1BlueAnd1White Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Noen som vet hva denne sangen heter? Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Noen som vet hva denne heter? I førsten spilles det en kjent felelåt.. http://open.spotify.com/track/1TrvZf1VLTMaSOAjtXRP6F Lenke til kommentar
Doffy31 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 eneste jeg vet som kan ligne er: Era - Ameno. Det er den !!! Tusen hjertelig takk Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 God morgen! Jeg satt i bilen igår og hørte på Pyro. Der var det et intervju med frontmann fra et eller annet tungtslående norskt band og jeg klarer ikke finne ut hvilket band eller hvilket låt de spilte som avslutning på intervjuet.. Det jeg fikk ut av intervjuet var at de endelig hadde fått en del i pengestøtte og skulle derfor prøve seg i det amerikanske markedet..hvilket band?? Jeg har lett etter podcaster på nrk.no, men det ser ut til at det ikke finnes for dette radioprogrammet Lenke til kommentar
jH- Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Høres nesten ut som Extol: http://p3.no/pyro/premiere-pa-ny-lat-fra-gjenforente-extol/ Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 hmm...litt småcoolt det her og, men jeg er 99% sikker på at det ikke var de....har også lett inne på denne pyro-siden tidligere idag. for å forklare litt mer detaljert: Kan ikke huske et eneste snev av melodiøs vokal, den var hardbarka og brutal. start-riffet hadde en eller annen form for merkelig synth-"melodi" oppe på et ellers dundrende, tungt riff, men bandet var absolutt ikke preget av synth bortsett fra dette... Lenke til kommentar
abbabbabb Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Skal vi se. Jeg undres på hvem det er som har sangen som går på bergensdialekt og inneholder ordet 'ecstacypiller' som det eneste jeg husker av teksten. Rap/hip hop? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 God morgen! Jeg satt i bilen igår og hørte på Pyro. Der var det et intervju med frontmann fra et eller annet tungtslående norskt band og jeg klarer ikke finne ut hvilket band eller hvilket låt de spilte som avslutning på intervjuet.. Det jeg fikk ut av intervjuet var at de endelig hadde fått en del i pengestøtte og skulle derfor prøve seg i det amerikanske markedet..hvilket band?? Jeg har lett etter podcaster på nrk.no, men det ser ut til at det ikke finnes for dette radioprogrammet Er nok Shining da. 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Er nok Shining da. **** YEAH! Mange takk Da skal det handles! Lenke til kommentar
lineba2 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Hei! Akkurat nå på BBC entertainment, går det en trailer for programmet "luther". Jeg vil veeldig gjerne vite hva denne sangen heter, men finner det rett og slett ikke ut... Desverre får jeg ikke til å linke rett til videoen, men den ligger under "highlights" på forsiden. http://www.bbcnordic.com/ Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Det er vel denne? http://youtu.be/GbpccB6jEpw 1 Lenke til kommentar
lineba2 Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Tusen takk! Dagen er herved reddet :-D Lenke til kommentar
SimenOlai Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Hei. Lurer på navnet på en sang, norsk. Den handler om venner som blir uvenner, men så blir de venner igjen til slutt. Noen som vet? Er nok en barnesang, tror den var med i en musikkvideo fra tidligere Barnas Supershow-episoder eller "Uhu!" Endret 28. april 2013 av SimenOlai Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Husker bare at en fyr synger: Nigga got the change. var rap og tror sangen er ganske ny:) Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Hei Hørte nettop litt av en sang jeg har hørt før. Det eneste jeg husker er litt av teksten, "one direction" og "more and more". Er en dame som synger, og er vel en slags trance/techno sang. Ikke mye å gå etter akkurat. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Tube & Berger - Straight Ahead. 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg leter etter en sang som var populær rundt 2004-2006 (kan ha vært litt tidligere eller senere). Er litt usikker på sjanger, men det var en lystig sang av typen man spillte på utesteder. Den er roligere i tempo enn men er dominert av trompet på samme måte. Det eneste som blir sunget i sangen er "Mi corazon, mi corazon", dette blir sunget av en kvinne.Veldig fengende melodi. Helt villt hvis noen klarer denne. Osy - Meu Coracao 1 Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Takker Kjente igjen tittelen med en gang. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Hva kalles låten i slutten av videoen? (1:15-2:05)Takk Endret 29. april 2013 av Nicida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå