TMB Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KR0EHW6IpSw Hva heter sangen ved 1.33 (gandalf)? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 På Viasat4 vises det for tiden en reklame for "Will Smith Weekend". Noen som vet hva sangen på denne heter? Lenke til kommentar
kretuk Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Hørte en sang en dag, noe nymotens hip-hop, med noe samme refreng som "Nneka - Heartbeat". Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Slags pop/rock, synest å huske at sjangeren minnest om killers etc..Kan se får meg at den kan ha blitt brukt i samband med premier league etc themes eller en slags reklame på tv. Hm ... Hørtes det amerikansk eller britisk ut? Hva med The Wombats? Jeg vet at de er brukt i reklamer. 1 Lenke til kommentar
evable Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Slags pop/rock, synest å huske at sjangeren minnest om killers etc..Kan se får meg at den kan ha blitt brukt i samband med premier league etc themes eller en slags reklame på tv. Hm ... Hørtes det amerikansk eller britisk ut? Hva med The Wombats? Jeg vet at de er brukt i reklamer. Fant ut idag at de var norske, var en som lurte på nett det samme og han visste at det var et norskt band! Men finner fortsatt lite utav det... Masse takk for hjelpen uansett resultat! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Slags pop/rock, synest å huske at sjangeren minnest om killers etc..Kan se får meg at den kan ha blitt brukt i samband med premier league etc themes eller en slags reklame på tv. Hm ... Hørtes det amerikansk eller britisk ut? Hva med The Wombats? Jeg vet at de er brukt i reklamer. Fant ut idag at de var norske, var en som lurte på nett det samme og han visste at det var et norskt band! Men finner fortsatt lite utav det... Masse takk for hjelpen uansett resultat! Endret 9. september 2012 av untouch4ble 1 Lenke til kommentar
evable Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Slags pop/rock, synest å huske at sjangeren minnest om killers etc..Kan se får meg at den kan ha blitt brukt i samband med premier league etc themes eller en slags reklame på tv. Hm ... Hørtes det amerikansk eller britisk ut? Hva med The Wombats? Jeg vet at de er brukt i reklamer. Fant ut idag at de var norske, var en som lurte på nett det samme og han visste at det var et norskt band! Men finner fortsatt lite utav det... Masse takk for hjelpen uansett resultat! Masse takk for all hjelp Dette var helt korrekt! Kjent fra tour de france som sistnevnt i reklame.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hva heter den nye sangen som bruker en del fra Apache av The Shadows? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hva heter den nye sangen som bruker en del fra Apache av The Shadows? Jeg vet ikke om du finner den, men du kan sjekke listen over samples på Wikipedia. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg vet ikke om du finner den, men du kan sjekke listen over samples på Wikipedia. Takk for forslaget, men jeg fant den ikke. Lenke til kommentar
kineg Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Noen som aner hva det klassiske stykket som spilles i traileren for og filmen Kon Tiki (2012)? http://www.youtube.com/watch?v=527Qd5EdkEY (Starter ca rundt 0:30) Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Noen som aner hva det klassiske stykket som spilles i traileren for og filmen Kon Tiki (2012)? (Starter ca rundt 0:30) Jeg vil tro at det er en del av filmmusiken. Lenke til kommentar
N* Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 En av Kim Larsens låter har et refreng som høres slik ut: "PAKKA NED FRANSISCO!!". Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 ...som er helt umulig å identifisere! ARGH! Er det noen her inne som har kunnskap om denne? Tenker på sangen i midten. Finner ikkeno på den teksten jeg har fått med meg... trist! Noen, redd dagen min! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Sangen som brukes under reklamen til Forbindelser som begynner på Fem, noen som veit? Den instrumental "sangen" eller den med lyrics? Ihvertfall leter jeg etter navnet på den første - samme som ble brukt i "Chronicles of Rick Roll" traileren og den reklamen for programmet med de to nordmennene på sykkel. Er det jeg vil kalle for episk musikk. Jeg blir ihvertfall rørt av den. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Noen som vet hvilken sang det var som ble spilt av to ganger før The Killers gikk på scenen i Oslo? Indie inspirert sang Lenke til kommentar
CrewBoss Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hallais Jeg har desverre sykt lite info å komme med, men jeg håper allikavel noen kan hjelpe meg Låten er i grunn ganske rolig (tror jeg) og den har noe dubstep i seg. Det er en mannlig sanger og roper noe sånn som "ey!" eller lignende. Jeg hørte den en gang før sommeren, og glemte den. Men så dukket den opp i en episode av Forbindelser her i forrige uke. Episode 4,5 eller 6. Jeg har ikke muligheten til å gå inn å få sett episoden på nytt, så jeg kam ikke Shazaam'en, men jeg håper noen her kan hjelpe Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Noen som vet sangen som starter på 50 sec her? Den er ganske kjent men har aldri hørt noe navn. Klassiker er den å.. Stilig film også. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 http://www.youtube.com/watch?v=eBN4LmQSLiY&feature=plcp Noen som vet sangen som starter på 50 sec her? Den er ganske kjent men har aldri hørt noe navn. Klassiker er den å.. Stilig film også. top gun. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 takk skal du ha!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå