-paced, og har ganske tydelig bruk av trekkspill. Og før dere foreslår den: det er ikke snakk om Stereo Love, men den er i samme gata. Er det denne ? http://www.youtube.com/watch?v=TfMEpuV_JtU Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Å jeg vet akkurat hvilken du mener, jeg skal prøve å finne den Er det denne ? http://www.youtube.com/watch?v=TfMEpuV_JtU Wow. Spot on. Veldig imponert! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Wow. Spot on. Veldig imponert! Helt ærlig så er jeg imponert selv.. Jeg leste teksten din også fikk jeg refrenget "spilt av" i hodet googla du ma promi også fant jeg den Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg tenkte også på den sangen med en gang jeg leste innlegget, husker jeg var dilla på den før lol Lenke til kommentar
Ytid Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Morsomt at det er flere som har hatt den på hjernen i flere år, jeg selv visste ikke inntil nå hvem det var som hadde den Mener å huske at det gikk på repeat på radioen 2001/2002 på en kanal som het for det the voice?? Uanset så ser jeg en stor samplingspotensiale i den ;p Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 "everything is awesome, everything is cool~. Hjelp :! I følge han Internett (IMDB - Soundtrack) er den sangen du er ute etter "Everything Is Awesome" Written by Shawn Patterson Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 I følge han Internett (IMDB - Soundtrack) er den sangen du er ute etter "Everything Is Awesome" Written by Shawn Patterson finner ingenting om dette jeg, bare jeg som søker feil :s? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nei, jeg fant ikke den sangen på YouTube så jeg regner med at den er litt eksklusiv for filmen, og kanskje blir litt mer tilgjengelig for folk flest & menigmann etter at filmen har blitt sluppet. Finner den heller ikke på spotify. Jeg fant ut at det måtte være den sangen ved å oppsøke følgende link http://www.imdb.com/title/tt1490017/soundtrack?ref_=tt_ql_trv_7 Lenke til kommentar
Binders' Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Hørte en sang på radioen for noen dager siden. Har hørt den mange ganger, men klarer ikke finne den. Er en trøndersk sang, og eneste jeg husker av teksten er "Vi hadd vårt eget band, med tilhenger og van" eller noe slik. Noen som vet hva den heter? EDIT: Fant den omsider! Hadde huska teksten noe feil. Men etter latterlig mye søking fant jeg ut at det er Sie Gubba - Der Æ kjæm frå \ Endret 8. november 2013 av Binders' Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Hva heter låta i den nye reklamen for AF-gruppen? *på hjernen men ingen andre steder* http://www.youtube.com/watch?v=uHtnALAY2Fc Endret 8. november 2013 av PolarCow Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hva heter låta i den nye reklamen for AF-gruppen? *på hjernen men ingen andre steder* http://www.youtube.com/watch?v=uHtnALAY2Fc http://www.youtube.com/watch?v=vrltRw9CCIg 1 Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Sang type "gangster" med blant annet noe alla "I'm all abut a bitch with no class" Anyone? På forhånd tusen takk Lenke til kommentar
krwl Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Elektronisk/trance med litt spanskinspirert kvinnelig vokal: "Bow chicka, bow chicka, do that tango (næ-nænæ) mango?" Any takers? Endret 8. november 2013 av krwl Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Noen som kjenner igjen låta i bakgrunnen her? Den brukes mye som bakgrunnsmusikk i tv, skulle gjerne visst hva den het. Lenke til kommentar
Jbrovoll Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Leter etter en sang, metal/rock-ish med violin begynnelse. Jeg veit dette er et langt kast i mørket, men denne sangen står fast i hodet. Sangen begynner med violin, kanskje bare i noen sekunder. Uansett, det går litt som -na na, da da, na na. Tenk deg det med violin, så begynner sangen sikkelig. Jeg har leita i flere dager, søkt over alt men finner ikke ut, trenger virkelig å få vite dette. Jeg veit dette er et umulig spørsmål, men jeg er nødt til å prøve. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Leter etter en sang, metal/rock-ish med violin begynnelse. Jeg veit dette er et langt kast i mørket, men denne sangen står fast i hodet. Sangen begynner med violin, kanskje bare i noen sekunder. Uansett, det går litt som -na na, da da, na na. Tenk deg det med violin, så begynner sangen sikkelig. Jeg har leita i flere dager, søkt over alt men finner ikke ut, trenger virkelig å få vite dette. Jeg veit dette er et umulig spørsmål, men jeg er nødt til å prøve. Var ikke den jeg fant til deg i den andre tråden ? Sjekket ut noe mer nightwish ? de har en del med fioling i introen Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Tenkte også på mitt nåverende favorittband nightwish Skal tenke igjennom om noe passer, jeg kommer ikke på eller finner noen sanger som passer til din beskrivelse. Du kan jo prøve selv med nightwish Endret 11. november 2013 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå