TMB Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hørte en sang på trening i dag. Eneste jeg fikk med meg av tekst var "I wish you'd stay" og noe med "sky" veldig lyst, og gjentatte ganger i refrenget. Regner med det er en rimelig ny sang, går på radioen nå og da. Ganske typisk pop låt. http://www.youtube.com/watch?v=8NFv_Ak4fyM 1 Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Alida - Feathers. Flott, Takk Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Prince charming. Welcome to my disneyland eller no slikt. Alt jeg vet om sangen Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Trenger hjelp til å finne navnet på en sang. Eneste jeg vet er at refrenget begynner på "I say, you say". Vet det er lite å gå på, men noen her som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Lionel Richie med Say you, say me? Endret 6. september 2013 av Fugitive Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hørte en sang på en reklame forran en youtube film her om dagen... Jeg mener å huske at den begynte med: "we had a dream when we were young..." Også når det tok seg opp mot refrenget husker jeg: "we're running awaaaaaaay, we're leaving todaaaaaaaay!" Mannlig vokalist... Sjanger etc er jeg usikker på :s supert om noen kan hjelpe!! Du har kanskje funnet den nå, men det er kompaniet Stayhard som har laget sangen No Matter Where We Are Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Lionel Richie med Say you, say me? Nope Trenger hjelp til å finne navnet på en sang. Eneste jeg vet er at refrenget begynner på "I say, you say". Vet det er lite å gå på, men noen her som kan hjelpe meg? Kan komme med litt mer info, det er en relativt rolig sang med mannlig vokalist, men husker ikke stort mer enn det desverre Edit: Rettelse, det er "I say, she say" Endret 6. september 2013 av iThenrik Lenke til kommentar
War Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hva er greia med å ikke ha shazam? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Ikke alle som har smart telefon eller hva det heter 1 Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hva er greia med å ikke ha shazam? Har soundhound på mobilen, men hørte den på over høyttaler i en butikk med bakgrunnsstøy, gadd ikke prøve en gang. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Ja irriterende på trening når folk stønner så mye at det ikke blir no tag. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 http://www.youtube.com/watch?v=8NFv_Ak4fyM Thx mate Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hehehe, skal forklare etter beste evne, men det er ikke lett. Det var en populær popsang for et par år siden, kvinnelig artist. Den melodien som sitter fast er de lange partiene med noe trekkspill-aktig Litt som den derre Bombo-sangen. Noen som vet? Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Irriterer meg at jeg ikke finner navnet på den sangen, finner den ikke med googling heller merkelig nok. Har til og med prøvd å synge den til soundhound. Noen som har andre forslag til hvordan jeg kan finne det ut? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hehehe, skal forklare etter beste evne, men det er ikke lett. Det var en populær popsang for et par år siden, kvinnelig artist. Den melodien som sitter fast er de lange partiene med noe trekkspill-aktig Litt som den derre Bombo-sangen. Noen som vet? Denne? http://www.youtube.com/watch?v=p-Z3YrHJ1sU 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) En lett en:Den på cola-reklamen:for de store for de små for de som står sammen for de som skiller seg ut for de mange for de få for de som elsker elsker ikke elsker lite elsker mye Smaken av ditt første kyss, for en og for oss alle Endret 6. september 2013 av Jon Håvard (sevs) Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Denne? http://www.youtube.com/watch?v=p-Z3YrHJ1sU JA! Den melodien har hjemsøkt meg alt for lenge.... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Jeg husker en sang jeg hørte for mange år siden. Mulig den het Snerosa eller noe slikt. Sannsynligvis fremført i forbindelse med OL i Lillehammer. Jeg husker fint lite av den, men det hadde vært morsomt å høre den igjen. Tror de sang ordet Snerosa på ulike språk, blant annet fransk og muligens tysk. Noen som vet hva jeg snakker om? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Jeg husker en sang jeg hørte for mange år siden. Mulig den het Snerosa eller noe slikt. Sannsynligvis fremført i forbindelse med OL i Lillehammer. Jeg husker fint lite av den, men det hadde vært morsomt å høre den igjen. Tror de sang ordet Snerosa på ulike språk, blant annet fransk og muligens tysk. Noen som vet hva jeg snakker om? [media]https://www.youtube.com/watch?v=fWMduZ__4mQ[/media] http://no.wikipedia.org/wiki/Sn%C3%B8rosa Riktig? Åge Alexandersen som snger? 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Riktig sang, ja. Fatter ikke at ikke jeg fant den selv. Takk! Sangen er enda verre enn jeg husket Mangler bare videoen... Da jeg så den for lenge siden, husker jeg at det var en video eller fremføring. Husker bare en gruppe menn som stod på rekke og danset synkront. Jeg trodde det var Lillehammer-OL, men den er visst noen år nyere. Ser ut til å være ski-VM i '97 i stedet, og den dansen kan ha vært en annen video. Jeg husker som sagt lite av disse greiene. Jeg gikk på skolen, og de hadde satt opp TV på skolebiblioteket. Nesten alle så på sport, unntatt jeg, som heller leste bøker. Men jeg husker den fjollete musikkvideoen. Jeg husker bare ikke detaljer. Endret 7. september 2013 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå