oddis89 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) introen til "That 70's Show" Cheap Trick - That '70s Song EDIT: hhe 1min kjappere en meg Endret 11. oktober 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hva heter sangen (og bandet) som er på reklamen/traileren til Alias? Beklager hvis det allerede er besvart. Ingen som vet? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hva heter sangen (og bandet) som er på reklamen/traileren til Alias? Beklager hvis det allerede er besvart. Ingen som vet? Gjetter på at du kan finne det ut her. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Satte meg ned i sofaen her om dagen, og så hva mine småsøsken så på. Så da at de så på Shrek II, "Far, far away Idol". Så, jeg lurer på hvilke sanger Esel og den katten sang der? Takker for svar Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 morgen Noen som vet hvor jeg kan få tak i: Valgjerd - la det svinge ? Valgjerd var med på den store klassefesten og sang "la det svinge" for en tid tilbake. Jeg kom plutselig på det og det hadde vært hysterisk morsomt å høre den igjen Sett på Åpen Post sesong 2002 i det siste? Men anyway, veit ikke hvor du kan finne den, men det skulle vært 100% legal å skaffe den via p2p (Skyt meg hvis ikke) Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 sangen i fra pimp my ride 1x13 (honda CRX). vet at det er ludacris hører det på stemmen men hva heter sangen Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 http://media5.big-boys.com/content/iraqfootage.wmv Sangen som kommer etter opera/det klassiske mølet, er dømt til å være metallica. Isåfall: Hvilken sang er det? Lenke til kommentar
maradona Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 eller noen som veit hele track listen til uno.. eller hvor jeg kan finne den.. hehe.. Har jeg også lurt på. Fant du ut av det? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 01: Ulver - Uno 02: Tom McRae - Ghost Of A Shark 03: Paperboys - One Day 04: Kevin - Østkanthistorie 05: Ulver - Avhør 06: Tom McRae - Black Heart Rodeo 07: Ulver - Brødre 08: Ulver - Brødre rev. 09: Paperboys - Fly Away 10: Simon Divine - Living Dangerously 11: Ulver - Flukt 12: Warlocks - Nobody Knows 13: Wannabelingoz - Niteridaz 14: Tom McRae - Precious Cargo 15: Tom McRae - Sad Song For The Left Hand Alone 16: Ulver - Gravferd 17: My. Hammilton - Punjabi Music - (bonus track) Maradona Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) http://media5.big-boys.com/content/iraqfootage.wmvSangen som kommer etter opera/det klassiske mølet, er dømt til å være metallica. Isåfall: Hvilken sang er det? Minna veldig om Fight Fire With Fire av Tællicæ (metallica) Etter: etter det akkustiske i førsten er over på Metallica sangen, det første trur jeg er Vangelis - Excalibur. Endret 12. oktober 2005 av skate4life Lenke til kommentar
maradona Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 ... Takk, men jeg lurte på om han hadde funnet sangen? Så slapp jeg å høre gjennom masse... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 ... Takk, men jeg lurte på om han hadde funnet sangen? Så slapp jeg å høre gjennom masse... Vil tippe det er en av de to tre første da. Åssen musikk stil er det da? Hvis du vet det så kan du i alle fall sile ut noen. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Holder på å prøve meg litt fram nå, sier ifra når jeg vet! Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) sangen i fra pimp my ride 1x13 (honda CRX). vet at det er ludacris hører det på stemmen men hva heter sangen fant det ut bare tok meg litt tid før jeg fikk rotet meg inn på google og søkt ettr lyrics..... hehe tenkte ikke på det i stad EDIT: var forestenb ludacris - stand up Endret 12. oktober 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
maradona Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 ... Takk, men jeg lurte på om han hadde funnet sangen? Så slapp jeg å høre gjennom masse... Vil tippe det er en av de to tre første da. Åssen musikk stil er det da? Hvis du vet det så kan du i alle fall sile ut noen. Det var 10: Simon Divine - Living Dangerously! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Det var 10: Simon Divine - Living Dangerously! Good For You Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 hvem vet hva den sangen som blir spillt i reklamen for Lacoste Essential hetter? any1? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 hvem vet hva den sangen som blir spillt i reklamen for Lacoste Essential hetter? any1? Hvordan er denne reklamen? Hva skjer i den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå