stizzen Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Utrolig dårlig forklaring, men jeg hørte en sang her i helga, problemet er at jeg bare husker melodien, men ikke noe særlig av teksten. Det er en mann som synger (litt lys stemme, om jeg ikke husker feil) og det er en gladsang. Det eneste jeg husker fra teksten er: "girl I wanna see ya [...blablabla] down in mexico", eller noe i den duren. Som sagt, veldig dårlig forklaring, men det er det eneste jeg husker av teksten etter en litt fuktig kveld Endret 16. april 2012 av stizzen Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Utrolig dårlig forklaring, men jeg hørte en sang her i helga, problemet er at jeg bare husker melodien, men ikke noe særlig av teksten. Det er en mann som synger (litt lys stemme, om jeg ikke husker feil) og det er en gladsang. Det eneste jeg husker fra teksten er: "girl I wanna see ya [...blablabla] down in mexico", eller noe i den duren. Som sagt, veldig dårlig forklaring, men det er det eneste jeg husker av teksten etter en litt fuktig kveld Kan det være Kokomo? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Er dessverre ikke den Tror sangen egentlig er relativt ny, også er det litt mer liv i den, sånn gladsang/sommersang - ish Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Det er filmmusikken til filmen Requiem for a Dream http://en.wikipedia....eam_(soundtrack) Selve sangen heter vel Lux Aeterna etter hva jeg husker EDIT: Sorry, så først nå at noen hadde svart En annen ting: TV3 har en egenreklame for TV-serier kalt "Seriefavoritter". Hva heter den sangen de bruker. Reklamen kan sees her (men jeg får ikke lyd...) Endret 16. april 2012 av newman221 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Prøver igjen. Noen som vet hva denne sangen heter (vedlegget). Har hatt melodien i hodet i årevis. Jeg viste det til en venninne som også dro kjensel på melodien, men heller ikke hun viste hvilken sang det er. Tar jeg ikke helt feil, er sangen i omtrent samme sjanger som Tror sangen er fra rundt 2000, +/- noen år.sang.mp3 Og forresten, det er ikke Cascada - Everytime We Touch, eller Limahl - Never ending story. Og der fant jeg ut hvilke sang det var gitt! E-Type med Africa. http://www.youtube.com/watch?v=NT4XqVJXAkQ&feature=related Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) En annen ting: TV3 har en egenreklame for TV-serier kalt "Seriefavoritter". Hva heter den sangen de bruker. Reklamen kan sees her (men jeg får ikke lyd...) Pascale Salkin - I Sing. Endret 17. april 2012 av Βlur 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 En annen ting: TV3 har en egenreklame for TV-serier kalt "Seriefavoritter". Hva heter den sangen de bruker. Reklamen kan sees her (men jeg får ikke lyd...) Pascale Salkin - I Sing. Takketakk. Noen sanger blir man bare gla i å høre på avogtil. Dessverre var denne sangen litt bedre på reklame enn i virkeligheten. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Utrolig dårlig forklaring, men jeg hørte en sang her i helga, problemet er at jeg bare husker melodien, men ikke noe særlig av teksten. Det er en mann som synger (litt lys stemme, om jeg ikke husker feil) og det er en gladsang. Det eneste jeg husker fra teksten er: "girl I wanna see ya [...blablabla] down in mexico", eller noe i den duren. Som sagt, veldig dårlig forklaring, men det er det eneste jeg husker av teksten etter en litt fuktig kveld BOB - so good. Satt å hørte den på radioen i det jeg leste innlegget ditt Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Prøver å finne en låt hvor fyren roper "This is MY way" i refrenget. Er en techno'ish-låt, og det høres fryktelig ut som en Scooter-låt, men jeg finner ikke noe ID/navn på låten! Noen som vet? Hørte den på radio nå nettopp. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hvilken radiokanal ? Lenke til kommentar
Gåvekk123 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Noen som kan navnet på denne sangen? du hører ikke mye av sangen men.. Hører nok mest av sangen fra 1:16 til 1:30 http://www.youtube.com/watch?v=oNrxDVocxvE&feature=related Endret 18. april 2012 av Gronlund Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Liknet litt på nerd -lapdance. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hvilken radiokanal ? We Are One / Technobase.fm Radio. Ikke listet de det opp på tracklisten heller.. :/ Finnes det sider hvor en kan scanne etter lyrics? F.eks om jeg skriver "This is my way" så finner den låter med det i teksten? Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 En annen låt... Det er en tysk låt (trance'ish) hvor de bruker ordet "autobahn" en god del. Er en ganske fresh låt, vil jeg tro.. Er IKKE Kraftwerk - Autobahn, nei. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 noen som vet navnet på sangen som spilles fra 32:20 i paradise hotel episode 22? Prøvd soundhound og googlet som en gærning, men finner den ikke! Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Prøver å finne en låt hvor fyren roper "This is MY way" i refrenget. Er en techno'ish-låt, og det høres fryktelig ut som en Scooter-låt, men jeg finner ikke noe ID/navn på låten! Noen som vet? Hørte den på radio nå nettopp. Scooter - Behind the Cow? Han synger "This is my way" i den sangen. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Leiter etter en 5-10 år gammel sang. Mener det var rock, men det jeg husker best var at musikkvideoen bestod av små dukker som stod på skateboard, mulig det var disse fingerboard greiene, jeg husker ikke. Men musikkvideoen gikk på TV (Z-TV) for en del år siden. husker desverre ikke mye mer.. tusen takk for hjelp! Lenke til kommentar
ctx Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hva heter sangen i denne editen? http://www.newschoolers.com/watch/453742.0/Reminiscing-with-Tim?c=11&o=3&t=2 Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Prøver å finne en låt hvor fyren roper "This is MY way" i refrenget. Er en techno'ish-låt, og det høres fryktelig ut som en Scooter-låt, men jeg finner ikke noe ID/navn på låten! Noen som vet? Hørte den på radio nå nettopp. Scooter - Behind the Cow? Han synger "This is my way" i den sangen. DER har vi sangen, vettu! Takker så meget! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 BOB - so good. Satt å hørte den på radioen i det jeg leste innlegget ditt Tusen takk! Endelig kan jeg få sjelefred Har irritert meg så grenseløst at jeg ikke har greid å finne den sangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå