TMB Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hva mener du med "bon jovi"-effekten? Husker du noe fra rytme/tekst osv? Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hva mener du med "bon jovi"-effekten? Husker du noe fra rytme/tekst osv? Tror han mener talk box/vocoder eller hva det heter. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Fant den Endret 5. mai 2012 av Julenissen! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Mellom programmene på P3 kjører de noen former for programreklame/vignett for andre programmer på P3. Disse snuttene er vanligvis mange korte musikklipp klippet etter hverandre med noe prating oppå. Forrige helg (etter Radioresepsjonen) bet jeg meg merke i én av låtene som var klippet inn: en lys/hylende syre-trance-låt, hvor det gaules "raise me" eller "praise me" eller noe helt annet. Ikke noen ny låt. Kanskje en klassiker. Det er sikkert et veldig dypt kast, men er det noen som kjenner igjen beskrivelsen eller vet navn på låt eller artist? Lenke til kommentar
Frostrøyk Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) ... Endret 7. mai 2012 av Frostrøyk Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Mellom programmene på P3 kjører de noen former for programreklame/vignett for andre programmer på P3. Disse snuttene er vanligvis mange korte musikklipp klippet etter hverandre med noe prating oppå. Forrige helg (etter Radioresepsjonen) bet jeg meg merke i én av låtene som var klippet inn: en lys/hylende syre-trance-låt, hvor det gaules "raise me" eller "praise me" eller noe helt annet. Ikke noen ny låt. Kanskje en klassiker. Det er sikkert et veldig dypt kast, men er det noen som kjenner igjen beskrivelsen eller vet navn på låt eller artist? Babylon Zoo - Spaceman 1 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Mellom programmene på P3 kjører de noen former for programreklame/vignett for andre programmer på P3. Disse snuttene er vanligvis mange korte musikklipp klippet etter hverandre med noe prating oppå. Forrige helg (etter Radioresepsjonen) bet jeg meg merke i én av låtene som var klippet inn: en lys/hylende syre-trance-låt, hvor det gaules "raise me" eller "praise me" eller noe helt annet. Ikke noen ny låt. Kanskje en klassiker. Det er sikkert et veldig dypt kast, men er det noen som kjenner igjen beskrivelsen eller vet navn på låt eller artist? Babylon Zoo - Spaceman Elsker deg! Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Noen som vet hva sangen som spilles av på Viasat Sport heter? Tenker på den franske sangen som spilles av under reklamen av Ligue 1 og 2. Lenke til kommentar
Ante85 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hei. Jeg er på leting etter en sang som jeg ikke husker teksten på, bare musikkvideoen. Den er ca '90-tallet, første del eller midten. Jeg mener det er en mann som synger, men i musikkvideoen er det en dame med mørkt langt hår og hvit lang kjole som løper. Etter henne kommer noen på stylter som er kledd ut som en figur med stort hode. De befinner seg i en stor hage, og hvis jeg ikke husker feil er det vinter/snø på bakken. Noen tips? Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) . Endret 5. januar 2014 av Hopsing Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Noen som har ideer hvilken sang det er som som går mellom 4:25 og 4:45? http://www.vgtv.no/#!id=45533 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hørte denne sangen overalt på landstreffet.. Ubrukelig kvalitet på lyd, og kort klipp.. Håper dere kan hjelpe! EDIT, fikk ikke lastet opp lydklipp, her er en film jeg fant! 1 Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hørte denne sangen overalt på landstreffet.. Ubrukelig kvalitet på lyd, og kort klipp.. Håper dere kan hjelpe! EDIT, fikk ikke lastet opp lydklipp, her er en film jeg fant! Det spørs hva du er ute etter. Det er i alle fall innslag av River of Babylon med Bonny M. Håper det er til hjelp..... Lenke til kommentar
sleden Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 det er en populær sang de spiller ofte på radio norge med ei dame som har veldig lys stemme. jeg tror det må være en kineser eller noe sånt kan dere tenke dere hva sangen heter? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Mange gjengangere på Radio Norge, her er noen forslag: Er den ny eller gammel? Type sang, pop eller rock? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 det er en populær sang de spiller ofte på radio norge med ei dame som har veldig lys stemme. jeg tror det må være en kineser eller noe sånt kan dere tenke dere hva sangen heter? Kate Bush - Wuthering Heights eller Babooskha? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 det er en populær sang de spiller ofte på radio norge med ei dame som har veldig lys stemme. jeg tror det må være en kineser eller noe sånt kan dere tenke dere hva sangen heter? Lenke til kommentar
sleden Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 ja det var kate bush haha var sikker på at det var noe asiatisk med den stemmen men der tok jeg kraftig feil takker Lenke til kommentar
andri2 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Sangen begynner på 1:30 og jeg vet den er fra en tv serie/film jeg har sett om villmarken, kanskje Lars Monsen? Om noen har link eller navn hadde jeg satt pris på det! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 http://www.vgtv.no/#!id=52761 Noen som vet hva sangen som starter på 1:38 heter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå