Concubine Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg ville få navn på en Oasis sang jeg hørte ganske mange år siden.Alt jeg husker er at musikkvideoen er svart/hvitt. Noen som kan hjelpe? Wonder Wall? nei tror ikke det i starten så kommer han ene fyren ut av trikk Lenke til kommentar
marth Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 noen som har peiling på hva sangen i thorn reklamen heter?? der hvor tv'ene har bein osv "ther isnt somewhere place else i would rather be" elns.. finner faen ikke ut hva den heter Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 noen som har peiling på hva sangen i thorn reklamen heter?? der hvor tv'ene har bein osv "ther isnt somewhere place else i would rather be" elns.. finner faen ikke ut hva den heter Er det kanskje "Brotherhood of man - United we stand" ? Lenke til kommentar
marth Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 det var det vettø mann.. takker Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Hva heter sangen (og bandet) som er på reklamen/traileren til Alias? Beklager hvis det allerede er besvart. Endret 11. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 siriofstad: Kan det være Don't Look Back In Anger? Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg må bare innrømme at jeg ikke har lest igjennom alle sidene. Men jeg har søkt etter det jeg lurer på Noen som kan si meg navn på sangen som er i viasat reklamen? Jeg frykter det er noe viasat folka har miksa sammen selv og at det ikke finnes noen måte å få tak i den theme'n på. MEN om noen skulle vite det så vær grei å si det:) Takk. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen som hvet hvilken sang som kommer når Jenna står på kanten av taket på Forrest Gump? Er muligens Jimi Hendrix. Hun stiller seg på kanten av taket og har på seg høye hæler og skal til og hoppe, men ombestemmer seg. Årg, er det ingen som vet? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen som hvet hvilken sang som kommer når Jenna står på kanten av taket på Forrest Gump? Er muligens Jimi Hendrix. Hun stiller seg på kanten av taket og har på seg høye hæler og skal til og hoppe, men ombestemmer seg. Årg, er det ingen som vet? Nå har jeg ikke filmen tilgjengelig, men i følge soundtrack-lista på imdb er den eneste Hendrixlåta på filmen Hey Joe, som så vidt jeg kan se ikke er med på OST CD'en. Du kan jo sjekke f.eks. her, låt 4 på Samples-lista er Hey Joe. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hva heter sangen som er introen til CSI? Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hva heter sangen som er introen til CSI? The Who - Who Are You Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hva heter sangen som er introen til CSI? CSI Las Vegas: The Who - Who Are You CSI Miami: The Who - Won't Be Fooled Again CSI New York: The Who - Baba O'Riley You choose... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hva heter sangen i "Terkel i Knipe" som kommer når han går ut av huset etter at mamman og pappan hans ikke ser helt "normale" ut og blir møtt av gravsteiner, kirkegårder og faenskap, samt masse folk med skumle hensikter? går noe slik som dette: "Jeg kommer, jeg kommer, jeg kommer for å ta deg! Vi kommer, vi kommer, vi kommer for å ta deg, i natt" eller noe sånt. Høres egentlig ut som Klovner i Kamp, men vet ikke helt Lenke til kommentar
gosh Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 noen som vet hva den sangen nesten i starten av UNO filmen heter!? der hvor axel hennie og nicholay kleve brock trener sammen på gymmen? Lenke til kommentar
gosh Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 eller noen som veit hele track listen til uno.. eller hvor jeg kan finne den.. hehe.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 01: Ulver - Uno 02: Tom McRae - Ghost Of A Shark 03: Paperboys - One Day 04: Kevin - Østkanthistorie 05: Ulver - Avhør 06: Tom McRae - Black Heart Rodeo 07: Ulver - Brødre 08: Ulver - Brødre rev. 09: Paperboys - Fly Away 10: Simon Divine - Living Dangerously 11: Ulver - Flukt 12: Warlocks - Nobody Knows 13: Wannabelingoz - Niteridaz 14: Tom McRae - Precious Cargo 15: Tom McRae - Sad Song For The Left Hand Alone 16: Ulver - Gravferd 17: My. Hammilton - Punjabi Music - (bonus track) Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 morgen Noen som vet hvor jeg kan få tak i: Valgjerd - la det svinge ? Valgjerd var med på den store klassefesten og sang "la det svinge" for en tid tilbake. Jeg kom plutselig på det og det hadde vært hysterisk morsomt å høre den igjen Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 introen til "That 70's Show" Lenke til kommentar
Njål Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 introen til "That 70's Show" "That '70s Song" Based on "In the Street" by Alex Chilton and Chris Bell Performed by Cheap Trick imdb's soundtrackliste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå