Landeplagen Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Er ikke crocketts theme, nei. Den jeg leter etter ligner litt, men er mer gitarfokusert kan man si. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Er ikke crocketts theme, nei. Den jeg leter etter ligner litt, men er mer gitarfokusert kan man si. Jeg er sikkert på viddene, men hva med Cliffs of Dover? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Nope, ikke den heller. Den jeg tenker på er mye roligere. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Noen som vet hva sangen i slutten av videoen heter? http://www.vgtv.no/#!/video/61985/verdens-beste-ferie-episode-9-luksusferie-i-dubai Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Lurer litt på en sang, men jeg er veldig usikker på teksten. Mener det er noe sånn som "close your eyes babe", "show me/her how you love her", "you wanna see". Tipper sangen er fra 90-tallet, kanskje tidlig 2000. Det ovenfor synges, og fungerer kanskje som et refreng. Store partier av sangen består av prating. Mener han sier noe som "this is the (particular) thing my friend" eller noe i den duren. Melodien kan minne litt om det som starter Noen som har en anelse om hvilken sang jeg leter etter? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Noen som vet hva sangen i slutten av videoen heter? http://www.vgtv.no/#...usferie-i-dubai Daniel Holter & Matt Smith & David Baldwin - Money Fame Hustle Du finner den på extrememusic.com. 1 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Lurer litt på en sang, men jeg er veldig usikker på teksten. Mener det er noe sånn som "close your eyes babe", "show me/her how you love her", "you wanna see". Tipper sangen er fra 90-tallet, kanskje tidlig 2000. Det ovenfor synges, og fungerer kanskje som et refreng. Store partier av sangen består av prating. Mener han sier noe som "this is the (particular) thing my friend" eller noe i den duren. Melodien kan minne litt om det som starter Noen som har en anelse om hvilken sang jeg leter etter? The Streets - Dry Your Eyes. Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hei. Jeg ser på dette gamle opptaket av grand prix 96' og lurer på om noen vet hvem som står for de musikkinnslagene vi ser i pauseunderholdningen der jeg linket. Jeg lurer spesifikt på saksofonisten i høyspentmasten og jazzbandet på fyret, hvis der er kjente. Gitaristen på oljeplattformen er vel Terje Rypdal? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 The Streets - Dry Your Eyes. Helt riktig! Ser at teksten var litt annerledes, hehe. Tusen takk! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg er egentlig ute etter selveste artistnavnet. Det er en tysk humorgruppe som spiller på gitar.Dem har bl.a gjort super mario sangen. Kanskje ikke synget etter den men mimret etter sangen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 En sang som jeg tror var på en eller annen Pokémon CD, trolig fra seint på 90-tallet, kanskje tidlig 2000. Tror det var 3-4 sanger på albumet, og det er mulig det er ett av dem M2M også er på. Husker noen bruddstykker fra teksten: Sier ikke at det er i den rekkefølgen, eller at teksten er helt korrekt, men det er det jeg husker. Er verdt å nevne at det var en mannlig vokalist. Jeg har søkt en god del uten å finne noe som helst. Bump. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Det er en lerum/fun saft reklame på youtube 15 sec eller noe.. ei rødhåra kjerring som drikker rosa saft noen som vet hva sangen heter? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Håper noen vet dette Veldig kjent sang som spilles på radioen nå for tiden. Ganske sikker på at det er en mann og en kvinne som har en slags duett, veldig moderne og populær sang. Det er en sånn sang man har lyst til å si "hey" i slutten av noen av strofene. Noen som vet? de fleste her har hørt den garantert Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Det er ikke denne du tenker på? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Håper noen vet dette Veldig kjent sang som spilles på radioen nå for tiden. Ganske sikker på at det er en mann og en kvinne som har en slags duett, veldig moderne og populær sang. Det er en sånn sang man har lyst til å si "hey" i slutten av noen av strofene. Noen som vet? de fleste her har hørt den garantert Dette må vel være en av Of Monsters And Mens sanger? http://www.youtube.com/watch?v=ghb6eDopW8I Endret 16. mai 2013 av Coffey Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Dette må vel være en av Of Monsters And Mens sanger? little talks er det! Tusen takk! Lenke til kommentar
LasH Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Kom over en rolig versjon av "You spin me right round (like a record baby)". Var en rolig sang, en mann som sang. Men finner den ikke igjen etter en del leting på google og youtube. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
kokebok Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Lurer på en låt som ligner veldig mye på de to foregående mtp. artistiske stilvalg som er gjort i musikkvideoen(e), bare at det er en dame som synger og hun sier alltid "Oh, oh", eller noe sånt. Noen som vet hvilken låt jeg snakker om? Lenke til kommentar
cur_l Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 noen som vet hva dette kan være, har ikke tekst kun melodi(har prøvd gjenkjennelsesprog.), litt balladeaktig pop: D D E F D, D F F E E, E E D E F, A A A G G F E, E E E D D C D Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Ute etter en film/orchester låt som brukes i en fotballreklame på tv2. Noen som vet navnet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå