1915 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=pRKZMMUj9Pg&feature=related hva heter hun som synger sammen med dem? ingen? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=pRKZMMUj9Pg&feature=related hva heter hun som synger sammen med dem? Hun heter , men hun lipsyncer bare til det som Etta James originalt sang, som nå Avicii og Flo Rida har samplet. Endret 14. august 2012 av Coffey 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Var nylig i Bulgaria og da hørte jeg en litt catchy dance sang, desverre er det eneste jeg fikk med meg at det er noe "Istanbul Istanbul" i refrenget, jeg tror det var Istanbul men er ikke 100% sikker, sangen var forøvrig ganske lik i utførelse som en annen sang jeg har hørt før, fikk heller ikke med meg om sangen var fra Bulgaria. Litt lite å gå på dette men håper noen kan hjelpe for det. Det kan være en eller annen remix av denne sangen? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Noen trance folk som kjenner igjen disse? ukjent 1.mp3 og ukjent 2.mp3 Edit: Mikset av Markus Schulz, men ikke produsert tror jeg. Fant ikke noe treff med en lett titt på playlisten for GDJB. Mini-bump! Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Fant den: Endret 12. august 2012 av Marbyz Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Var nylig i Bulgaria og da hørte jeg en litt catchy dance sang, desverre er det eneste jeg fikk med meg at det er noe "Istanbul Istanbul" i refrenget, jeg tror det var Istanbul men er ikke 100% sikker, sangen var forøvrig ganske lik i utførelse som en annen sang jeg har hørt før, fikk heller ikke med meg om sangen var fra Bulgaria. Litt lite å gå på dette men håper noen kan hjelpe for det. Det kan være en eller annen remix av denne sangen? tror ikke det, skal ikke si det 100% sikker men mener det var "Istanbul Istanbul" altså ganger i refrenget, sangen var en typisk dance låt. Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Noen som vet navnet på sangen i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Min søster lurer på en sang som skal høres ut som "en blanding av Bomfunk MCs og Daft Punk" med folk i klovnesminke i musikkvideoen. Skal visst ikke være ICP. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Min søster lurer på en sang som skal høres ut som "en blanding av Bomfunk MCs og Daft Punk" med folk i klovnesminke i musikkvideoen. Skal visst ikke være ICP. Hehe, hun har ikke sett på en video av DJ BL3ND da kanskje? :!: Endret 13. august 2012 av TMB Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Nei, ikke det. Nå er beskrivelsen moderert til "Gorillaz/Bomfunk MC". Skal visst ha vært en nokså stor hit. Fortsatt med klovner i videoen. Endret 13. august 2012 av Isbilen Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Nei, ikke det. Nå er beskrivelsen moderert til "Gorillaz/Bomfunk MC". Skal visst ha vært en nokså stor hit. Fortsatt med klovner i videoen. Chemical Brothers - Galvanize? 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Bingo. Hilser og takker. Endret 13. august 2012 av Isbilen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Qh8MpW5mLmU&feature=player_embedded Noen som vet navnet på sangen i bakgrunnen? Endret 14. august 2012 av Coffey Lenke til kommentar
JRL Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 2 timer compilation av house sanger, uten track list så, jeg prøver meg her, kanskje noen kjenner igjen noen av sangene. http://www.youtube.com/watch?v=ztJfAE5C9Hs&feature=related Jeg er ute etter sangen som spilles ved 34 min (høres ut som det er Morpheus sin samtale med Neo i the matrix 1 som er mixet til en house beat) og 1:24:10 Lenke til kommentar
Warz Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Noen som vet hvilken sang dette er? Her er det jeg klarte å tyde fra teksten (vet ikke om det er helt riktig): ...you broke my heart from time to time but that doesn't stop me wishing you called [...] if I was your girl you would see if you where my boy [...] you'be wishing for a brighter day, dreaming of a brighter day I swear I never knew what love could do, until the time I start falling in love with you I thought it would be all so simple but, [...] [...] i regret never putting myself on the line [...] ukjent-artist-ukjent-tittel-uferdig.mp3 Endret 15. august 2012 av Warz Lenke til kommentar
torturi Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg husker for 6-7 år siden når jeg råna rundt med bilen og hadde mye bass (haha, artige tider husker jeg nu), men til saken. Husker jeg hadde en dunke sang hvor han noen ganger sa "Roll the dice" ellers var det mye techno i den sangen... Plz, minner skikkelig på råne tiden Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Noen som vet bakgrunnsmusikken her, er fra MTVs guy code... Endret 16. august 2012 av Cookie1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Noen som vet bakgrunnsmusikken her, er fra MTVs guy code... Den linken fungerer ikke. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Noen som vet hvilken sang dette er? Det er et par ting ved uttalen som gjør meg overbevist om at det er ei afroamerikansk dame som synger. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Noen som vet hvilken sang dette er? Det er et par ting ved uttalen som gjør meg overbevist om at det er ei afroamerikansk dame som synger. Hmm, ikke det jeg hadde forestilt meg, synes selv den minner litt om Selah Sue. Rart at denne er så vanskelig å oppdrive. Takk for innspill, blir spennende å se om denne kan løses. EDIT: Jeg søkte nå igjen på deler av teksten og der fant jeg jammen en nyere kommentar på facebook hvor en annen lurte på hvilken sang dette var! (Bob Bradley, Matt Sanchez, Sarah Wassall - Brighter Day) Endret 18. august 2012 av Warz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå