Tanner Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Okey gutter, dette blir en vanskelig en. Jeg hadde en sang i notatene mine som jeg glemte å legge til på spotify før jeg solgte mobilen. Navnet på sangen er et jentenavn som begynner på "A", ellers vet jeg at navnet ender med "lila" eller noe i den duren, vet bare det er to l'er med en bokstav imellom, for jeg skrev det feil en gang jeg søkte sangen opp på spotify. Navnet på bandet har jeg ikke, men nå når jeg skulle prøve å finne sangen, var det første som traff meg at det het "the golden gate" så det er sannsynligvis noe i den duren. Hadde vært sjeleglad om noen kunne svare på dette. Edit: Fant sangen nå gitt. Grand Island - Angelila. Konge refreng ! Endret 7. august 2013 av Tanner Lenke til kommentar
sevs Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Hva heter melodien som spilles etter tv2 sumo reklama? (orgel?) Endret 9. august 2013 av sevs Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hørte en sang på en reklame forran en youtube film her om dagen... Jeg mener å huske at den begynte med: "we had a dream when we were young..." Også når det tok seg opp mot refrenget husker jeg: "we're running awaaaaaaay, we're leaving todaaaaaaaay!" Mannlig vokalist... Sjanger etc er jeg usikker på :s supert om noen kan hjelpe!! Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Er det noen som vet hva artisten/sangen heter i denne videoen etter 6min 7sek. Han med den grove stemmen. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hørte på en sang på radio i dag, den var AWESOME. Han sa ikke så mye, de ordene jeg oppfattet var "Long way to go(trooor jeg, noe sånti allfall) - darlin'" også bææm bææm superbass country blanda med dubstep daftpunk også "blablbalblalblabl my baby" Noen anelse?! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Wrooong! Den var myye mer hardcore. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Noen som kjenner til norsk rap? Før det ble listepop Trur det var apollo og klovner i kamp som hadde den. Teksten går noe sånt: øl 1, forstt stødig på mine ben, øl 2, apollo må en tur på do, øl 3,4,5. Osvosv Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hørte på en sang på radio i dag, den var AWESOME. Han sa ikke så mye, de ordene jeg oppfattet var "Long way to go(trooor jeg, noe sånti allfall) - darlin'" også bææm bææm superbass country blanda med dubstep daftpunk også "blablbalblalblabl my baby" Noen anelse?! Radiokanal? Tidspunkt? Legger kanalen ut spillelister på nett? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Radiokanal? Tidspunkt? Legger kanalen ut spillelister på nett? Har ingen anelse. Tror klokka var sånn halv fem. Aner ikke. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Har ingen anelse. Tror klokka var sånn halv fem. Aner ikke. C2C - Down the Road. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 C2C - Down the Road. The f......... WHAT THE F***ARE YOU. Den hørtes bedre ut på radio da >< men yeah! Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Noen som kjenner til norsk rap? Før det ble listepop Trur det var apollo og klovner i kamp som hadde den. Teksten går noe sånt: øl 1, forstt stødig på mine ben, øl 2, apollo må en tur på do, øl 3,4,5. Osvosv Klovner i Kamp - Apollo Ringnes Herre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Kanskje ikke så relevant, men vet du hvem hun store jenta i videoen er? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Kanskje ikke så relevant, men vet du hvem hun store jenta i videoen er? Stor? Hvor så du hun i videoen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hun eldste. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Det er Kristina Romanova. Lenke til kommentar
erikb Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hva heter sangen i starten av videoen? Random video, men har hørt den flere steder i blant annet serier og i tv-reklamer. Har irritert meg i årevis Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hørte en sang på en reklame forran en youtube film her om dagen... Jeg mener å huske at den begynte med: "we had a dream when we were young..." Også når det tok seg opp mot refrenget husker jeg: "we're running awaaaaaaay, we're leaving todaaaaaaaay!" Mannlig vokalist... Sjanger etc er jeg usikker på :s supert om noen kan hjelpe!! Fant det ut! Stayhard - No matter where we are Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hva heter sangen i starten av videoen? Random video, men har hørt den flere steder i blant annet serier og i tv-reklamer. Har irritert meg i årevis Roberto Rizzo - Rude Boy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå