Camron Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Noen som vet hva introsangen til The OC heter? Den serien som gikk på tv3...Sangen begynner med pianospilling... Endret 9. oktober 2005 av Camron Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Noen som vet hva introsangen til The OC heter?Den serien som gikk på tv3...Sangen begynner med pianospilling... http://primetimetv.about.com/cs/lyrics/a/theoc.htm Lenke til kommentar
gustav Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Noen som vet hva introsangen til The OC heter?Den serien som gikk på tv3...Sangen begynner med pianospilling... California (Theme from OC) med Phantom Planet Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ok.. Trenger navnet på denne sangen, det er rock og jeg tror kanskje det er Tubronegro sin låt. Begynner sånn "Are you looking for some action, are you looking for some fun" eller "I am looking for some action, I am looking for some fun" Lenke til kommentar
gustav Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Ok.. Trenger navnet på denne sangen, det er rock og jeg tror kanskje det er Tubronegro sin låt. Begynner sånn "Are you looking for some action, are you looking for some fun" eller "I am looking for some action, I am looking for some fun" Kan det være "Are you ready (for some darkness)" du tenker på? I så fall er det ganske riktig Turbonegro fra Apocalypse Dudes Endret 9. oktober 2005 av gustav Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Noen som vet hva pianosangen som spilles i Microsoft reklamene heter? Har prøvd å sendt mail til Microsoft, uten hell. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 noen som veit hva introsangen til the 4400 heter? Amanda Abizaid - A place in time Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Ok.. Trenger navnet på denne sangen, det er rock og jeg tror kanskje det er Tubronegro sin låt. Begynner sånn "Are you looking for some action, are you looking for some fun" eller "I am looking for some action, I am looking for some fun" Kan det være "Are you ready (for some darkness)" du tenker på? I så fall er det ganske riktig Turbonegro fra Apocalypse Dudes Det kan stemme veldig bra egentlig!! Hehe Takk for at du fant det ut, selv med min sinnsykt dårlige forklaring.. Endret 9. oktober 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Var jo en av de beste forklaringene da. Søvv Lenke til kommentar
Ingvil Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 hei dere flinke folk. har to nøtter jeg håper noen kan knekke, for maaaaange har jeg spurt. here goes: nr.1 er en sang jeg trodde var Love sin, men har ikke funnet noen match, så det kan hende det ikke er dem. Men stilen ligner. Noe i teksten (jeg tror det er refrenget) går noe sånt: "her name was/is ....., and she dances on the stand" Nr 2 er en jeg så på tv i et program. Jeg innbiller meg at han synger noe sånt som "jag pratar inte lika bra svensk som dig, is that ok? is that ok?" Den første delen på svensk er jeg meget usikker på, men resten synger han garantert. Og han synger det flere ganger etter ulike setninger. Tror jeg nå.. Dessuten ser han som synger ut litt som han er fra... f.eks. iran? ja.. noe sånt kanskje. Og han hadde veeldig kort hår, men kanskje litt skjegg. eller ikke. da jeg så det på tv. og han sang i en oransj mikrofon. (...det hjalp sikkert veeldig å vite det... ) key. dett var dett. håper noen klarer det!! Hilsen ingvil PS. hvordan sletter man innlegg? ...har visst ..ehem.. klebbet litt.... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 hei dere flinke folk. har to nøtter jeg håper noen kan knekke, for maaaaange har jeg spurt. here goes: nr.1 er en sang jeg trodde var Love sin, men har ikke funnet noen match, så det kan hende det ikke er dem. Men stilen ligner. Noe i teksten (jeg tror det er refrenget) går noe sånt: "her name was/is ....., and she dances on the stand" Nr 2 er en jeg så på tv i et program. Jeg innbiller meg at han synger noe sånt som "jag pratar inte lika bra svensk som dig, is that ok? is that ok?" Den første delen på svensk er jeg meget usikker på, men resten synger han garantert. Og han synger det flere ganger etter ulike setninger. Tror jeg nå.. Dessuten ser han som synger ut litt som han er fra... f.eks. iran? ja.. noe sånt kanskje. Og han hadde veeldig kort hår, men kanskje litt skjegg. eller ikke. da jeg så det på tv. og han sang i en oransj mikrofon. (...det hjalp sikkert veeldig å vite det... ) key. dett var dett. håper noen klarer det!! Hilsen ingvil PS. hvordan sletter man innlegg? ...har visst ..ehem.. klebbet litt.... Hei, og velkommen til oss. Nummer en er nok "Rio" av Duran Duran. Toeren? Kanskje Mendez - "Is That OK"? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 hei dere flinke folk. har to nøtter jeg håper noen kan knekke, for maaaaange har jeg spurt. here goes: nr.1 er en sang jeg trodde var Love sin, men har ikke funnet noen match, så det kan hende det ikke er dem. Men stilen ligner. Noe i teksten (jeg tror det er refrenget) går noe sånt: "her name was/is ....., and she dances on the stand" Duran Duran - Rio? tror det er det ivaffal Lenke til kommentar
Ingvil Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 I'm very impressed! Tusen takk for hjelpen Dere er kjempegreie! Jeg har endelig fått sjelefred. Lenke til kommentar
Ingvil Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Denne er litt vanskelig tror jeg, men det er en sang jeg har lurt på lenge som jeg aldri finner De få gangene jeg hørte den var for en del år siden, det var en liten fransk gutt som sang på en slags Melodi Grand Prix jr eller noe....han var ca. 5-7 år gammel og var skikkelig nasjonahelt! Noen som husker? Sangen er "Dur Dur D'être Bébé" med en 4 år gammel beibi: Jordy fra 1992 Vet egentlig ikke om du har fått svar før, for jeg orker ikke å lese gjennom alle greiene, så jeg skriver det uansett i tilfelle Lenke til kommentar
maradona Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Noen som hvet hvilken sang som kommer når Jenna står på kanten av taket på Forrest Gump? Er muligens Jimi Hendrix. Hun stiller seg på kanten av taket og har på seg høye hæler og skal til og hoppe, men ombestemmer seg. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hva heter Frederic Chopins pianoverk som er samplet i Gazebos låt "I Like Chopin"? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Sangen som blir spilt i filmen Bully når "Heather" kjører Mustangen til "Ali", "Donny" sitter ved siden av og de skal hente "Cousin Derek". Det er enten pop that pussy, fuck that pussy eller begge delene. Hva heter sangen og hvilket band har den? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Sangen som blir spilt i filmen Bully når "Heather" kjører Mustangen til "Ali", "Donny" sitter ved siden av og de skal hente "Cousin Derek". Det er enten pop that pussy, fuck that pussy eller begge delene. Hva heter sangen og hvilket band har den? Det kan vel ikke være andre enn 2 Live Crews låt? EDIT: Jo, det kunne visst det. "Work Dat Pussy"Performed by Dillinger & Young Gotti Written by D. Arnaud, R. Brown, M. Dean Produced by Daz Dillenger & Mike Dean Courtesy of OCF Records Published by D.P.G. Musiq (BMI), Stanly-My (BMI), Still n That Water Endret 11. oktober 2005 av johnj Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg ville få navn på en Oasis sang jeg hørte ganske mange år siden. Alt jeg husker er at musikkvideoen er svart/hvitt. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg ville få navn på en Oasis sang jeg hørte ganske mange år siden.Alt jeg husker er at musikkvideoen er svart/hvitt. Noen som kan hjelpe? Wonder Wall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå