r2d290 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Fikk en sang på hjernen, men klarer ikke finne den. En ganske kjent sang, genere rock/metall. Går relativt raskt. Eneste jeg husker er at den manlige vokalisten synger gjentatte ganger: "And I will be there - I will be there!". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Hva heter sangen som blir spilt fra 7:10 til 7:17 ? Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Kan noen hjelpe med å finne låten i den videon nedenfor: Man hører den i bakgrunnen mens hun snakker, enda høyere i slutten! TUSEN TAKK! Lenke til kommentar
thelomen Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Hva er denne melodien i bakgrunnen fra 2:10 og utover? http://www.wimp.com/beforephotoshop/ Versjonen i videoen er litt modifisert men lett gjenkjennelig. Kjent synth-melodi fra 70-80 tallet kanskje.. Kunne typisk vært bruk i vitenskapsprogrammet Magnus på NRK. Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Osy - Meu Coracao Ahhhhhh.. closure... Trodde aldri jeg skulle finne den. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Hehe, null problem. Visste akkurat hvilken låt du mente og hadde den på PC'n. Men måtte vente til den dukka opp i shuffle i winamp da jeg ikke kom på navnet Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Kan noen hjelpe med å finne låten i den videon nedenfor: Man hører den i bakgrunnen mens hun snakker, enda høyere i slutten! TUSEN TAKK! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Den sangen som går på statoilreklamen nå - noe i duren The Futures In Your Hands og om skoleelevene som skal opp til eksamen, noe som vet hva den heter? Jeg prøvde å søke med overnevnte, men fant ikke noe. Never mind: http://www.youtube.com/watch?v=ug3zgiDIE8s Endret 4. mai 2013 av Christian86 Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Noen som vet hva den første sangen/remixen i heter? Står at det er "Hi-Rez - Plan Z", men det stemmer ikke... Edit: Fant ut hva den heter: Hi-Rez - A Meaning Endret 8. mai 2013 av Ferd!s Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg har et par låter som jeg så gjerne skulle visst hva er. Den ene er en cover av Coldplays "Yellow", men jeg er ikke kar om å finne ut hvem som spiller Den andre har jeg ingen formening om hva er for noe, men om noen har info, så kom med det Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Fikk høre en spesiell sang da jeg skulle få presentert et perfekt innstilt stereoanlegg. Et viktig poeng med denne sangen er at de bruker en form for "virtuell surround" som gjør at det høres ut som at enkelte lyder kommer fra rett fra siden for deg, selvom høyttalerne står foran deg. Sangen starter med at det er en radio/nyhetsreporter som snakker. Det høres helt klart ut som at denne kommer fra rett til venstre for deg. Også har du en hund som begynner å løpe fra innerst til høyre i rommet, før den løper langs høyre vegg mot deg og setter seg i sofaen ved sidenav deg. Vet dere hvilken sang jeg tenker på? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Hadde vært fint hvis noen kunne fortelle meg navnet på musikken i bakgrunnen i denne videoen: http://www.tv2.no/play/sport/premierleague/se-gryttens-ferguson-hyllest-saa-er-den-lange-dagen-over-717347.html Har hørt den før, men husker ikke hva den het. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Hva er denne melodien i bakgrunnen fra 2:10 og utover? http://www.wimp.com/beforephotoshop/ Versjonen i videoen er litt modifisert men lett gjenkjennelig. Kjent synth-melodi fra 70-80 tallet kanskje.. Kunne typisk vært bruk i vitenskapsprogrammet Magnus på NRK. ? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Kan noen hjelpe med å finne låten i den videon nedenfor: Man hører den i bakgrunnen mens hun snakker, enda høyere i slutten! TUSEN TAKK! Må jo være en av disse: http://en.wikipedia.org/wiki/Freedom_Writers_(soundtrack) Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Hadde vært fint hvis noen kunne fortelle meg navnet på musikken i bakgrunnen i denne videoen: http://www.tv2.no/pl...ver-717347.html Har hørt den før, men husker ikke hva den het. Ludovico Einaudi - Divenire. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Fikk høre en spesiell sang da jeg skulle få presentert et perfekt innstilt stereoanlegg. Et viktig poeng med denne sangen er at de bruker en form for "virtuell surround" som gjør at det høres ut som at enkelte lyder kommer fra rett fra siden for deg, selvom høyttalerne står foran deg. Sangen starter med at det er en radio/nyhetsreporter som snakker. Det høres helt klart ut som at denne kommer fra rett til venstre for deg. Også har du en hund som begynner å løpe fra innerst til høyre i rommet, før den løper langs høyre vegg mot deg og setter seg i sofaen ved sidenav deg. Vet dere hvilken sang jeg tenker på? Er dette en sang, eller kun et lydklipp ment for å vise surround-effekten? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Utviklet seg til en sang etterhvert. Eller altså, var vel ikke vokal, men melodi. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 det er en del av dene sangen som minner meg utrolig mye om en annen sang begynner på 1:35 og til 1:39 igjen fra 1:45 til 1:50 anyone? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Leter etter navnet på en sang som spilles nå og da på radio norge. Er en 80-talls gitar-instrumental. Starter med pads og gitar, og så kommer det trommemaskintrommer inn. Høres ut som noe Jan Hammer kunne komponert. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå