Anonym259235 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Nei, det var i hvert fall ikke Alladin-sangen. Men det var ikke den andre du nevnte heller, jeg fant den jeg også da jeg søkte på YouTube. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Nei, det var i hvert fall ikke Alladin-sangen. Men det var ikke den andre du nevnte heller, jeg fant den jeg også da jeg søkte på YouTube. Hmm. Da må jeg ærlig innrømme at jeg er litt usikker. Sjekk om du finner en annen pianoversjon av From the New World. Kan hende det er mer kjent versjon. Slik som denne Om den ikke direkte heter den nye verden så må man jo tenke litt utenfor boksen. Kan det være Vangelis? Den heter jo ikke New World, men handler om Columbus og hans tur til den nye verden i 1492 http://www.youtube.com/watch?v=QPYL9swf2_k&feature=fvst Om det generelt sett bare er jorden det handler om kan det kanskje være Mahler - Das lied von der erde? Lenke til kommentar
Withgod Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hello! Jeg leter etter navnet på en norsk sang hvor en jente synger om hennes ønske om å reise med hurtigrutte? Hvordan kan jeg få det? Det ble spilt under NRKs direktesending hurtigrutte. Håper jeg skrivemåten er fint, er jeg svensk. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hva heter den sangen som blir brukt i Grimm-reklamen på VIasat 4 for tiden? Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 I en av jinglene til nrk p3, blir det spilt av en del av en sang jeg lurer på hva heter og hvem som spiller. Den går noe som dette: "I love it when the sun comes up, I love it when the sun goes down, I love it when the sun comes up when the sun goes down. So turn up the lights, baby turn up the lights..." Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hello! Jeg leter etter navnet på en norsk sang hvor en jente synger om hennes ønske om å reise med hurtigrutte? Hvordan kan jeg få det? Det ble spilt under NRKs direktesending hurtigrutte. Håper jeg skrivemåten er fint, er jeg svensk. Kari Bremnes - Hurtigruta? I en av jinglene til nrk p3, blir det spilt av en del av en sang jeg lurer på hva heter og hvem som spiller. Den går noe som dette: "I love it when the sun comes up, I love it when the sun goes down, I love it when the sun comes up when the sun goes down. So turn up the lights, baby turn up the lights..." Lenke til kommentar
incom1337 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Ghoi4P5xXnw noen som veit hva noen av sangene der heter? spesielt den første og den siste takk takk på forhånd Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Den siste er Helix av Justice 1 Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Leter etter en tekno/dance-sang fra rundt 2000-2003. Midt i sangen slår syngedama over på dansk, eller et annet nordisk språk. Husker ikke helt. Refrenget går noe slikt som: "I dont know when, I dont know why..." Det var en typsik "rånesang" som alle hadde i bilen. Har leita etter denne sangen i flere år, men har dessverre ikke noe mer informasjon enn dette, (bortsett fra at jeg kan litt av melodien på refrenget) Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 noen som veit hva noen av sangene der heter? spesielt den første og den siste takk takk på forhånd Låta som starter 1:40 er i alle fall New Lands av Justice. Lenke til kommentar
Loxar Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Prøver denne en gang til Noen som vet hva den første sangen i denne bang & olufsen reklamen heter ? På forhånd, takk! http://www.youtube.com/watch?v=px6COV5FLN0&feature=BFa&list=UUdxzd8LCzByrM0b8ZnYVPiw&lf=plcp Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Jeg leter etter en "trance-sang" som er ganske populær på utesteder nå for tiden. Det er en kvinne som synger og det eneste jeg husker av teksten er "far away, far away". (Muligens også "afraid to move". Irriterer meg grønn over å ikke huske hvilken sang det er! Edit: nevermind, fant den nå! Endret 28. mars 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg leter etter en sang jeg ikke aner noe særlig om. Det er for en annen person som leter. En jente som går inn i en gymsal eller skolehall, så kommer det noen som har kledd seg ut å går med masse nagler og SVÆRE sko og hyler, og ser helt forferdelige ut. Er visst en veldig hard sang det er snakk om Takker for alle svaar Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Noen som vet sangen i Canal Digital rekamen, "stolt sponsor av tippeligaen"? Lenke til kommentar
Warz Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Edit: nevermind, fant den nå! Hvilken sang var det? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Edit: nevermind, fant den nå! Hvilken sang var det? David Guetta ft. Sia- Titanium Lenke til kommentar
deleted Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Edit: nevermind, fant den nå! Hvilken sang var det? David Guetta ft. Sia- Titanium Haha, det er den de spiller på sats hele tia. Drittlei sangen. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Noen som vet sangen i Canal Digital rekamen, "stolt sponsor av tippeligaen"? Supersubs med Last Defender. Spotify-link: http://open.spotify.com/track/1gbjsB0vvEW3mIwJyikPuH Lenke til kommentar
fredd5050 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hørte en sang på radioen igår.. i 9 tiden på kvelden på radio kanalen 107.2 Atlantic Det var litt techno lignendes med en dame som sang litt inn i mellom.. refrenget tror jeg hun sang noe waterfall elns... noen som vet hva den heter?? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hei.. Lagde en FF7 AMV video for et par år siden.. men del 2 er mista pga HDD krasj Jeg er ganske sikker på det var en sang fra "Top 100 best techno" albumene, men jeg har bare 1-12... Og jeg har gått gjennom alle,men fant den ikke der...Sikkert pga er fra cd 13 og oppover! Sangen starter roligt med en dame som synger "Dancing in the moonlight" så blir det mer futt etter 10 sek ca. på slutten synger en mann "Rocket rocket ticket rocket" (usikker åssen det skrives ticket eller tikket) Søkt på youtube og google etter "Dancing in the moonlight trance song" men finner ikke.. Noen som har peiling? så kan lage AMV videoen på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå