Haawy Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Sliter med å komme på en edm-sang (tror jeg). Den har en kvinnelig vokal, ganske lys som synger 'behind behind' eller noe sånt. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Hei kan nesten hele teksten men finner den ikke på nettet. Teksten går slik: Vi vet ikke hvor det ligger vi vet ikke hva det er for i 4 og tyve år har vi kjørt i gjennom Sandnes" Noen fra Stavanger som kunne hjulpt meg å finne den på youtube ? Endret 25. juni 2013 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Lurer på hva en låt heter. Den var "populær" for tja 7-8-9 år siden. Kan si den var hard rock eller noe i den duren. Rimelig kraftig vokal hvis jeg husker riktig, og bandet satt i en bil i musikkvideoen. Mener å huske at det var en litt drøy musikkvideo også. Fengende var den også. Kanskje lite å gå etter, men jeg håper noen vet hvilken låt jeg tenker på. Irritert meg lenge at jeg ikke husker det. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 hadde det vært for det var hard rock hadde jeg trodd det var denne 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 hadde det vært for det var hard rock hadde jeg trodd det var denne Hahaha husker eksen min skulle ha den på i bilen min hele tiden når vi kjørte før.. Endte opp med at jeg kunne den utenat, og etter en gjennomhøring nå, så kan jeg den utenat enda xD Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Noen som veit den musikke som ble spillt først i viden? begynnelsen Lenke til kommentar
hihihi Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Hei kan nesten hele teksten men finner den ikke på nettet. Teksten går slik: Vi vet ikke hvor det ligger vi vet ikke hva det er for i 4 og tyve år har vi kjørt i gjennom Sandnes" Noen fra Stavanger som kunne hjulpt meg å finne den på youtube ? Dette er ein song av 3 Busserulls med det klingande namnet "kor i helsikken e Sandnes" http://www.youtube.com/watch?v=TCqfrvtnlMc Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Dette er ein song av 3 Busserulls med det klingande namnet "kor i helsikken e Sandnes" http://www.youtube.c...h?v=TCqfrvtnlMc Tusen takk Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Lurer på hva en låt heter. Den var "populær" for tja 7-8-9 år siden. Kan si den var hard rock eller noe i den duren. Rimelig kraftig vokal hvis jeg husker riktig, og bandet satt i en bil i musikkvideoen. Mener å huske at det var en litt drøy musikkvideo også. Fengende var den også. Kanskje lite å gå etter, men jeg håper noen vet hvilken låt jeg tenker på. Irritert meg lenge at jeg ikke husker det. Var et engelskspråklig band. Sikkert US. Nesten på grensen til screamo i vokalen. Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Hørte en remix av en sang i en reklame for Peugeot 2008 idag. Vil si det er hip hop. Den har noe plystring i beaten og i refrenget slenger han ut "everybody in the club stand up, heeey." Mener sangen er fra 2013. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Gjorde litt reaserch og fant ut at det var ikke 3 buserulls som har sangen men er en duett med Steinar Lyse og Pål Magnor Kvammen 2 Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) . Endret 29. juni 2013 av Sondre Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Lurer på et par sanger fra mine tidligere dager. Husker ikke så mye om sangene men husker noe fra musikk videon. - det var en potet og ei mus som startet et band. Sangen de laget vart populær men det var kun poteten de ønsket til plateselskapet eller noe. Husker mamma og pappa poteten satt i soffan og så på tv. - neste sangen var det fult av spray bokser (maling) som hadde føtter og masjerte i ei gate. Husker ikke mye så er vel ikke så mye å gå på Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 - det var en potet og ei mus som startet et band. Sangen de laget vart populær men det var kun poteten de ønsket til plateselskapet eller noe. Husker mamma og pappa poteten satt i soffan og så på tv. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Noen som klarer denne? http://youtu.be/Cm4VdpgJx2o Prøvd å google teksten? Kanskje litt vanskelig om man ikke kan fransk. EDIT: Done Noen som veit den musikke som ble spillt først i viden? begynnelsen https://www.youtube.com/watch?v=ZWPr58Ee5is Har du prøvd med appen Shazam? Endret 30. juni 2013 av logaritmemannen Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Ja, den kunne ikke finne sangen Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Ja, den kunne ikke finne sangen mener jeg har hørt den før, har den kanskje til og med i itunsen min. Men jeg klarer ikke å grave frem navnet på den, så jeg er litt ubrukelig her Lykke til videre! Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Noen som vet hva denne heter? Den spilles endel på radioen, og er tydeligvis ganske ny http://www49.zippyshare.com/v/50376599/file.html Måtte ta opp fra mobilen i en kjørende bil, derfor amr-fil. Rævva kvalitet, men men Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Noen som vet hva denne heter? Den spilles endel på radioen, og er tydeligvis ganske ny http://www49.zippysh...76599/file.html Måtte ta opp fra mobilen i en kjørende bil, derfor amr-fil. Rævva kvalitet, men men Kunne så vidt høre noe i det hele tatt, var bare en stor røre av mange rare lyder der :/ Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Klarte endelig å finne fram til den sangen jeg leita etter.. Intro av The Xx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå