diversity Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 OT: Noen som vet hvor den sangen fra en av de siste episodene i sesong 1 er.. Er bare en melodi, helt rolig. Den ble lagt ut i sesong 1 diskusjonspost. Er det Lost det er snakk om? hehe.. ja.. glemte visst å ta det med Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hørt den på Kanal24 et par ganger. Aner ikke hvem det er, en dame som synger, litt rocka riff synger bl.a. I've only got one wish.. elns. De sa ikke noe om hvem det var før sangen og etter var det reklame Noen som kan hjelpe meg tro. Sier ifra hvis jeg husker litt mer av teksten Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 OT: Noen som vet hvor den sangen fra en av de siste episodene i sesong 1 er.. Er bare en melodi, helt rolig. Den ble lagt ut i sesong 1 diskusjonspost. Hvis det er den sangen som spilles blant annet når Boone dør, så er den laget spesielt for serien, og har vel bare fått navnet LOST - Do No Harm. Av den enkle grunn at det var navnet på episoden. Den ligger på nettet et sted tror jeg. Den gjorde det hvertfall før. Men husker dessverre ikke hvor. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Noen som vet hva noen av disse heter? Sang 1 Sang 2 Den siste er litt vanskelig å høre kanskje Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Noen som vet hva noen av disse heter? Sang 1 Sang 2 Den siste er litt vanskelig å høre kanskje På slutten av den siste er det en liten bit av Faithless - Insomnia. Ellers vet jeg ikke hva resten heter... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hva heter sangen som er i starten av episode en i Lost sesong to? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hva heter sangen som er i starten av episode en i Lost sesong to? http://www.have-dog.com/lost/ Mama Cass Elliot - "Make Your Own Kind of Music" er svart på tidligere i tråden Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 pappa spurte meg i går.. "Hva heter den sangen harald spilte i går?, den med en litt sånn tøff gitarintro?" (fra senkveld seff) Men jeg så ikke på, andre som kan tenke seg hvilken sang det var? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 pappa spurte meg i går.. "Hva heter den sangen harald spilte i går?, den med en litt sånn tøff gitarintro?" (fra senkveld seff) Men jeg så ikke på, andre som kan tenke seg hvilken sang det var? Det Harald spilte, var bare noe tull han hadde funnet opp selv tror jeg. Det var på norsk, elendig tekst Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hvilken sang er dette?? http://home.no.net/thomie/unknown_sample.wma Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hvilken sang er dette?? http://home.no.net/thomie/unknown_sample.wma Dune - Million Miles Away From Home Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hørtes mer ut som No Talent At All - I suck Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Neppe, jeg kan den sangen der Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Neppe, jeg kan den sangen der Jepp, du har rett Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg bare framla mitt hat mot slikt tull i skjulte former. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 hva heter den nye sangen til aha? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 hva heter den nye sangen til aha? Celice Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Noen som har hørt attentiongrabber2k5? De brukte den på Newbie-LAN når noe skulle skje på scenen. Og den passer navnet sitt perfekt. Men er det noen som vet hvem som har laget den? Den er dritrå! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 noen som veit hva introsangen til the 4400 heter? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 noen som veit hva introsangen til the 4400 heter? http://www.skyone.co.uk/SKYONEFORUM/ShowPo...px?PostID=11530 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå