Samara Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Er det ikke vamp - tir na noir Takk, men tror nok ikke det er den. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Tine har en reklame der en fyr sitter og spiser yoghurt på en trapp og plutselig dukker hans yngre jeg opp. På slutten av reklamen spilles en sang med teksten "we had all the time in the world". Jeg har hørt sangen før, men husker verken navn eller hvem som synger den. Jeg har googlet meg blå, men er ikke i stand til å finne den. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Tine har en reklame der en fyr sitter og spiser yoghurt på en trapp og plutselig dukker hans yngre jeg opp. På slutten av reklamen spilles en sang med teksten "we had all the time in the world". Jeg har hørt sangen før, men husker verken navn eller hvem som synger den. Jeg har googlet meg blå, men er ikke i stand til å finne den. Noen som har peiling? Prøv å google "we had all the time in the world tine yoghurt". Da dukker det opp en vyoutubevideo med navn "Reklamefilm TINE Yoghurt - Smaken du har vokst opp med_«Kul»". Trykk på den, les de øverste kommentarene. Kjempevanskelig. Endret 27. september 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Slenger ut tre forslag, men føler det er et skudd i blinde. De har i alle fall litt hes vokal: Dry the River - New Ceremony Radical Face - Ghost Towns Radical Face - Welcome Home Mitt beste forslag til deg er å høre mer på P3 og se gjennom siste 400 spilte låter og sjekke den lista opp mot Spotify/youtube. Tenkte med en gang på denne her: [] [/media]kanskje litt for kjent? aner ikke om dette er noe p3 fortsatt spiller, men siden en "hunch" er akseptert, prøver jeg: Ricochets - The Ghost Of Our Love Takker nok en gang for forslagene. I tilfelle dere døde av nysgjerrighet over hva jeg prøvde å forklare så hørte jeg sangen av alle ting i en butikk tidligere i dag. Whippa ut telefonen, lasta ned Sound Hound (teknologi &--#60;3) og fikk tagga den. *drumwhirl* Awolnation - Sail http://www.youtube.com/watch?v=PPtSKimbjOU Endret 28. september 2012 av LtdEdFred Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg leter etter en sang som jeg hørte på Circus i Trondheim (i kveld, og sikkert en sang som blir spilt ganske ofte der). Type hard rock/metal, og jeg trodde at to av ordene som forekom i nærheten av hverandre i refrenget var fascination og destination. Jeg tror ikke dette stemmer, ettesrom jeg ville fått noen furnuftige svar på google med det. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Slenger ut tre forslag, men føler det er et skudd i blinde. De har i alle fall litt hes vokal: Dry the River - New Ceremony Radical Face - Ghost Towns Radical Face - Welcome Home Mitt beste forslag til deg er å høre mer på P3 og se gjennom siste 400 spilte låter og sjekke den lista opp mot Spotify/youtube. Tenkte med en gang på denne her: []http://www.youtube.com/watch?v=tdVAqxNLXiw[/media] kanskje litt for kjent? aner ikke om dette er noe p3 fortsatt spiller, men siden en "hunch" er akseptert, prøver jeg: Ricochets - The Ghost Of Our Love Takker nok en gang for forslagene. I tilfelle dere døde av nysgjerrighet over hva jeg prøvde å forklare så hørte jeg sangen av alle ting i en butikk tidligere i dag. Whippa ut telefonen, lasta ned Sound Hound (teknologi &--#60;3) og fikk tagga den. *drumwhirl* Awolnation - Sail http://www.youtube.com/watch?v=PPtSKimbjOU Hvis du hadde husket ordet så hadde jeg tatt den med en gang Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hvis du hadde husket ordet så hadde jeg tatt den med en gang Jepp, men hadde jeg husket ordet hadde jeg nok klart å finne sangen selv ;-) Det var derfor jeg i et desperat forsøk prøvde å få hjelp her. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hvis du hadde husket ordet så hadde jeg tatt den med en gang Samme her Godt å høre at du fant låta. Jeg kan ikke fordra å ikke vite hvilken jeg musikk jeg hører på Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Ingen som finner min da.. holder på å rive ut håret fordi jeg ikke finner ut hvilken musikk det er Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Sorry. Jeg kikka på videoen nå.. Best bet for deg er vel å poste kommentar på videoen Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Noen som vet hva denne heter? Kan hende den bare ble laget til serien, men håper det finnes en egen sang en eller anne plass. Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Noen som vet hva denne heter? Kan hende den bare ble laget til serien, men håper det finnes en egen sang en eller anne plass. http://www.youtube.com/watch?v=xY2yMnzT0HE&feature=related Det er visst den fyren her! http://shaunbartlett.com/?tag=oppdrag-sognefjorden Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Da er den nok laga til seiren Takk skal du ha Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Noen som har snøring på hva den første (Techno) sangen i denne filmen heter? For jeg har lite peil.. http://www.youtube.com/watch?v=oTLCPAHbOTk DRIT I DET, FANT UT AV DET.. Den heter Where you wanna go. Endret 1. oktober 2012 av Plizket Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hei gutta. Jeg var på Seigmenkonsert på Hulen på søndag som var. 30.09. Noen andre her inne var kanskje det. Jeg er på jakt etter en sang de spilte omtrent midt i konserten. Jeg var på tiden både i baren og på toalettet og hørte dermed bare sangen fra bakgrunnen av. Men den skilte seg virkelig ut fra resten av sangene de spilte den kvelden. Den var spesiell og unik og minnet meg virkelig om en slags operaaktig sak. Jeg var til og med usikker på om det var Alex som sang, men jeg skal ikke påstå noe. Det var en ganske rolig og "treg" låt, men likevel overdrevent vakker. Virkelig, virkelig spesiell. Men jeg aner virkelig ikke hva den heter. Jeg har vært gjennom hver eneste låt de har på Spotify og jeg tror ikke det er den. Jeg snakket med en kar som jeg vet var der og han svarte "det var nok opera det", men har ikke hørt noe fra han siden. Har Seigmen en sang som heter Opera? What? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Noen av dere som husker "FLASHDANCE, UNTIL THE BREAK OF MORNING" fra GTA VC ? Jeg finner den ikke Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Noen av dere som husker "FLASHDANCE, UNTIL THE BREAK OF MORNING" fra GTA VC ? Jeg finner den ikke Dette er mest sannsynlig ikke den du er på utkikk etter, men den tekstlinja du posta er omtrent tatt rett ut av denne sangen. http://www.youtube.com/watch?v=tw9iN9x48w4 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Noen av dere som husker "FLASHDANCE, UNTIL THE BREAK OF MORNING" fra GTA VC ? Jeg finner den ikke Slå deg løs! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hei gutta. Jeg var på Seigmenkonsert på Hulen på søndag som var. 30.09. Noen andre her inne var kanskje det. Jeg er på jakt etter en sang de spilte omtrent midt i konserten. Jeg var på tiden både i baren og på toalettet og hørte dermed bare sangen fra bakgrunnen av. Men den skilte seg virkelig ut fra resten av sangene de spilte den kvelden. Den var spesiell og unik og minnet meg virkelig om en slags operaaktig sak. Jeg var til og med usikker på om det var Alex som sang, men jeg skal ikke påstå noe. Det var en ganske rolig og "treg" låt, men likevel overdrevent vakker. Virkelig, virkelig spesiell. Men jeg aner virkelig ikke hva den heter. Jeg har vært gjennom hver eneste låt de har på Spotify og jeg tror ikke det er den. Jeg snakket med en kar som jeg vet var der og han svarte "det var nok opera det", men har ikke hørt noe fra han siden. Har Seigmen en sang som heter Opera? What? Send en PM til brukeren Datasmurf her inne. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Noen av dere som husker "FLASHDANCE, UNTIL THE BREAK OF MORNING" fra GTA VC ? Jeg finner den ikke Er ikke Dance hall days med wang chung du mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå