Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var nylig i Bulgaria og da hørte jeg en litt catchy dance sang, desverre er det eneste jeg fikk med meg at det er noe "Istanbul Istanbul" i refrenget, jeg tror det var Istanbul men er ikke 100% sikker, sangen var forøvrig ganske lik i utførelse som en annen sang jeg har hørt før, fikk heller ikke med meg om sangen var fra Bulgaria.

Litt lite å gå på dette men håper noen kan hjelpe for det.

Det kan være en eller annen remix av denne sangen?

Lenke til kommentar

Var nylig i Bulgaria og da hørte jeg en litt catchy dance sang, desverre er det eneste jeg fikk med meg at det er noe "Istanbul Istanbul" i refrenget, jeg tror det var Istanbul men er ikke 100% sikker, sangen var forøvrig ganske lik i utførelse som en annen sang jeg har hørt før, fikk heller ikke med meg om sangen var fra Bulgaria.

Litt lite å gå på dette men håper noen kan hjelpe for det.

Det kan være en eller annen remix av denne sangen?

tror ikke det, skal ikke si det 100% sikker men mener det var "Istanbul Istanbul" altså ganger i refrenget, sangen var en typisk dance låt.

Lenke til kommentar

Min søster lurer på en sang som skal høres ut som "en blanding av Bomfunk MCs og Daft Punk" med folk i klovnesminke i musikkvideoen. Skal visst ikke være ICP.

Hehe, hun har ikke sett på en video av DJ BL3ND da kanskje? :!:

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken sang dette er?

Her er det jeg klarte å tyde fra teksten (vet ikke om det er helt riktig):

...you broke my heart from time to time

but that doesn't stop me wishing you called

[...]

if I was your girl you would see if you where my boy

[...]

you'be wishing for a brighter day, dreaming of a brighter day

I swear I never knew what love could do, until the time I start falling in love with you

I thought it would be all so simple but, [...]

[...]

i regret never putting myself on the line [...]

ukjent-artist-ukjent-tittel-uferdig.mp3

Endret av Warz
Lenke til kommentar

Jeg husker for 6-7 år siden når jeg råna rundt med bilen og hadde mye bass (haha, artige tider husker jeg nu), men til saken. Husker jeg hadde en dunke sang hvor han noen ganger sa "Roll the dice" ellers var det mye techno i den sangen...

Plz, minner skikkelig på råne tiden :p

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken sang dette er?

Det er et par ting ved uttalen som gjør meg overbevist om at det er ei afroamerikansk dame som synger.

Hmm, ikke det jeg hadde forestilt meg, synes selv den minner litt om Selah Sue. Rart at denne er så vanskelig å oppdrive. Takk for innspill, blir spennende å se om denne kan løses.

EDIT: Jeg søkte nå igjen på deler av teksten og der fant jeg jammen en nyere kommentar på facebook hvor en annen lurte på hvilken sang dette var!

(Bob Bradley, Matt Sanchez, Sarah Wassall - Brighter Day) Endret av Warz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...