Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen!

Jeg satt i bilen igår og hørte på Pyro. Der var det et intervju med frontmann fra et eller annet tungtslående norskt band og jeg klarer ikke finne ut hvilket band eller hvilket låt de spilte som avslutning på intervjuet..

Det jeg fikk ut av intervjuet var at de endelig hadde fått en del i pengestøtte og skulle derfor prøve seg i det amerikanske markedet..hvilket band??

Jeg har lett etter podcaster på nrk.no, men det ser ut til at det ikke finnes for dette radioprogrammet :hmm:

Lenke til kommentar

hmm...litt småcoolt det her og, men jeg er 99% sikker på at det ikke var de....har også lett inne på denne pyro-siden tidligere idag.

for å forklare litt mer detaljert: Kan ikke huske et eneste snev av melodiøs vokal, den var hardbarka og brutal.

start-riffet hadde en eller annen form for merkelig synth-"melodi" oppe på et ellers dundrende, tungt riff, men bandet var absolutt ikke preget av synth bortsett fra dette...

Lenke til kommentar

God morgen!

Jeg satt i bilen igår og hørte på Pyro. Der var det et intervju med frontmann fra et eller annet tungtslående norskt band og jeg klarer ikke finne ut hvilket band eller hvilket låt de spilte som avslutning på intervjuet..

Det jeg fikk ut av intervjuet var at de endelig hadde fått en del i pengestøtte og skulle derfor prøve seg i det amerikanske markedet..hvilket band??

Jeg har lett etter podcaster på nrk.no, men det ser ut til at det ikke finnes for dette radioprogrammet :hmm:

Er nok Shining da.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

Lurer på navnet på en sang, norsk.

Den handler om venner som blir uvenner, men så blir de venner igjen til slutt. Noen som vet? Er nok en barnesang, tror den var med i en musikkvideo fra tidligere Barnas Supershow-episoder eller "Uhu!"

Endret av SimenOlai
Lenke til kommentar

Jeg leter etter en sang som var populær rundt 2004-2006 (kan ha vært litt tidligere eller senere). Er litt usikker på sjanger, men det var en lystig sang av typen man spillte på utesteder. Den er roligere i tempo enn

men er dominert av trompet på samme måte. Det eneste som blir sunget i sangen er "Mi corazon, mi corazon", dette blir sunget av en kvinne.

Veldig fengende melodi.

Helt villt hvis noen klarer denne.

Osy - Meu Coracao

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...