Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok.. Trenger navnet på denne sangen, det er rock og jeg tror kanskje det er Tubronegro sin låt.

 

Begynner sånn

"Are you looking for some action, are you looking for some fun"

eller

"I am looking for some action, I am looking for some fun"

Kan det være "Are you ready (for some darkness)" du tenker på?

I så fall er det ganske riktig Turbonegro fra Apocalypse Dudes

Endret av gustav
Lenke til kommentar
Ok.. Trenger navnet på denne sangen, det er rock og jeg tror kanskje det er Tubronegro sin låt.

 

Begynner sånn

"Are you looking for some action, are you looking for some fun"

eller

"I am looking for some action, I am looking for some fun"

Kan det være "Are you ready (for some darkness)" du tenker på?

I så fall er det ganske riktig Turbonegro fra Apocalypse Dudes

Det kan stemme veldig bra egentlig!! ;) Hehe

Takk for at du fant det ut, selv med min sinnsykt dårlige forklaring.. :p

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

hei dere flinke folk.

 

har to nøtter jeg håper noen kan knekke, for maaaaange har jeg spurt.

 

here goes: nr.1 er en sang jeg trodde var Love sin, men har ikke funnet noen match, så det kan hende det ikke er dem. Men stilen ligner. Noe i teksten (jeg tror det er refrenget) går noe sånt: "her name was/is ....., and she dances on the stand"

 

Nr 2 er en jeg så på tv i et program. Jeg innbiller meg at han synger noe sånt som "jag pratar inte lika bra svensk som dig, is that ok? is that ok?" Den første delen på svensk er jeg meget usikker på, men resten synger han garantert. Og han synger det flere ganger etter ulike setninger. Tror jeg nå.. Dessuten ser han som synger ut litt som han er fra... f.eks. iran? ja.. noe sånt kanskje. Og han hadde veeldig kort hår, men kanskje litt skjegg. eller ikke. da jeg så det på tv. og han sang i en oransj mikrofon. (...det hjalp sikkert veeldig å vite det... :blush: )

 

key. dett var dett. håper noen klarer det!! :)

 

Hilsen ingvil

 

PS. hvordan sletter man innlegg? ...har visst ..ehem.. klebbet litt.... :innocent:

Lenke til kommentar
hei dere flinke folk.

 

har to nøtter jeg håper noen kan knekke, for maaaaange har jeg spurt.

 

here goes: nr.1 er en sang jeg trodde var Love sin, men har ikke funnet noen match, så det kan hende det ikke er dem. Men stilen ligner. Noe i teksten (jeg tror det er refrenget) går noe sånt: "her name was/is ....., and she dances on the stand"

 

Nr 2 er en jeg så på tv i et program. Jeg innbiller meg at han synger noe sånt som "jag pratar inte lika bra svensk som dig, is that ok? is that ok?" Den første delen på svensk er jeg meget usikker på, men resten synger han garantert. Og han synger det flere ganger etter ulike setninger. Tror jeg nå.. Dessuten ser han som synger ut litt som han er fra... f.eks. iran? ja.. noe sånt kanskje. Og han hadde veeldig kort hår, men kanskje litt skjegg. eller ikke. da jeg så det på tv. og han sang i en oransj mikrofon. (...det hjalp sikkert veeldig å vite det... :blush: )

 

key. dett var dett. håper noen klarer det!! :)

 

Hilsen ingvil

 

PS. hvordan sletter man innlegg? ...har visst ..ehem.. klebbet litt.... :innocent:

Hei, og velkommen til oss. :)

 

Nummer en er nok "Rio" av Duran Duran.

 

Toeren? Kanskje Mendez - "Is That OK"? :)

Lenke til kommentar
hei dere flinke folk.

 

har to nøtter jeg håper noen kan knekke, for maaaaange har jeg spurt.

 

here goes: nr.1 er en sang jeg trodde var Love sin, men har ikke funnet noen match, så det kan hende det ikke er dem. Men stilen ligner. Noe i teksten (jeg tror det er refrenget) går noe sånt: "her name was/is ....., and she dances on the stand"

Duran Duran - Rio? :hmm: tror det er det ivaffal

Lenke til kommentar
Denne er litt vanskelig tror jeg, men det er en sang jeg har lurt på lenge som jeg aldri finner :p De få gangene jeg hørte den var for en del år siden, det var en liten fransk gutt som sang på en slags Melodi Grand Prix jr eller noe....han var ca. 5-7 år gammel og var skikkelig nasjonahelt! Noen som husker?

 

Sangen er "Dur Dur D'être Bébé" med en 4 år gammel beibi: Jordy fra 1992

 

Vet egentlig ikke om du har fått svar før, for jeg orker ikke å lese gjennom alle greiene, så jeg skriver det uansett i tilfelle :)

Lenke til kommentar
Sangen som blir spilt i filmen Bully når "Heather" kjører Mustangen til "Ali", "Donny" sitter ved siden av og de skal hente "Cousin Derek".

 

Det er enten pop that pussy, fuck that pussy eller begge delene.

 

Hva heter sangen og hvilket band har den?

Det kan vel ikke være andre enn 2 Live Crews låt?

 

EDIT: Jo, det kunne visst det.

 

"Work Dat Pussy"

Performed by Dillinger & Young Gotti

Written by D. Arnaud, R. Brown, M. Dean

Produced by Daz Dillenger & Mike Dean

Courtesy of OCF Records

Published by D.P.G. Musiq (BMI), Stanly-My (BMI), Still n That Water

Endret av johnj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...