Delvis Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Noen som vet hvilken låt som spilles under Lottotrekningene? Klipp fra trekning ( Begynner ca 6 min ut i klippet) Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Noen som vet hvilken låt som spilles under Lottotrekningene? Klipp fra trekning ( Begynner ca 6 min ut i klippet) Jeg tipper det er musikk laget spesielt for Norsk Tipping. Tror din beste sjanse til å finne det ut er å sende dem en epost og spørre. Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Jeg leter etter en sang som var populær rundt 2004-2006 (kan ha vært litt tidligere eller senere). Er litt usikker på sjanger, men det var en lystig sang av typen man spillte på utesteder. Den er roligere i tempo enn men er dominert av trompet på samme måte. Det eneste som blir sunget i sangen er "Mi corazon, mi corazon", dette blir sunget av en kvinne.Veldig fengende melodi. Helt villt hvis noen klarer denne. Endret 5. mars 2013 av Hiss Lenke til kommentar
lknight Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 noen som vet hvilken låter det her er: elgen.net/technounknown.mp3 elgen.net/technobasesomething.mp3 trenger å vite navnet! takk så meget på forhånd. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg leter etter en sang som var populær rundt 2004-2006 (kan ha vært litt tidligere eller senere). Er litt usikker på sjanger, men det var en lystig sang av typen man spillte på utesteder. Den er roligere i tempo enn men er dominert av trompet på samme måte. Det eneste som blir sunget i sangen er "Mi corazon, mi corazon", dette blir sunget av en kvinne.Veldig fengende melodi. Helt villt hvis noen klarer denne. enur feat natasja - calabria 2007 Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Denne er nok litt vanskelig. EDM låt. Spilles mye på fresh fitness Starter energisk med oppbygging og droppet er et ca. 30 s (litt uskker) Ingen vokal, i vertfall ikke det første minuttet. Klikker! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 noen som vet hvilken låter det her er: elgen.net/technounknown.mp3 elgen.net/technobasesomething.mp3 trenger å vite navnet! takk så meget på forhånd. Shazam forteller meg at den første er Verano - You're My Angel Og at den andre er Pulsedriver - The Whistle Song Lenke til kommentar
sameoldwall Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hei! Jeg ser etter tittelen på sangen i en Munkholm reklame. Her er Link: Håper på svar :D Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 trenger og vite sangen som starter i videoen under. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Første sats fra Beethovens pianosonate no. 14, også kjent som Måneskinnssonaten. Endret 10. mars 2013 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 enur feat natasja - calabria 2007 Nix, men godt forsøk. Husker den sangen godt Lenke til kommentar
mariaha Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Leter febrilsk etter en sang som spilles av og til på P3 sine reklamer, men finner verken navnet eller lyricsene på den. Den går noe i denne duren "and I won't let gravity, won't let gravity win". Noe som har peiling på hvilken sang der er? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Leter febrilsk etter en sang som spilles av og til på P3 sine reklamer, men finner verken navnet eller lyricsene på den. Den går noe i denne duren "and I won't let gravity, won't let gravity win". Noe som har peiling på hvilken sang der er? Alida - Feathers. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Denne er nok litt vanskelig. EDM låt. Spilles mye på fresh fitness Starter energisk med oppbygging og droppet er et ca. 30 s (litt uskker) Ingen vokal, i vertfall ikke det første minuttet. Klikker! Noen som har peiling? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Hei! så nettop denne videoen! og lurer på hva slags navn det er på musikken? 2:56 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Hey, gratulerer med 17-års dagen ! Noen tips: Les kommentarene, mange som har samme spørsmål eller har svart. Søk på teksten i sangen. Google is your friend. Bruk en smarttelefon app som Soundhound eller Shazam. Jeg kjenner sangen fra før av. Det er denne du er ute etter? http://www.youtube.com/watch?v=Fmtmgxk2J1g Oooog første sang: http://youtu.be/vN7HQrgakZU Endret 17. mars 2013 av SLi 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Flere sanger, mer ett band gjelder dette.... Et band som for noen år siden tok en del populære sanger, typisk fra 90 tallet tror eg, og laget de om til sanger med en "eldre" stil, kanskje 60 talls.... Noen? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Flere sanger, mer ett band gjelder dette.... Et band som for noen år siden tok en del populære sanger, typisk fra 90 tallet tror eg, og laget de om til sanger med en "eldre" stil, kanskje 60 talls.... Noen? The Baseballs. Lenke til kommentar
RedDevils Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Hvem synger denne sangen? Du er farlige som flammen. Du kunne vært en orkan, seiler vårt eget ocean. Dette er det eneste jeg husker og er ikke helt sikker på at det er ordrett. Det høres ut som det er noen med Rogaland dialekt som synger. Lenke til kommentar
RedDevils Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hvem synger denne sangen? Du er farlige som flammen. Du kunne vært en orkan, seiler vårt eget ocean. Dette er det eneste jeg husker og er ikke helt sikker på at det er ordrett. Det høres ut som det er noen med Rogaland dialekt som synger. Noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå