BertNaked Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 MAX: I en reklame for noen av programmene deres så dukker det opp en norsk låt. Er en mann som synger med herlig Sterk naken og biltyvene stemme. Teksten går som følgende: Så er kvelden kommet, mørket faller på.. og der gikk hukommelsen min i dass. flott! 1 Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Lyden i vedlegg, fra "Beyond Two Souls", Ser den i flere trailere, men ingen navn/ren soundtrack noe sted. lyd.mp3 Lenke til kommentar
Rahaan Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Har hørt en sang på radio Rox 90.1 (dagtid, tror jeg) et par ganger men greier ikke høre noe av teksten da det har vært mye støy rundt meg. Det er rock/metal/metalcore (er ikke 100% sikker på sjanger) og med piano/keyboard som spilles med gitar i refrenget som er ganske fengende. Sangen varierer litt mellom litt rolig og litt røffere samme gjør vokalen - noen ganger growling/skrik andre ganger litt renere. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hva heter sangen på 0:32? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hva heter sangen på 0:32? gary jules - mad world HAH, endelig klarte jeg å hjelpe noen her er 90% sikker på at det er den Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Yes, takker! Tenkte den ville passe inn i sove-listen min. Endret 10. juli 2013 av Banksy Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Husker ingen ting av sangen, men den blir ofte brukt i montager. Techno-ish? Får frysninger av den. Noen som kan gjette hva den heter? Kan det være Dreamscape av 009 sound system? MAX: I en reklame for noen av programmene deres så dukker det opp en norsk låt. Er en mann som synger med herlig Sterk naken og biltyvene stemme. Teksten går som følgende: og der gikk hukommelsen min i dass. flott! Jeg lurer også på denne... Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Kan det være Dreamscape av 009 sound system? Intro av The Xx Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Absolutt ikke "techno-ish" i det hele tatt, altså. Lenke til kommentar
Martin231 Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 MAX: I en reklame for noen av programmene deres så dukker det opp en norsk låt. Er en mann som synger med herlig Sterk naken og biltyvene stemme. Teksten går som følgende: og der gikk hukommelsen min i dass. flott! Michael Krohn - Der de kule er. Vokalisten i Raga rockers 2 Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Michael Krohn - Der de kule er. Vokalisten i Raga rockers du er helten min! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Ære til den som klarer denne. Er ett klassiskt stykke, som er veldig dramatisk å høre. Er ett kor i starten som synger..de holder en tone/ord lenge for så kommer det 3 korte ord etterpå..daaaaa daa da da..daaaa daa da da... Fatter ikke at eg aldri husker dette stykke. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Var en video jeg så på youtube for en tid tilbake med sær musikk i bakgrunnen, animerte edderkopper som danset i takt med musikken, beina muterte til seks nye edderkopper osv, kyr og sauer som danset omkring. Syk video. Hjelp? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Var en video jeg så på youtube for en tid tilbake med sær musikk i bakgrunnen, animerte edderkopper som danset i takt med musikken, beina muterte til seks nye edderkopper osv, kyr og sauer som danset omkring. Syk video. Hjelp? http://www.youtube.com/watch?v=FavUpD_IjVY Endret 14. juli 2013 av Coffey Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Ære til den som klarer denne. Er ett klassiskt stykke, som er veldig dramatisk å høre. Er ett kor i starten som synger..de holder en tone/ord lenge for så kommer det 3 korte ord etterpå..daaaaa daa da da..daaaa daa da da... Fatter ikke at eg aldri husker dette stykke. Ikke noe kor, men kanskje mulig at du husker feil. Er det symfoni no. 5 av Beethoven? Passet så bra med det andre Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 *rettvideo* Takk. Sykeste jeg har sett. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Ikke noe kor, men kanskje mulig at du husker feil. Er det symfoni no. 5 av Beethoven? Passet så bra med det andre Fant videoen som eg lette etter, sangen er her: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Har en sang på hjernen, og husker ikke hva den het. Fant den verken med Shazam eller Soundhound da jeg prøvde. Innbiller meg at den er fra en film, eller en gammel reklame for noe snop. Noen som har peil? e: Fant det ut, til slutt. Det er http://www.youtube.com/watch?v=fOjVjc5vJ6I Endret 17. juli 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 En sang på hjernen jeg ikke aner hva heter. Hørte den på radioen her om dagen, men har ikke hørt den siden så det er neppe en helt ny hit. Var stavanger dialekt pop/rock. Versjene var ganske rolig og vokalen ble mye høyere i relativt korte refreng som kom ganske ofte. Klarer ikke gjengi noe av teksten så dette er en hard nøtt og knekke. Troooor det var relativt lite instrumenter bortsett fra gitar. Det var ikke morten abel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Vet du hvilken radiokanal? Det kan i det minste gjøre det bittelitt enklere. Endret 18. juli 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå