erikb Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Roberto Rizzo - Rude Boy. Takk for forsøket, men jeg mener den som er de første 10 sekundene Lenke til kommentar
sevs Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Sangen i specsavers-reklamen heter? 1 Lenke til kommentar
wergz Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Sangen i specsavers-reklamen heter? Har lett etter den! Er det fra Rolling Stones? 1 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Så kanskje en vrien en: husker ikke helt teksten, men den er omtrent slik. "i run, i swet (..) for i'd die for you" Den starter litt rolig men blir ganske livlig etterhvert Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Sangen i specsavers-reklamen heter?Fortunate Son - Creedence Clearwater Revival Reklamesanger.no Endret 16. august 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Leiter etter en blus sang av den nyere typen. Enten er det sangen eller artisten som starter med cc. Har blitt spilt på p3, ettersom eg mener eg har hørt den der ifra. Men har desverre ikkje funnet den hittil. Beklager lite info, men vet desverre ikkje noe mer. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Leiter etter en blus sang av den nyere typen. Enten er det sangen eller artisten som starter med cc. Har blitt spilt på p3, ettersom eg mener eg har hørt den der ifra. Men har desverre ikkje funnet den hittil. Beklager lite info, men vet desverre ikkje noe mer. CC Cowboys? CCTV? 10CC? ZZ Top? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Noen som vet noe om denne sangen? En sang jeg hørte på radio for ca. 10 år siden: Det var en sang om Ari Behn. Jeg husker strofen: "Med polske horer ble jeg mann" Sangens navn kan muligens ha vært "Verdens beste Ari". Dette gikk som sagt på radio for ca. 10 år siden. Noen som vet hva jeg snakker om? 1 Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hva heter sangen i starten av denne videoen? Random video, men har hørt den flere steder i blant annet serier og i tv-reklamer. Har irritert meg i årevis Utfra begynnelsen trodde jeg først det var Kasabian. Det er det ikke, men muligens Samilla Roberts med "Techno With A Twist 1". Det er i alle fall det Shazam sier. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hei. Jeg leter etter en Eagles-låt som var Spor 1 på en LP jeg hørte i sommer. Husker ikke hva albumet het dessverre. Sangen hadde et skikkelig kult gitarriff og var nesten instrumental med noen få partier hvor det var sang. Husker ikke mer enn det dessverre. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Noen som kjenner til denne sangen? Er redd den er laget spesielt til denne videoen. Endret 18. august 2013 av Olum Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hei. Jeg leter etter en Eagles-låt som var Spor 1 på en LP jeg hørte i sommer. Husker ikke hva albumet het dessverre. Sangen hadde et skikkelig kult gitarriff og var nesten instrumental med noen få partier hvor det var sang. Husker ikke mer enn det dessverre. Takk for all hjelp. Her finner du diskografien, med klipp. http://www.allmusic.com/artist/eagles-mn0000144847 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Takk for tipset. Jeg må ment første sporet på B-siden tror jeg, får det var ikke åpningslåta på albumet. Låta het Teenage Jail. Takk igjen! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Ja rule med life aint a game har i introen rytmen til en eldre sang, men klarer ikke skjønne hvilken. noen som vet? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Ja rule med life aint a game har i introen rytmen til en eldre sang, men klarer ikke skjønne hvilken. noen som vet? Depeche Mode - Strangelove Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Depeche Mode - Strangelove Stemmer det, takk! Noen som vet hvem som også har brukt den sangen og lagd ett cover? Kjent metall hardrock band.. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hva heter sangen i starten av denne videoen? Random video, men har hørt den flere steder i blant annet serier og i tv-reklamer. Har irritert meg i årevis Andy Claux - Instants Incertains Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 http://s240.photobucket.com/user/bowlingman20/media/Videoer/VIDEO0005.mp4.html?sort=3&o=0 Noen som vet hva denne sangen heter? Hørte den på biltreff Lenke til kommentar
wergz Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 http://s240.photobucket.com/user/bowlingman20/media/Videoer/VIDEO0005.mp4.html?sort=3&o=0 Noen som vet hva denne sangen heter? Hørte den på biltreff Prøvde SoundHound-appen på iPhonen. Er det denne http://www.youtube.com/watch?v=bWr93iBNvaA ? Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hei! Noen som vet hvilken sang som inneholder mosvka/moscow, og går ofte på radio? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå