knipsolini Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Er ikke denne du tenker på da? Jepp, takk. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Noen som vet hvor denne er hentet fra? Husker ikke om det er en film, fra en sketsj eller hvem som gjorde den... Å herre, den brakte tilbake gode minner. Takk skal du ha. http://youtu.be/6G1uEPtumI0 Endret 17. november 2012 av jH- Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Å herre, den brakte tilbake gode minner. Takk skal du ha. Hehe, det var det. Takker Lenke til kommentar
Auroron Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Noen som vet hvor denne er hentet fra? Husker ikke om det er en film, fra en sketsj eller hvem som gjorde den... http://www.youtube.com/watch?v=l12Csc_lW0Q El Mudo - Chacarron Macarron er det ihvertfall, men du lurer på hvor den er hentet fra? Den har jo blitt brukt tre millioner forskjellig steder i løpet av åra? Endret 17. november 2012 av Auroron Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 El Mudo - Chacarron Macarron er det ihvertfall, men du lurer på hvor den er hentet fra? Den har jo blitt brukt tre millioner forskjellig steder i løpet av åra? Ja, det har jeg skjønt nå. Altså har jeg fått svar på det jeg lurte på. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Noen som vet hva sangen som tv2 brukte i tour de france introen i år heter? Mener det er ett norsk band og de har vært lista på p3. Husker ikke noe tekst.. Lenke til kommentar
Auroron Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Noen som vet hva sangen som tv2 brukte i tour de france introen i år heter? Mener det er ett norsk band og de har vært lista på p3. Husker ikke noe tekst.. har du en link som vi kan høre? jeg har dessverre aldri sett på Tour De France, men hvis det er et norsk bandt som har blitt spilt på p3 kan jeg nesten garantert hvilken sang det er Lenke til kommentar
stwa Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Nei, har prøvd å finne noe på tv2.no men har ikke funnet noe.. Leitet gjennom spillelistene til p3 også men hjepler så lite når jeg ikke husker mere enn akkurat det lille de brukte på tv2 men den kan ikke være så gammel, de spilte den hvertfall på p3 på seinsommeren- høsten... Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Noen som vet hva sangen som tv2 brukte i tour de france introen i år heter? Mener det er ett norsk band og de har vært lista på p3. Husker ikke noe tekst.. Departure - We Just Got Carried Away Lenke til kommentar
stwa Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Departure - We Just Got Carried Away JA! Tusen takk!! Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hei, ser etter en spesiell sang som pluteslig dukket opp i huet mitt i dag. Det er en joikesang, som er fra rundt 90-tallet, og den går noe i denne duren: Heeeeiilåååiååååååå, ååååeilieeiiiåååååååå, eåiåilåiåliåååååååå'aaaa-åilååååiåååååååå. Den var på radio osv, og det kan ikke ha vært så mange av dem. Vær så snill å hjelp meg Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det er nok Sámiid ædnan du tenker på, Norges bidrag til MPG 1980. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hei, ser etter en spesiell sang som pluteslig dukket opp i huet mitt i dag. Det er en joikesang, som er fra rundt 90-tallet, og den går noe i denne duren: Heeeeiilåååiååååååå, ååååeilieeiiiåååååååå, eåiåilåiåliåååååååå'aaaa-åilååååiåååååååå. Den var på radio osv, og det kan ikke ha vært så mange av dem. Vær så snill å hjelp meg enigma - return to innocence? Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 enigma - return to innocence? Dingidingding! Tusen takk! Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Dette er vel nesten håpløst men prøver for det. Har irritert meg over dette siden sommerferien. Lurer på hva sangen i dette klippet heter. Regner med at det er fra et band som var på warped tour i 2012 men er usikker ettersom jeg ikke kjenner den igjen. Lenke til kommentar
torelle Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Dette er vel nesten håpløst men prøver for det. Har irritert meg over dette siden sommerferien. Lurer på hva sangen i dette klippet heter. Regner med at det er fra et band som var på warped tour i 2012 men er usikker ettersom jeg ikke kjenner den igjen. Eg er så ny her,at eg skriver berre for å trene på dette forumet.Spesielt interessert i musikk,låtar,spillister,alt vedr.musikk og spotify. Eg er veldig takknemlig,dersom nokon gir meg ein tilbakemelding på den beste måten å læra skriva innlegg og å starta nye tema og tråder? Lenke til kommentar
torelle Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Er ute etter alle som likar å utveksle musikk,spillister,spotify etc Kan bli venn me deg på facebook? Er det nokon som ønsker kotakt om spotify,musikk? Lenke til kommentar
sleden Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 hei hva heter denne sangen: den begynner på 1:36 takker og bukker Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ingen av disse dessverre Stort sett piano disse også. Så du svaret mitt? Det er mest sannsynlig Jazz Suite No. 2: VI. Waltz 2 av Shostakovich du ser etter. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 hei hva heter denne sangen: den begynner på 1:36 takker og bukker Aerosmith - Dream On Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå