iGlenn Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Kan du si noe om hvilken sjanger sangen befinner seg i? Hvilken radiokanal hørte du den på, og vet du sånn ca. når på dagen det var? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Denne? Endret 28. august 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Denne? Nei, etter hukommelsen min så er sangen jeg tenker på mye roligere.. Jaja, takk for forsøket! Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Vi skulle gjerne hatt litt mer info av deg frekvens, om du har noe!! Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Skulle gjerne hatt mer info jeg óg, for da hadde jeg nok funnet fram til den selv.. Jaja, er en rolig sang, går mye på P4, og den sluttet (ettersom at det var det eneste jeg fikk med meg) med moskva/moscow.. Kan være helt på bærtur og altså, men mener nå at det var det jeg hørte.. Føler også at det er ett eller annet norsk band? Endret 28. august 2013 av Frekvens Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Denne? DEER ja! Tusen takk Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Bare hyggelig, tenkte på den med en gang jeg leste moskva 1 Lenke til kommentar
winds1 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Hei, det er en sang jeg hørte på radioen i dag der de synger på svensk. Tror det er 3 vers eller noe, hvert begynner med "jag er 16 år", "jag er 24 år", "jag er 30 år" eller noe slikt. peiling? takk edit: forget it, fant den Endret 29. august 2013 av winds1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Noen som så Forbrukerinspektørene på nrk1 i dag tidlig? I jagerfly-innslaget var det diverse dubstep og house(?) og en av sangene var Bangarang av skrillex. Det er ikke den jeg tenker på, men en annen sang i innslaget, en slags Deadmau5- eller Tristam-sang. Den har en beat som inneholder noen som sier "beep-beep, beep-beep", men i et høyt tonefall, sånn lyst laget med pc-program, hvis du forstår. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Har du videoklipp så finner jeg den Lenke til kommentar
sevs Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Jeg skulle til å si nei, men så kom jeg på at det er jo kjære NRK. Hang on... Edit: http://tv.nrk.no/serie/forbrukerinspektoerene#t=19m50s Nå hørte jeg klippet igjen, med hodesett, litt bedre lyd der enn en tv som står på lavt mens jeg står ved en fresende panne. Har hørt den før, men har glemt navnet og resten av melodien. Søkte litt rundt på spotify tidligere, men jeg fant den ikke. Takk for svar Endret 31. august 2013 av Jon Håvard (sevs) Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Kul video også 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hæ, var det skrillex? Takk, i alle fall Den skal i samlingen. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Hei, leter etter en sang som har med Prince Charming å gjøre. Høres fryktelig ut som en Disney sang, bare litt piffet opp. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hei, Er en sang jeg har hørt ett par ganger på radioen som jeg har prøvd å finne ut hva heter, men har liksom aldri klart det. Det jeg husker er enten " won`t / dont let gravity win/in" Det er ei dame som synger,Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hei, Er en sang jeg har hørt ett par ganger på radioen som jeg har prøvd å finne ut hva heter, men har liksom aldri klart det. Det jeg husker er enten " won`t / dont let gravity win/in" Det er ei dame som synger, Noen som vet hva den heter? Alida - Feathers. 1 Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Noen som vet hva denne sangen heter? Eller hvilken film den stammer fra?http://youtu.be/3MDTcXGsjuo?t=10m20s Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hørte en sang på trening i dag. Eneste jeg fikk med meg av tekst var "I wish you'd stay" og noe med "sky" veldig lyst, og gjentatte ganger i refrenget. Regner med det er en rimelig ny sang, går på radioen nå og da. Ganske typisk pop låt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå