Teds Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Noen som vet hva den fine sangen som spilles på p3 heter? Sjekket spillelistene til P3? Ut i fra tidspunktet: Islands - Cazadores (?) Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Lars Vaular og Sondre Lerche - Øynene Lukket tenker jeg kanskje det er. Nei, var mer i myk Kaizers-aktig stil mener jeg. Men den var ganske fin og da. Jeg antok at det var en låt på stavangersk/bergensk når du nevnte Kaizers. Var det det? Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Noen som vet hvilken sang Viasat 4 bruker i reklamene for Clint Eastwood-filmene? Edit: Fant det ut. Eagles of Death Metal - I Want You So Hard (Boy's Bad News) Endret 25. mai 2012 av sebbur Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Noen som vet hvilken sang dette er? Refrenget går sånn ''china , china'' eller hvordan det staves.. Tror også sangen er på norsk .. Håper det er hjelp nok ^^ Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Hvilen sang er dette Lenke til kommentar
eveant Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Det er en miks av "Call me maybe" og "eurodancer" laget av DJSqaug og DJDanny. Den er faktisk dritkul. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Såklart er dette russisk. Men er det noen som vet om oversettelse/lyrics ? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Hva heter sangen i KIWI reklamen om grillmat som går over skjermen ? Takk! Lenke til kommentar
foorex Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Hei! Leter etter en sang som går på spansk/latin. Den er en del brukt i salsa og er ganske ny, iallefall nyere enn 2006 tror jeg. Sangen er ganske fengende og ganske mange har hørt den før tror jeg, det er ikke noe marc anthony eller michael telo eller så nytt. Håper noen vet noe. Xtreme - Te Extrano Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Hva heter sangen i KIWI reklamen om grillmat som går over skjermen ? Takk! N.E.R.D. - You Know What Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Noen som vet hvilken sang dette er? Refrenget går sånn ''china , china'' eller hvordan det staves.. Tror også sangen er på norsk .. Håper det er hjelp nok ^^ Ingen som vet ? Lenke til kommentar
N* Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Det er en remix av On The Floor med Jennifer Lopez. Det er flere menn, eller en mann som synger. Kan minne om en fotballåt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Vær snill å hjelp meg! How I Met Your Mother, sesong 5, episode 14 - perfect week. Gjennom hele episoden (bl.a. helt i begynnelsen) spilles det en sang på gitar. Hva heter den? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Det er en remix av On The Floor med Jennifer Lopez. Det er flere menn, eller en mann som synger. Kan minne om en fotballåt. This? Lenke til kommentar
kaje Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvilken sang er det i den nye the mentalist reklamen på tv3? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen som vet hvor jeg kan finne "vad har ni lagt i møssan av Elisabeth Andreassen? Den som ble fremført på Torsdagskveld fra Nydalen for noen sesonger tilbake. Skulle gjerne ha hatt instrumentalen til den. http://www.youtube.com/watch?v=fmhmE3mT9Ho Lenke til kommentar
jevli Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen som kan forklare meg hva denne sangen fra Wheeler Dealers sesong 1 heter? Synes den er så fabelaktig chill http://www.tempfiles.net/download/201205/245889/Wheeler-dealers-drums.html Lenke til kommentar
N* Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Det er en remix av On The Floor med Jennifer Lopez. Det er flere menn, eller en mann som synger. Kan minne om en fotballåt. This? http://www.youtube.com/watch?v=lRWqYR3e7xE Nei det var ikke den. Men takk likevel. Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Det er da en sang som jeg hørte for noen år siden som jeg går å nynner på, men aner ikke hvilken det er. Det er 4-5 år siden jeg hørte den, og det eneste jeg husker av teksten er "hatti fnatti" Sangen var på et ukjent språk, hadde litt rask rytme, synger av en mann. Mer enn det husker jeg ikke. Men er det noen som har noe som helst anelse? Hadde vært konge hvis noen fant det ut =D Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Jeg leter etter en sang jeg så på youtube for litt siden. Den faller vel under elektronika sjangeren, selv om det er en relativt rask takt konstant igjennom hele sangen. I bakgrunnen høres en damestemme som høres litt maskin aktig ut. Hun repeterer noe som: buy it, use it, like it osv. Jeg tror musikkvideoen er mer kjent en sangen i dette tilfellet. På vidoen springer en asiatisk mann rundt i en by, han springer hele tiden og det er vel på mange måter et slags kritisk blikk på forbrukersamfunnet (han stopper ikke, og det hele virker rimelig hektisk). Når han springer rundt, kjøper han ting som brus på mcdonalds osv. Vinkelen er filmet med et såkalt snorricam oppsett, slik at mannen hele tiden er i bildet i det han springer rundt. Jeg kan huske at han etterhvert kjøper klær og bytter i løpet av vidoen. Til slutt mister han vel alle klærne og springer rundt naken vist jeg ikke husker feil. . Jeg finner ikke vidoen på youtube, selv om jeg har søkt lenge etter disse kriteriene. Må vel ha artistnavnet eller navnet på selve sangen. Håper noen har sett den samme merkelige vidoen jeg prater om, den er rimelig interessant . Endret 30. mai 2012 av ekl1tz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå