Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leter etter en sang jeg hørte for en del år siden. Tror det var rundt 2000-2004. I musikkvideoen ser vi Snøhvit og de syv dvergene synge, bare at det ikke er animasjon. Høres dette kjent ut? :)

Noen som vet?

Tror kanskje de synger noe slikt som "we will remember/surrender" i refrenget

Endret av Madelen__
Lenke til kommentar

Noen som har en idé om hva sangen som spilles i bakgrunnen på Viasat Film HD reklamen som går nå heter? Har prøvd alt av shazam og soundhound utallige ganger, men ingen som treffer... Begynner å bli mektig irritert :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

okey, fransk techo/dance aktig sang fra jeg vil tippe 90 tallet.. Dame/jente som synger, litt sånn hvisking i starten.. trenger ikke å være fra 90 tallet, men jeg tipper det:) ps: ganske kjent sang, hørte den på kino, før filmen på tirsdag:)

Lenke til kommentar

Okei, jeg forsøker å finne frem til en kvinnelig artist med kort litt guttaktig hår. Håret er litt slik som Fry i Futurama. Muligens rødt eller brunt hår mener jeg.

Mer enn dette har jeg ikke å gå etter. Irriterer meg grenseløst at jeg ikke klarer å finne frem til den personen jeg tenker på.

Noen som vet hvem det kan være?

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Okei, jeg forsøker å finne frem til en kvinnelig artist med kort litt guttaktig hår. Håret er litt slik som Fry i Futurama. Muligens rødt eller brunt hår mener jeg.

Mer enn dette har jeg ikke å gå etter. Irriterer meg grenseløst at jeg ikke klarer å finne frem til den personen jeg tenker på.

Noen som vet hvem det kan være?

La roux?

Lenke til kommentar

Hei, det her kan kanskje blir vanskelig :p Men for ca 9-10 år siden husker jeg at jeg hørte en sang det var en motorsykkel (harley tror jeg) som kjørte i starten av sangen. Så kommer melodi så en mann som synger etterhvert.

Husker ikke helt om det var på lp plate eller cd-plate jeg hørte denne sangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...