Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på en sang, men jeg husker dessverre lite av teksten. Det eneste jeg husker er at refrenget inneholder dette: my heart skipping to the beat, faster and (then) faster, to the.... Et eller annet sånn. Har så klart prøvd Google og Spotify, men klarer ikke å finne det ut selv. Mannlig artist som synger veldig lyst, mulig det er en kvinne som synger refrenget. Men det er definitivt en mann som synger hele sangen. Det er en rask sang, danse-pop ville jeg kalt det. Håper noen skjønner hvilken sang jeg mener. På forhånd, takk for svar.

Endret av Sias
Lenke til kommentar

Jeg lurer på en sang, men jeg husker dessverre lite av teksten. Det eneste jeg husker er at refrenget inneholder dette: my heart skipping to the beat, faster and (then) faster, to the.... Et eller annet sånn. Har så klart prøvd Google og Spotify, men klarer ikke å finne det ut selv. Mannlig artist som synger veldig lyst, mulig det er en kvinne som synger refrenget. Men det er definitivt en mann som synger hele sangen. Det er en rask sang, danse-pop ville jeg kalt det. Håper noen skjønner hvilken sang jeg mener. På forhånd, takk for svar.

Lenke til kommentar

Har vært på leiting en stund etter en trance/dance låt, hittil uten hell. Håper på at noen her muligens kan hjelpe..

Har ikke all verdens å gå etter annet enn at jeg hørte låta første gang rundt år 2006. Mener at vokalen er på afrikansk eller liknende i låtas rolige partier. Iallefall et ukjent språk, derav problemene med å identifisere låta. Dette er en låt som "tar av" ganske heftig i partiene som er uten vokal.

 

Forslag?

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en sang, men jeg husker dessverre lite av teksten. Det eneste jeg husker er at refrenget inneholder dette: my heart skipping to the beat, faster and (then) faster, to the.... Et eller annet sånn. Har så klart prøvd Google og Spotify, men klarer ikke å finne det ut selv. Mannlig artist som synger veldig lyst, mulig det er en kvinne som synger refrenget. Men det er definitivt en mann som synger hele sangen. Det er en rask sang, danse-pop ville jeg kalt det. Håper noen skjønner hvilken sang jeg mener. På forhånd, takk for svar.

Gym Class Heros - Stereo Hearts?

Lenke til kommentar

Hei!! Seriøst, kan noen VÆR SÅ SNILL hjelpe meg å komme på hvilken sang dette er!?!? Blir snart gal...Det er en techno sang, sikkert 90-tidlig 2000 tallet.. Med en mannlig radio stemme som synger på spansk, og på engelsk mener jeg på..

 

Han synger ett eller annet om orkan/storm/regn..paradis??

 

ANYONE? :dribble:

Lenke til kommentar

Hei!! Seriøst, kan noen VÆR SÅ SNILL hjelpe meg å komme på hvilken sang dette er!?!? Blir snart gal...Det er en techno sang, sikkert 90-tidlig 2000 tallet.. Med en mannlig radio stemme som synger på spansk, og på engelsk mener jeg på..

 

Han synger ett eller annet om orkan/storm/regn..paradis??

 

ANYONE? :dribble:

 

Prøver med div. Sash sanger. Adalante og Ecuador f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...