Wakarimasen Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Lokalt band framførte en sang under UKM men klarer ikke å finne sangen på nettet. Noen som vet? Lenke til kommentar
SanderPander Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) nvm Endret 15. mars 2012 av SanderManden Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Prøver igjen. Noen som vet hva denne sangen heter (vedlegget). Har hatt melodien i hodet i årevis. Jeg viste det til en venninne som også dro kjensel på melodien, men heller ikke hun viste hvilken sang det er. Tar jeg ikke helt feil, er sangen i omtrent samme sjanger som Tror sangen er fra rundt 2000, +/- noen år.sang.mp3 Og forresten, det er ikke Cascada - Everytime We Touch, eller Limahl - Never ending story. Endret 16. mars 2012 av Kajac Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hei. Er det noen som vet hvor jeg kan finne den melodien som ofte er på TV når det lages mat etc. ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hva? Er jo tusenvis av kokkeprogrammer på tv'en. 1 Lenke til kommentar
MakaroniGryte Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Noen som vet hva denne sangen/melodien heter? Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Lurer på hva den sangen som blir brukt i den reklamen hvor barn får kjeft når de jobber.. EDIT: Fant det ut, reklamen var for BI og sangen var Do The Stomp av The Snowdroppers Endret 18. mars 2012 av ReGaiN 1 Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Leter etter en sang.. Norsk/nynorsk rock høres det ut som. Snakker sånn som "guten" istedet for gutten om dere skjønner. Høres ut som teksten går noe sånn: og jenta sa til guten Eneste jeg fant var sønnavindsvalsen, men ikke den i det heletatt. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 http://www.break.com/index/amazing-light-up-tron-dance-routine-2309229 Hva heter låten som begynner ca 01:50? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) http://www.break.com...routine-2309229 Hva heter låten som begynner ca 01:50? Mad Kidz av Crookers Videoen er forresten noe av de sykeste jeg har sett på lenge :O Endret 19. mars 2012 av Bibow 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Noen som vet sangen som spilles rundt 4:39? Vet at det er en remix, men tenker på akkurat de tonene. Hører den delen overalt...men husker ikke hvor den er i fra. (Drit morsom serie, sånn btw) http://www.youtube.com/watch?v=hdkpupWefGQ&t=4m38s Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Leter etter en sang.. Norsk/nynorsk rock høres det ut som. Snakker sånn som "guten" istedet for gutten om dere skjønner. Høres ut som teksten går noe sånn: og jenta sa til guten Eneste jeg fant var sønnavindsvalsen, men ikke den i det heletatt. Noe av Gåte kanskje? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Eller Lumsk? e: Kan det være denne? Merethe Trøan - Ild & vann Endret 21. mars 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
JRL Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Noen som vet sangen som spilles rundt 4:39? Vet at det er en remix, men tenker på akkurat de tonene. Hører den delen overalt...men husker ikke hvor den er i fra. (Drit morsom serie, sånn btw) http://www.youtube.com/watch?v=hdkpupWefGQ&t=4m38s SKRILLEX - Scary Monsters And Nice Sprites? Lenke til kommentar
m4riuss Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hei! Jeg har prøvd flere ganger med hjelp på forskjellige tråder, uten å lykkes, så håper på hjelp her. Jeg må finne en sang, her er "beskrivelse"; "Jeg lurte på om dere kunne være så snill å hjelpe meg med en ting? Jeg hørte på onsdag for noen uker, eller 1 måned siden, ca klokken 03.30 på NRJ, Musikk fra nabolaget (Tromsø). Det var en sang som spiltes jeg syntes va så sykt fet! Det var slags fløyte musikk i sangen, og en dame som sang "I see you baby" flere ganger. Det var slags elektronisk pop. Nesten som Røyksopp. Sangen ble spilt ca 03.30. Og bandet/artisten er nok fra Tromsø, siden det heter musikk fra nabolaget... Vet dere hva slags sang dette er? Hadde satt stor pris på om dere fant det ut for meg! Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg hørte en sang på et utested sist uke som jeg ikke klarte å identifisere men jeg har hørt den mange ganger før. Typisk å spille på et utested fullt med 20+ folk. Party musikk. Teksten gikk blant annet slik: brabababa bababa, brabababa bababa også sang etter på blant annet. Mener det var latinsk. Noe som kan identifisere det? Helt sikkert veldig kjent. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Prøver igjen. Noen som vet hva denne sangen heter (vedlegget). Har hatt melodien i hodet i årevis. Jeg viste det til en venninne som også dro kjensel på melodien, men heller ikke hun viste hvilken sang det er. Tar jeg ikke helt feil, er sangen i omtrent samme sjanger som Tror sangen er fra rundt 2000, +/- noen år.sang.mp3 Og forresten, det er ikke Cascada - Everytime We Touch, eller Limahl - Never ending story. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 "Jeg lurte på om dere kunne være så snill å hjelpe meg med en ting? Jeg hørte på onsdag for noen uker, eller 1 måned siden, ca klokken 03.30 på NRJ, Musikk fra nabolaget (Tromsø). Det var en sang som spiltes jeg syntes va så sykt fet! Det var slags fløyte musikk i sangen, og en dame som sang "I see you baby" flere ganger. Det var slags elektronisk pop. Nesten som Røyksopp. Sangen ble spilt ca 03.30. Og bandet/artisten er nok fra Tromsø, siden det heter musikk fra nabolaget... Vet dere hva slags sang dette er? Hadde satt stor pris på om dere fant det ut for meg! Tromsø og fløytete? Jeg kan ikke si noe mer enn at det kanskje er Aggie "Frost" Peterson. Kan sangstemmen ligne på denne? Denne under var forøvrig første sangen hun ble kjent med. http://www.youtube.com/watch?v=bS-8IidZgd0&ob=av2n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå