Eirikg89 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Skudd i mørket, men er det denne kanskje? Hvis ikke.... kan du skrive litt mer om hva slags sjanger det var, rock, pop, elektronisk, mann eller dame som sang, etc. N Nei, var ikke den dessverre. Er nok i kategorien Pop og det er en dame som synger:) Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Noen som har peiling på hvilken sang som blir spillt av fra 4:32? http://www.youtube.com/watch?v=1ugapcqN9Pk Og mens jeg spør...noen som har peiling på hvordan introen kan ha blitt laget? Hvilket program etc? Samme med musikkvideoer av denne typen...der tekst "Danser" over skjermen etc. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Husker ingen ting av sangen, men den blir ofte brukt i montager. Techno-ish? Får frysninger av den. Noen som kan gjette hva den heter? 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Det er jo ganske umulig når du ikke kommer med mer info... 1 Lenke til kommentar
hihihi Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Har eit meget irriterande problem. Høyrde nett "KLM - min japanske bil", men klarar ikkje finne originalen. Har prøvd med SoundHound utan hell. Nokon som kan hjelpa meg? Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Det er jo ganske umulig når du ikke kommer med mer info... Derfor jeg ville ha noen som kunne gjette seg litt fram.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Husker du noen av montagene den blir brukt i da? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Derfor jeg ville ha noen som kunne gjette seg litt fram.. Gjette ja... hahaha, som å vinne i lotto dette her.... Har ikke tenkt til å prøve en gang... Si noe om hvilke instrumenter og slik som ble brukt?? Tempo? Det skal ikke være så vanskelig å komme med slik basic info vettu.... Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Husker du noen av montagene den blir brukt i da? Må nok ha brukt i ett eller annet LoL relatert.. Techno-ish aktig? Er helt absurd, husker ingen ting av sangen, men likevel kan jeg den så godt når jeg først hører den.. Er *ikke* Requiem for a Dream eller hva den sangen heter. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Når du sier det ikke er Requiem for a Dream så tenker jeg Saw. For der er det en sang som ligner noe voldsomt på Req sangen. http://www.youtube.com/watch?v=LxEuQjE50LQ Edit: Har du sjekket LoL videoer på youtube? Endret 22. juni 2013 av Hille Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) x Endret 22. juni 2013 av Mørkeblå Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 noen som vet hva sangen heter? Hadde satt stor pris på det! Gratulerer, du greide ikke å se hele videoen før du spurte om sangen.... 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 The Foreground Set - Time and Space Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Når du sier det ikke er Requiem for a Dream så tenker jeg Saw. For der er det en sang som ligner noe voldsomt på Req sangen. http://www.youtube.com/watch?v=LxEuQjE50LQ Edit: Har du sjekke LoL videoer på youtube? Woops, mente at det er noe helt annet enn Requiem for a Dream.. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Sier det ikke seg selv at en "techno-ish"-låt ikke ligner på en strykekvartett? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Hvorfor nevne at det ikke er Requiem for a Dream sangen om det er techno? Ser for meg at han er ute etter noe midt i mellom. Låta i Saw er også i det "hardere" laget. Endret 22. juni 2013 av Hille Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Sa at det ikke var Requiem for a Dream fordi den har blitt nevnt når jeg har spurt før Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Edit: fant ut. Endret 24. juni 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Lurer på en sang jeg hørte for flere år siden. En mann (antar at han er spanjol) spiller gitar og synger, også på musikkvideoen så er det en sånn "ånd" med musikk eller noe som går gjennom en by og får folk til å danse. Han synger noe sånt som "tengo la camisa megra", noe som høres sånt ut. Vanskelig å forklare, men er det noen som vet hvilken jeg snakker om? Var ikke verre enn å søke opp den lille teksten du husket på Google. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå